24 травня 2018 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Влада і громадськість
Регуляторна політика
Підприємництво
Прес-центр
Доступ до публічної інформації
Каталог послуг
Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Звернення громадян
    Центр надання адмін послуг
    Туризм
  • Децентралізація влади
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Підрозділи органів влади
  • Євроатлантична інтеграція
  • Доступність до об'єктів
  • Містобудування та архітектура
    Охорона здоров'я

    АРХІВ НОВИН

    « Травень 2018 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30 31      
    Середа, 30 травня 2012 08:20

    Соціальний захист населення

    станом на 1 травня 2018 року

     

     

    Заборгова-ність на початок місяця

    Поточні
    видатки
    на місяць передбачені
    в бюджеті

    Профінансовано за місяць

    Заборгованість на кінець місяця

    всього

    Поточні видатки на місяць

    погашено заборгованості за попередні місяці

    1. Заробітна плата(Разом)

     

    5390,5

    6499,1

       

    в тому числі:

     

    освіта

     

    2864,6

    2727,8

       

    культура

     

    257,3

    205,8

       

    охорона здоров’я

     

    1444,0

    3010,0

       

    інші галузі

     

    824,6

    555,5

       

    2.Нарахування на заробітну плату(Разом)

     

    1236,4

    1399,3

       

    в тому числі:

     

    освіта

     

    652,3

    602,6

       

    культура

     

    70,4

    60,7

       

    охорона здоров"я

     

    320,9

    614,4

       

    інші галузі

     

    192,8

    121,6

       

    3.Державні допомоги сім’ям з дітьми

     

    5118,7

    5118,7

       

    ВСЬОГО

     

    11745,6

    13017,1

       

     

                                                                                                                 Начальник                                                                                          О. В. Лопушевська

     

     

    Показники за звітний період

    Одиниця виміру

    Станом на

    01.01.2018

    01.04.2018

    01.10.2018

    01.01.2019

    01.05.2018

                     

    1

    Пенсійне забезпечення

    Сума

    млн.грн

    148,5

    41,5

       

    55,3

    Кількість одержувачів

    осіб

    7205

    7192

       

    7132

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    1880

    1890

       

    1884

    2

    Видатки соціального характеру з Державного та районного бюджетів, ВСЬОГО

    млн.грн

             

    2.1

    Державні допомоги   соціального характеру, ВСЬОГО

    Сума

    млн.грн

    61,9

    14,8

       

    19,7

    Кількість одержувачів

    осіб

    2683

    3021

       

    2923

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    23062

    4916

       

    6794

     

    в тому числі

                 

    2.1.1

    Державна допомога сім"ям здітьми

    Сума

    млн.грн

    26,4

    6,3

       

    8,5

    Кількість одержувачів

    осіб

    1576

    1826

       

    1769

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    16770

    3461

       

    4785

    2.1.2

    Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім"ям

    Сума

    млн.грн

    24,5

    5,6

       

    7,5

    Кількість одержувачів

    осіб

    575

    618

       

    599

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    42582

    9144

       

    12579

    2.1.3

    Державна допомога дітям інвалідам та інвалідам з дитинства

    Сума

    млн.грн

    8,4

    2,3

       

    3,0

    Кількість одержувачів

    осіб

    417

    429

       

    425

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    20207

    5310

       

    7169

    2.1.4

    Тимчасова допомога дітям батьки яких ухиляються від сплати аліментів

    Сума

    тис.грн

    412,6

    37,7

       

    56,0

    Кількість одержувачів

    осіб

    40

    29

       

    30

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    10315

    1300

       

    1867

    2.1.5

    Допомога по догляду за психічно хворими інвалідами 1та2 групи

    Сума

    млн.грн

    1,8

    0,5

       

    0,7

    Кількість одержувачів

    осіб

    71

    115

       

    96

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    25535

    4330

       

    6875

    2.1.6

    Прийомні сім'ї

    Сума

    тис.грн

    308,9

    69,3

       

    92,7

    Кількість одержувачів

    осіб

    4

    4

       

    4

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    77225

    17325

       

    23166

    2.2

    Субсидії

    Сума

    млн.грн

    60,3

    22,6

       

    26,2

    Кількість домогосподарств

    осіб

    5336

    3605

       

    4529

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    11301

    6270

       

    5788,0

    2.3

    Пільги

    Сума

    млн.грн

    2,9

    1,1

       

    1,5

    Кількість одержувачів

    осіб

    2168

    2048

       

    2013

    Середній розмір пільги на одного одержувача за звітний період

    грн.

    1351

    534

       

    735

     

    в тому числі

                 

    2.3.1

    Ветерани війни

    Сума

    млн.грн

    2,0

    0,8

       

    1,0

    Кількість одержувачів

    осіб

    863

    833

       

    830

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    2329

    922

       

    1257

    2.3.2

    Ветерани органів внутрішніх справ

    Сума

    тис.грн

    52

    20

       

    25

    Кількість одержувачів

    осіб

    27

    27

       

    27

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    1926

    741

       

    926

    2.3.3

    Потерпілі внаслідок Чорнобильської катастрофи

    Сума

    тис.грн

    48,1

    15,3

       

    20,9

    Кількість одержувачів

    осіб

    22

    22

       

    22

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    2186

    695

       

    945

    2.3.4

    Профознака

    Сума

    тис.грн

    543,5

    206,7

       

    275,2

    Кількість одержувачів

    осіб

    562

    502

       

    500

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    967

    412

       

    550

    2.3.5

    Багатодітні сім"ї

    Сума

    тис.грн

    274,6

    84,1

       

    113,9

    Кількість одержувачів

    осіб

    694

    664

       

    634

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    396

    127

       

    180

    2.4

    одноразова допомога на лікування малозабезпеченим громадянам району

    Сума

    тис.грн

    94,1

    9,1

       

    24,2

    Кількість одержувачів

    осіб

    131

    12

       

    39

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    718

    758

       

    620

    2.5

    компенсація фізичним особам, що надають соціальні послуги

    Сума

    тис.грн

    89,8

    20,8

       

    28,4

    Кількість одержувачів

    осіб

    33

    33

       

    38

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    2721

    630

       

    747

    2.6

    компенсація за пільговий проїзд, членам сімей загиблих учасників АТО

    Сума

    тис.грн

    5,4

    0

       

    0

    Кількість одержувачів

    осіб

    9

    0

       

    0

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    600

    0

       

    0

    2.7

    допомога військовослужбовцям,   які захворіли під час проведення АТО

    Сума

    тис.грн

    10,4

    0

       

    0

    Кількість одержувачів

    осіб

    15

    0

       

    0

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    693

    0

       

    0

    2.8

    одноразова матеріальна допомога сім’ї військовослужбовця, який загинув під час проведення АТО

    Сума

    тис.грн

    0

    0

       

    0

    Кількість одержувачів

    осіб

    0

    0

       

    0

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    0

    0

       

    0

    2.9

    Щорічна разова грошова допомога ветеранам АТО

    Сума

    тис.грн

    451,5

    0

       

    0

    Кількість одержувачів

    осіб

    370

    0

       

    0

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    1220

    0

       

    0

    2.10

    одноразова матеріальна допомога КОНТРАКТ

    Сума

    тис.грн

    42

    9

       

    12

    Кількість одержувачів

    осіб

    12

    3

       

    4

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    3000

    3000

       

    3000

    2.11

    Придбання соціального житла

    Сума

    тис.грн

    787,5

    0

       

    0

    Кількість одержувачів

    осіб

    4

    0

       

    0

    Площа

    м.кв.

    203,1

           
     

    в тому числі

                 

    2.11.1

    дітям-сиротам, дітям позбавленим батьківського піклування

    Сума

    тис.грн

    300

    0

       

    0

    Кількість одержувачів

    осіб

    3

    0

       

    0

    Площа

    м.кв.

    154,9

    0

       

    0

    2.11.2

    Компенсація на придбання житла сім"ям загиблих та інвалідів 1 та 2 групи   учасників АТО

    Сума

    тис.грн

    487,5

    0

       

    0

    Кількість одержувачів

    осіб

    1

    0

       

    0

    Площа

    м.кв.

    48,2

           

    2.12

    Матеріальна допомога дітям-сиротам при досягненні 18 років

    Сума

    тис.грн

    10,9

    1,8

       

    1,8

    Кількість одержувачів

    осіб

    6

    1

       

    1

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    1810

    1810

       

    1810

    2.13

    Адресна допомога внутрішньопереміщеним особам

    Сума

    тис.грн

    222,7

    45,1

       

    63,3

    Кількість одержувачів

    осіб

    12

    11

       

    11

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    18558

    4100

       

    5755

    2.14

    Державна соціальна допомога особам без права на пенсію та інвалідам

    Сума

    млн.грн

    1252,2

    0,4

       

    0,5

    Кількість одержувачів

    осіб

    78

    89

       

    85

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    16054

    3989

       

    5623

    2.15

    Допомога по догляду за інвалідами 1 групи та особами які досягли 80- річного віку

    Сума

    тис.грн

    183,4

    45,2

       

    61,3

    Кількість одержувачів

    осіб

    482

    503

       

    502

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    380

    90

       

    122

    2.16

    Матеріальна допомога військовослужбовцям звільненим зі строкової служби

    Сума

    тис.грн

    33,7

    1,6

       

    4,36

    Кількість одержувачів

    осіб

    23

    1

       

    3

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    1465

    1600

       

    1452

    2.17

    Компенсація на відшодування за пільгові рецепти постраждалим від ЧАЕС

    Сума

    тис.грн

    82,7

    22,2

       

    31,02

    Кількість одержувачів

    осіб

    81

    13

       

    18

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    1021

    1708

       

    1723

    2.18

    Компенсація на харчування потерпілим   від ЧАЕС

    Сума

    тис.грн

    184,6

    44,8

       

    59,74

    Кількість одержувачів

    осіб

    62

    59

       

    59

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    2977

    759

       

    1013

    2.19

    Виплата додаткової відпустки працюючим особам які постраждали від ЧАЕС

    Сума

    тис.грн

    21,8

    0

       

    0

    Кількість одержувачів

    осіб

    5

    0

       

    0

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    4360

    0

       

    0

                     
                     
    Переглядів 7731 Останнє редагування Вівторок, 15 травня 2018 09:24

    Схожі матеріали

    • Селищні, сільські ради Селищні, сільські ради

      Турійська селищна рада

      смт Турійськ

      Луківська селищна рада

      смт Луків

      Боблівська сільська рада

      с. Бобли

      с. Оса

      с. Ревушки

      Гайківська сільська рада

      с. Гайки

      с. Замости

      с. Руда

      c. Ягідне

      Дулібівська сільська рада

      с. Дуліби

      с. Туричани

      Клюська сільська рада

      с. Волиця

      с. Гаруша

      с. Клюськ

      с. Тагачин

      Купичівська сільська рада

      с. Купичів

      с. Нири

      с. Свинарин

      с. Чорніїв

      Маковичівська сільська рада

      с. Липа

      с. Маковичі

      с. Мочулки

      с. Осекрів

      с. Серкизів

      Мокрецька сільська рада

      с. Блаженик

      с. Мокрець

      с. Турія

      с. Туропин

      Новодвірська сільська рада

      с. Дажва

      с. Ловище

      с. Новий Двір

      с. Осьмиговичі

      с. Поляна

      с. Синявка

      Новосілківська сільська рада

      с. Комарів

      с. Новосілки

      с. Окунин

      Овлочинська сільська рада

      с. Крать

      с. Овлочин

      с. Ставки

      Озерянська сільська рада

      с. Озеряни

      с. Пересіка

      с. Сушибаба

      Ружинська сільська рада

      с. Городилець

      с. Клевецьк

      с. Ружин

      Селецька сільська рада

      с. Задиби

      с. Селець

      Соловичівська сільська рада

      с. Кустичі

      с. Обенижі

      с. Соловичі

      Туличівська сільська рада

      с. Вербичне

      с. Літин

      с. Молодівка

      с. Радовичi

      с. Серебряниця

      с. Туличів

    • Житлово-комунальне господарство Житлово-комунальне господарство
    • Розрахунки за енергоносії Розрахунки за енергоносії

      Рівень оплати за спожитий природний газ в цілому по району, з урахуванням боргів минулих років, за січень-квітень 2018 року склав 84,5 %, в тому числі установ і організацій, що фінансуються з місцевих бюджетів 97,9 %, з державного бюджету – 80,7 %.

      Безпосередньо населення розрахувалось на 5,9 рази до нарахованого та залишку, при цьому поточна проплата склала 323,8 %, (не враховуючи пільг та субсидій).


      Рівень оплати в загальному по району за спожиту електричну енергію за січень-квітень 2018 року складає 93,7 %, в тому числі організаціями і установами що фінансуються з місцевих бюджетів – 110,9 %, з обласного бюджету – 100,0 %, з державного бюджету – 102,5 %. Сільськогосподарськими споживачами забезпечено проплату на 100,8 %, промисловими – 87,7 %, безпосередньо населення на 88,2 відсотків, при цьому поточна проплата населенням склала 99,8 %, (не враховуючи пільг та субсидій).

    • Енергозбереження Енергозбереження
         

      ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ

       

      Кредитування «зелених» проектів для малого та середнього бізнесу

       

      Енергозбереження за січень-квітень місяць 2018 року

      Протягом січня – квітня 2018 року на виконання Плану заходів, спрямованих на формування у суспільстві свідомого ставлення до необхідності підвищення енергоефективності, починаючи з лютого поточного року, в районі було проведено 11 заходів на загальну суму 203,4 тис. грн., з них: за кошти місцевих бюджетів – 148,8 тис. грн., за кошти спонсорів – 54,6 тис. грн., а саме: Протягом січня – квітня 2018 року на виконання Плану заходів, спрямованих на формування у суспільстві свідомого ставлення до необхідності підвищення енергоефективності, починаючи з лютого поточного року, в районі було проведено 11 заходів на загальну суму 203,4 тис. грн., з них: за кошти місцевих бюджетів – 148,8 тис. грн., за кошти спонсорів – 54,6 тис. грн., а саме:  встановлено 45 енергоощадних люмінісцентних ламп потужністю 12 Ват. (Horoz Electric, Лампа Светодиодная "PREMIER - 12" 12W ) в стаціонарному  відділенні  смт Луків на суму 2,2 тис. гривень; встановлено 5 енергоощадних люмінісцентних ламп потужністю 12 Ват. (Horoz Electric, Лампа Светодиодная "PREMIER - 12" 12W ) в адмінприміщенні Територіального центру смт Турійська  на суму 0,2 тис. гривень; проведено реконструкцію котельні із заміною застарілого котла КСТ-30 на новий твердопаливний енергоощадний котел SJKIDA-(SB8)-39,5 кВт. в ЗОШ І ст. с. Тупали Луківської об’єднаної територіальної громади на загальну суму 57,8 тис. гривень; проведено заміну пічного опалення на повітряний твердопаливний котел марки Булерьян - 02-18 кВт - 1 шт. в сільському клубі с. Перевали Турійської об’єднаної територіальної громади на загальну суму  6,8 тис. гривень. встановлено 15 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 Ват кожна на суму 9,0 тис. гривень в с. Перевали;  встановлено 4  фонарі  вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 Ват кожна на суму 2,0 тис. гривень в с. Торговище; встановлено 5 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 Ват кожна на суму 3,0 тис. гривень в с. Мировичі; встановлено 7 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 Ват кожна на суму 5,0 тис. гривень в с. Охітники; встановлено 6 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 Ват кожна на суму 3,0 тис. гривень в с. Осереби; встановлено 11 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 Ват кожна на суму 10,2 тис. гривень в смт Турійськ; встановлено 13 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 30 Ват кожна з реконструкцією лінії електропередач с. Дажва на загальну суму 99,7 тис грн.; встановлено 2 зонні лічильники вуличного освітлення на суму 4,5 тис. гривень в с Дажва;За січень-квітень 2018 року Турійським відділення «Ощадбанку» та Турійським відділенням ПриватБанку позики для придбання твердопаливних котлів та проведення енергозберігаючих заходів  не видавались..

    • Сільське господарство Сільське господарство

      Аграрні підприємства району у 2017 році виростили 71,5 тис.тонн  зернових та зернобобових (у масі після доробки), що на 3,6% менше, ніж у 2016р.; 25,2 тис.тонн буряку цукрового фабричного (на 3,5% менше); 15,1 тис.тонн ріпаку (у 2,2 раза більше); 6,2 тис.тонн сої (на 17,7% більше); 6,1 тис.тонн соняшнику (у 2,5 раза більше).

      Урожайність основних сільськогосподарських культур, крім ріпаку та сої, знизилась. З кожного гектара отримано: зернових та зернобобових 50,9 ц (на 0,1 ц менше, ніж у 2016р.); буряку цукрового 471 ц (на 14 ц менше); соняшнику 24,2 ц (на 0,6 ц менше). Урожайність ріпаку і сої становила відповідно 35,8 ц і 17,1 ц (на 14,1 ц і 1,1 ц більше).

      За обсягом виробництва ріпаку сільськогосподарські підприємства району посіли друге місце серед аграрних формувань області, зернових та зернобобових, соняшнику – четверте, буряку цукрового та сої – шосте місце.

              В агроформуваннях району під урожай 2018 року було посіяно 14803 га озимих культур, з них: 5772 га – ріпаку; 8901 га – зернових на зерно у тому числі: 6771 га – пшениці, 801 га – жита, 868 га – ячменю, 461 га – тритікале та 130 га озимих зернових на зелену масу.

             Станом на 01.05.2018 року, за оперативними даними, аграріями району завершено  підживлення озимих культур на площі 14803 га (100 % посівної площі). Посіяно 2835 га ярих зернових та зернобобових культур у тому числі: пшениці – 740 га; ячменю – 335 га; вівса – 255 га; кукурудзи на зерно – 1250 га; зернобобових культур – 255 га з них 230 га гороху та 25 га вики.

             Цукрових буряків посіяно на площі 238 га, що на 297 га менше ніж у попередньому році. Відмовились від посіву цієї культури у СВК «Батьківщина», ФГ «Соломія», коли її посіви у 2017 році відповідно становили: 35 та 10 гектарів. Значно скоротили посівні площі у ФГ «Перлина Турії» та ФГ «Аміла», у кожному на 100 га.

              Активно відбувається посів технічних культур, уже посіяно 1840 га соняшнику, та 950 га сої.

             Триває посів кормових культур.  На кінець квітня посіяно 360 га кукурудзи на силос та 150 га однорічних трав.

              Завершили посівну компанію у СВК «Батьківщина», СВК «Слава» та фермерських господарствах «Перлина Турії», «Поліська родина», «Поліський колос».          

              В сільськогосподарських підприємствах району станом на 1 травня 2018  року утримується 4484 голів ВРХ, в тому числі 1516 корів, 16890 голів свиней та 176 гол. овець.

      З початку року реалізовано 5478 тонн  м’яса, що на 483 тонн менше проти відповідного періоду минулого року. Вирощено худоби та птиці в живій вазі 5206 тонн.                                                                                                                           

      З початку року  надоєно 3251 тонну  молока, що на 673 тонни  більше проти минулорічного періоду. Надій на корову з початку року становить 2050 кг (що на 536 кг більше до рівня минулого року)

    • Промисловість Промисловість

      Обсяг реалізованої промислової продукції на 01.7.2016 року - 7010,6 тис. грн., що в розрахунку на 1-го жителя району становить 266,0 гривні.

    • Сплата податків Сплата податків
      Показники файл

      Сплата податків Турійського району
      станом на 01.05.2018 року

      переглянути
    • Бюджет Бюджет
      Бюджет

       ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ ТУРІЙСЬКОГО РАЙОНУ

      станом на 1 травня 2018 року

       

      Інформація щодо використання бюджетних коштів районного, селищного та сільських бюджетів (Завантажити)

      ІНСТРУКЦІЯ з підготовки бюджетних запитів за програмно-цільовим методом складання та виконання місцевих бюджетів до проекту  районного бюджету (Завантажити)

    • Молодь та спорт Молодь та спорт

       

       

      В районі проживає населення 26,8 тис. осіб, з них 14,2 тис. жінок і 12,7 тис. чоловіків. Молоді люди віком до 35 років становлять 12,2 тис. осіб. Дітей та молоді віком до 18 років в районі проживає 4,9 тис. осіб. Дітей шкільного віку – 3,5 тис. осіб.
      У загальноосвітніх школах району налагоджено чіткий облік дітей із соціально незахищених і функціонально неспроможних сімей. Протягом року районною ПМПК проводиться робота по виявленню дітей з особливостями психофізичного розвитку, надаються консультації педагогам, батькам з проблем вікових особливостей психофізичного розвитку дітей, направлення в спеціалізовані навчальні заклади, організації індивідуального навчання. 
      У районі функціонує робоча група по роботі із сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах, яким надається відповідна допомога. Систематично оновлюється банк даних таких сімей. Станом на 15 березня 2013 року у банку даних знаходиться 80 сім'я даної категорії, в яких виховується 203 дитини. З метою запобігання насильства та жорстокого поводження з дітьми в сім’ях, у загальноосвітніх закладах району проводяться лекції на теми: «Жорстоке поводження з дітьми в сім’ях», «Права дітей в сім’ї». 
      Учні, схильні до правопорушень, діти із сімей, які потрапили у складні життєві обставини, беруть участь у виховних заходах, залучаються до туристичних змагань, до роботи в дитячих організаціях, гуртках, секціях дитячо-юнацької спортивної школи. Постійно контролюється відвідування дітьми навчальних закладів та якість навчання. Також з молоддю району проводяться інформаційно-просвітницькі заходи з питань протидії торгівлі людьми, гендерної рівності.
      Систематично оновлюється банк даних сімей, де існують випадки вчинення насильства в сім’ї. Станом на 15 березня 2013 року на обліку перебуває 60 осіб. 
      На території району проживає 480 багатодітні сім'ї, у яких виховується 1700 дітей. У зв’язку з набуттям з 1 січня 2010 року права багатодітних сімей, у яких троє та більше дітей, на отримання пільг з оплати житлово-комунальних послуг, палива, а дітей з багатодітних сімей – з безплатного проїзду у міському та приміському транспорті, проводиться робота щодо видачі відповідних посвідчень. У 2013 року видано 16 посвідчень батькам багатодітних сімей та 49 посвідчень дітям із багатодітних сімей. 
      На даний час в районі функціонує чотири прийомні сім’ї, в яких виховується дев'ять дітей. 
      У 2013 році на базі 24 загальноосвітніх шкіл І-ІІІ та І-ІІ ступенів планується оздоровити 1600 дітей. Крім того діти будуть оздоровлюватись у ДПУ МДЦ "Артек" та в ДП УДЦ "Молода гвардія", профспілковими організаціями району, управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, центральною районною лікарнею. Особлива увага буде приділятись оздоровленню дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей з малозабезпечених, багатодітних сімей, дітей, які перебувають на диспансерному обліку в закладах охорони здоров’я, дітей, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, талановитих та обдарованих дітей, дітей працівників агропромислового комплексу. У 2013 році планується оздоровити 1760 дітей. 
      Діти соціально вразливих категорій запрошуються на святкування Міжнародного Дня захисту дітей, Дня святого Миколая, Новорічної ялинки.
      З метою створення умов безпечного материнства, формування репродуктивного здоров’я у дітей та молоді, удосконалення системи планування сім’ї в районі, збереження репродуктивного здоров’я населення центральною районною лікарнею складено «Проект районної цільової Програми поліпшення репродуктивного здоров’я населення на період до 2015 року», утворено районну координаційну раду з питань репродуктивного здоров’я, розроблені заходи щодо виконання даної програми. 
      Відділом у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації проводиться прийом та оформлення документів на присвоєння почесного звання „Мати-героїня” за материнську самовідданість, народження та зразкове виховання дітей у сім’ї, забезпечення умов для гармонійного їх розвитку матерям, які виховали до 8-ми річного віку п’ять і більше дітей. Станом на 15 березня 2013 року 242-м жінкам району присвоєне дане почесне звання.

       

       «Відповідальність починається з мене»

      На виконання наказу Міністерства молоді та спорту України від 21.01.2014  № 104 «Про затвердження Положення про Всеукраїнську інформаційно-профілактичну акцію «Відповідальність починається з мене»» та з метою пропаганди та утвердження здорового способу життя у молодіжному середовищі, в Турійському районі тривають заходи щодо профілактики негативних проявів серед молоді, посилення відповідальності дорослих щодо недопущення вживання підлітками алкоголю, тютюнопаління, контроль за розміщенням зовнішньої реклами згаданої продукції на вулицях населених пунктів.

      Реалізацією заходів в рамках акції «Відповідальність починається з мене» в Турійському районі займається сектор у справах молоді та спорту райдержадміністрації.  Тел. 2-13-01

                               

         ЧЕМПІОНАТ

                                                               Волинської обласної ради ВФСТ «Колос» з футболу сезону 2014 року       

       

      Турыйськ.jpg
       

      Команди

      І

      В

      Н

      П

      М

      О

         

      Команди

      І

      В

      Н

      П

      М

      О

      1

      «АМАКО»

      2

      2

      0

      0

      7

      4

      6

       

      1

      «Бобли»

      3

      2

      1

      0

      11

      2

      7

      2

      «Прип’ять»

      2

      1

      1

      0

      5

      1

      4

       

      2

      «КУРАЖ-ВІЛІЯ»

      3

      1

      1

      1

      7

      7

      4

      3

      «ДОФ Арбо»

      3

      1

      1

      1

      4

      5

      4

       

      3

      «Топыльно»

      3

      1

      1

      1

      5

      6

      4

      4

      «Колос»

      3

      0

      0

      3

      4

      10

      0

       

      4

      «Луга»  

      3

      0

      1

      2

      2

      10

      1


      Група «А»

      Камінь-Каширський район – «ДОФ Арбо» (м. Камінь-Каширський)

      Ковельський район  – «АМАКО» (Ковельський район)

      Любешівський район – «Прип’ять» (смт. Любешів)

      Старовижівський район – «Колос» (Старовижівський район)

                                   І коло

      1 тур  (14-15 червня )

       «Колос» - «ДОФ Арбо» 1 : 2

      «Прип’ять» - «АМАКО» (перенесено)

      2 тур(21-22 червня)

      «Колос» -  «АМАКО»  3 : 4

      «ДОФ Арбо» - «Прип’ять» 1 : 1

      3 тур(28-29 червня)

      «АМАКО» - «ДОФ Арбо»  3 : 1

       «Прип’ять»  - «Колос»  4 : 0

      ІІ коло

      4-й тур (26-27 липня)

      «ДОФ Арбо» - «Колос»

      «АМАКО» - «Прип’ять»

      5-й тур (02-03 серпня)

      «АМАКО» - «Колос»

      «Прип’ять» - «ДОФ Арбо»

      6-й тур (09-10 серпня)

      «ДОФ Арбо» - «АМАКО»

      «Колос»  - «Прип’ять»

      Група «Б»

      Горохівський район – «КУРАЖ-ВІЛІЯ» (м. Горохів)

      Іваничівський район – «Луга» (смт. Іваничі)

      Рожищенський район –  «Топільно» (с.Топільно)

      Турійський район – «Бобли» (с. Бобли)

                                         І коло

      1-й тур (14-15 червня)

       «Топільно» - «Луга» 3 : 0

       «Бобли» - «КУРАЖ-ВІЛІЯ»  5 : 0

      2-й тур (21-22 червня)

       «КУРАЖ-ВІЛІЯ» -  «Топільно»  1 : 1

       «Луга» - «Бобли»   1 : 1

      3-й тур (28-29 червня)

       «КУРАЖ-ВІЛІЯ» - «Луга»  6 : 1

       «Бобли» - «Топільно» 5 : 1

              ІІ коло

      4-й тур (26-27 липня)

       «Луга» - «Топільно»

       «КУРАЖ-ВІЛІЯ» - «Бобли»

      5-й тур (02-03 серпня)

       «Топільно» - «КУРАЖ-ВІЛІЯ»

       «Бобли» - «Луга» 

      6-й тур (09-10 серпня)

       «Луга» - «КУРАЖ-ВІЛІЯ»

       «Топільно» - «Бобли

       

       

      Список посадових осіб, до яких можна звернутися з питань літнього оздоровлення та відпочинку дітей.

      Контактна  особа

      Посада

      Телефон

      Карпюк Роман Петрович

      Заступник голови обласної державної адміністрації, голова обласної міжвідомчої комісії з питань організації і проведення оздоровлення та відпочинку дітей

      Сл. 778 122

      Дмитришин Ігор Ярославович

      Заступник начальника управління у справах молоді та спорту облдержадміністрації, заступник голови обласної міжвідомчої комісії з питань організації і проведення оздоровлення та відпочинку дітей

      Сл. 740 016

      Загрева Валентина Ярославівна

      Начальник управління освіти і науки облдержадміністрації, заступник голови обласної міжвідомчої комісії з питань організації і проведення оздоровлення та відпочинку дітей

      сл. 727 197

      Яремчук

      Любов Богданівна

      Завідувач сектору оздоровлення та відпочинку дітей управління у справах молоді та спорту облдержадміністрації, секретар обласної міжвідомчої комісії з питань організації і проведення оздоровлення та відпочинку дітей

      сл. 234 380

       

      Мережа  позаміських закладів оздоровлення та відпочинку Волинської області, які будуть функціонувати в 2014 році та здійснювати оздоровлення дітей

      Назва

      закладу

      Місцезнаходжен-ня

      Власники

      (директори таборів)

      Контактні телефони

      Власність

      Графік проведення змін

      Вартість путівки

      (грн.)

      1.

      «Барвінок»

      с. Павлівка Іваничівського району

      Чернюк

      Ростислав Іванович

      Марчук

      Василь Прокопович

      724-768,

      095-870-30-40,

      23-194,

      098-808-29-80

      райком профспілки працівників  агропромислового комплексу

      03.06.-23.06.

      25.06.-15.07.

      17.07.-06.08.

      2436

      (21 день)

      2.

      «Веселка»

      с. Терешківці Горохівського району

      Дзецько

      Галина  Андріївна

      0(279)96-802,

      098-294-54-72,

      0(279)22-944

      райком профспілки працівників  агропромислового комплексу

      01.06.-21.06.

      23.06.-13.07.

      14.07.-03.08.

      04.08.-24.08.

      2583

      (21 день)

      3.

      «Супутник»

      с. Світязь

      Шацького району

      Грановський

      Василь Григорович

      050-986-12-72,

      723-159

      067-219-89-76

      0(255)95-131

      обком профспілки працівників освіти і науки

      07.06.-21.06.

      23.06.-07.07.

      09.07.-23.07.

      25.07.-08.08.

      1960

      (14 днів)

      4.

      «Чайка»

      с. Світязь

      Шацького району

      Шахраюк Віталій Федорович

      Звонов

      Вячеслав Володимирович

      067-332-10-87

      0(255)94-834

      067-756-70-95

      обком профспілки працівників охорони здоров’я

      15.06.-05.07

      08.07.-28.07.

      31.07.-20.08.

      2709

      (21 день)

      5.

      Імені Олега Кошового

      с. Дачне

      Ківерцівського району

      Сабурова

      Ольга Миколаївна

      Мацюк Леонід Борисович

      725-515,

      099-023-97-51

      095-822-76-03

      обком профспілки працівників державних  установ

      10.06.-30.06.

      03.07.-23.07.

      25.07.-14.08.

      2688

      (21 день)

      6.

      «Сонячний»

      с. Гаразджа

      Луцького району

      Толстіхін Леонід Миколайович

      Павлюк

      Катерина Ярославівна

      241-035,

      797-528,

      050-930-30-34

      050-930-30-38

      управління освіти і науки облдержадміністрації (центр туризму, спорту та екскурсій)

      03.06.-23.06.

      26.06.-16.07.

      19.07.-08.08.

      11.08.-24.08.

      2142

      (21 день),

      1428

      (14 днів)

      7.

      «Ровесник»

      с.Забороль

      Луцького району

      Гребенюк

      Олег Володимирович

      Данильчук

      Ігор Євгенович

      050-644-71-03

      066-429-12-77,

      47-222

      управління освіти Луцького міськвиконкому

      12.06.-02.07.

      05.07.-25.07.

      2121

      (21 день)

      8.

      «Оберіг»

      с.Уховецьк Ковельського району

      Кульцман

      Роман Ярославович

      Шворак Ірина Юріївна

      0(252)59-400

      068-563-75-07

      095-247-09-93

      відділ освіти Ковельської  райдержадміністрації

      01.06.-21.06.

      23.06.-13.07.

      15.07.-04.08.

      06.08.-26.08.

      2226

      (21 день)

      9.

      «Прикордонник»

      с.Литовеж Іваничівського району

      Остапюк

      Микола Павлович

      Кльофа Володимир Михайлович

      0(272)31-794

      063-228-67-42

      097-711-19-73

      управління освіти Нововолинського міськвиконкому

      03.06.-23.06.

      25.06.-17.07.

      19.07.-06.08.

      08.08.-28.08.

      1575

      (21 день)

      10.

      «Світязь»

      с. Пульмо

      Шацького району

      Вірковський

      Валентин Петрович

      Гнатюк Володимир Вікторович

      095-864-31-34,

      27-700

      096-879-70-45

      29-500

      управління освіти і науки облдержадміністрації  (Володимир-Волинська спеціалізована   школа-інтернат  І-ІІІ ступенів «Центр освіти та соціально-педагогічної підтримки»)

      01.06.-21.06.

      23.06.-13.07.

      15.07.-04.08.

      06.08.-26.08.

      2688

      (21 день)

       

      Список посадових осіб в Турійському районі до яких можна           

      звернутися з питань літнього оздоровлення та відпочинку дітей

                              

      Контактна  особа

      Посада

      Телефон

      Бадира Леоні

      Іванович

      Заступника начальника відділу освіти 

      райдержадміністрації

      тл.216 32

      Нікончук Юрій Олександрович

      Провідний спеціаліст сектору молоді та спорту райдержадміністрації

      тл. 215 02

                                                                                           Додаток 1

                                                                    до наказу начальника відділу освіти

      № 109  від 07.05.2014 року

      М е р е ж а

      таборів денного перебування у Турійському районі у 2014 році

      № п/п

      Назва школи

      Кількість  таборів денного перебування

      Кількість дітей

      ЗОШ І-ІІІ ступенів

      1.

      с.Дуліби

      1

      30

      2.

      с.Кульчин

      1

      30

      3.

      с.Купичів

      1

      60

      4.

      НВК «Луківська ЗОШ І-ІІІ ступенів – ліцей»

      1

      90

      5.

      с. Новий Двір

      1

      30

      6.

      с.Овлочин

      1

      40

      7.

      с. Перевали

      1

      30

      8.

      с. Соловичі

      1

      30

      9.

      НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів– гімназія» смт Турійськ

      1

      90

      10.

      смт.Турійськ

      1

      60

      11.

      с.Туропин

      1

      30

      12.

      с.Маковичі

      1

      30

      ЗОШ І-ІІ ступенів

      1.

      с. Тагачин

      1

      30

      2.

      смт. Турійськ

      1

      60

      3.

      c.Гайки

      1

      27

      4.

      с.Дольськ

      1

      35

      Всього по району

      16

      702

      Заступник начальника відділу освіти                                                 Л.БАДИРА                      

                Бадира  216 32

    • Охорона здоров'я Охорона здоров'я

      з/п

      Назва лікувально-профілактичного закладу (ЦРЛ, амбулаторія ФАП)

      Адреса місця провадження діяльності

      Прізвище, ім’я по

      батькові керівника лікувального закладу

      Контактний телефон, (мобільний, робочий)

      електронна пошта

      Розпорядок роботи

      1.

      Центральна районна лікарня

      44800 смт.Турійськ, вул. Лікарська,22

      Мельничук Петро Мефодійович

      2-14-31,

      turcrl@ukr.net

      9.00- 17.30
      обідня перерва 13.00-13.30

      2.

      КЗ «Турійський центр ПМСД»

      44800 смт.Турійськ, вул. Лікарська,22

      Кашуба Сергій Миколайович

      2-19-21,

      tur-pmsd@ukr.net

      8.30- 17.00

      обідня перерва 13.00-13.30

      3.

      Турійська амбулаторія загальної практики / сімейної медицини

      44800 смт.Турійськ, вул. Лікарська,22

      Кузик Василь Михайлович

      2-11-35

      8.30- 17.00

      обідня перерва 13.00-13.30

      4.

      Луківська амбулаторія загальної практики / сімейної медицини

      44810 смт.Луків, вул. Незалежності

      Яцинюк Вікторія Орестівна

      9-32-05

      8.30- 17.00

      обідня перерва 13.00-13.30

      5.

      Купичівська амбулаторія загальної практики / сімейної медицини

      44852 с.Купичів

      Кушнірук Олександр Петрович

      9-81-22

      8.30- 17.00

      обідня перерва 13.00-13.30

      6.

      Перевалівська амбулаторія загальної практики / сімейної медицини

      44812 с.Перевали

      Сулімук Лідія Яківна

      9-77-36

      8.30- 17.00

      обідня перерва 13.00-13.30

      7.

      Овлочинська амбулаторія загальної практики / сімейної медицини

      44830 с.Овлочин

      Кімлик Віталій Михайлович

      0970454324

      8.30- 17.00

      обідня перерва 13.00-13.30

      8.

      Мокрецький фельдшерсько-акушерський пункт

      44840 с.Мокрець

      Гарбар Неля Михайлівна

      9-55-17

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      9.

      Осівський фельдшерсько-акушерський пункт

      44843 с.Оса

      Сидорук Оксана Миколаївна

      9-61-23

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      10.

      Туропинський фельдшерсько-акушерський пункт

      44841 с.Туропин

      Мартинюк Альбіна Анатоліївна

      0983442410

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      11.

      Гайківський фельдшерсько-акушерський пункт

      44836 с.Гайки

      Ткачук Марія Миколаївна

      9-53-59

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      12.

      Кратівський фельдшерсько-акушерський пункт

      44836 с.Крать

      Ручинська Любов Григорівна

      0982173997

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      13.

      Дулібівський фельдшерсько-акушерський пункт

      44832 с.Дуліби

      Антонюк Станіслав Святославович

      9-73-17

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      14.

      Кульчинський фельдшерсько-акушерський пункт

      44813 с.Кульчин

      Луцюк Ольга Вікторівна

      9-57-31

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      15.

      Дольський фельдшерсько-акушерський пункт

      44814 с.Дольськ

      Богуш Олена Вікторівна

      0977242508

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      16.

      Клюський фельдшерсько-акушерський пункт

      44803 с. Клюськ

      Вальчук Лариса Миколаївна

      9-75-34

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      17.

      Гарушівський фельдшерсько-акушерський пункт

      44803 с. Гаруша

      Цюрик Андрій Васильович

      0971426850

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      18.

      Боблівський фельдшерсько-акушерський пункт

      44842 с.Бобли

      Васильєва Наталія Волдодимирівна

      9-66-47

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      19.

      Селецький фельдшерсько-акушерський пункт

      44804 с.Селець

      Хомич Петро Васильович

      9-63-84

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      20.

      Городилецький фельдшерсько-акушерський пункт

      44822 с.Городилець

      Цюрик Андрій Васильович

      9-79-53

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      21.

      Мочалківський фельдшерсько-акушерський пункт

      44863 с.Мочалки

      Калиновська Галина Олексіївна

      0680296773

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      22.

      Свинаринський фельдшерсько-акушерський пункт

      44853 с.Свинарин

      Бінюк Андрій Дмитрович

      0972698145

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      23.

      Туличівський фельдшерсько-акушерський пункт

      44850 с.Туличів

      Кислюк Юрій Дмитрович

      098-929-70-79

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      24.

      Радовичівський фельдшерсько-акушерський пункт

      44850 с.Радовичі

      Шумська Олена Миколаївна

      0689238645

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      25.

      Тупалівський фельдшерсько-акушерський пункт

      44821 с.Тупали

      Білінська Неоніла Семенівна

      0980943837

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      26.

      Новосілківський фельдшерсько-акушерський пункт

      44811 с.Новосілки

      Юхимук Катерина Миколаївна

      0976414420

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      27.

      Соминський фельдшерсько-акушерський пункт

      44810 с.Сомин

      Івченко Микола Миколайович

      9-46-25

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      28.

      Соловичівський фельдшерсько-акушерський пункт

      44833 с.Соловичі

      Свідерська Ольга Тимофіївна

      9-65-98

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      29.

      Обенижівський фельдшерсько-акушерський пункт

      44833 с.Обеніжи

      Поліщук Наталія Богданівна

      0967474775

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      30.

      Ружинський фельдшерсько-акушерський пункт

      44822 с. Ружин

      Богдан Світлана Миколаївна

      9-79-28

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      31.

      Маковичівський фельдшерсько-акушерський пункт

      44863 с.Маковичі

      Громовчук Аліна Іванівна

      0964658752

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      32.

      Ново-Двірський фельдшерсько-акушерський пункт

      44861 с.Новий Двір

      Деменчук Марія Яківна

      9-83-17

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      33.

      Осьмиговичівський фельдшерсько-акушерський пункт

      44862 с.Осьмиговичі

      Новосад Інна Олександрівна

      9-84-51

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      34.

      Озерянський фельдшерсько-акушерський пункт

      44860 с.Озеряни

      Нагалюк Ольга Вікторівна

      0681213510

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

      35.

      Миляновичівський фельдшерсько-акушерський пункт

      44820 с.Миляновичі

      Завадська Людмила Іванівна

      9-41-04

      9.00- 17.15

      обідня перерва 13.00-13.30

    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Турійська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Турійській райдержадміністрації.
    Адреса: 44800, Україна, Волинська область, смт Турійськ, майдан Центральний, 5 тел. (03363) 2-13-78, e-mail: info@turadm.gov.ua
    © 2014 turadm.gov.ua