17 листопада 2018 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Влада і громадськість
Регуляторна політика
Підприємництво
Прес-центр
Доступ до публічної інформації
Каталог послуг
Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Звернення громадян
    Центр надання адмін послуг
    Туризм
  • Децентралізація влади
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Підрозділи органів влади
  • Євроатлантична інтеграція
  • Доступність до об'єктів
  • Містобудування та архітектура
    Охорона здоров'я

    АРХІВ НОВИН

    « Листопад 2018 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30    
    Середа, 30 травня 2012 08:25

    Звіти райдержадміністрації про роботу

    Організаційна робота

       Відповідно до плану роботи районної державної адміністрації у жовтні 2018 року забезпечено організацію підготовки та проведення 5 нарад у голови районної державної адміністрації за участю керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації та її апарату, територіальних підрозділів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, у ході яких розглянуто 10 питань.

     Забезпечено організацію підготовки засідання колегії районної державної адміністрації, на якому розглянуті питання: про виконання зведеного бюджету району за 9 місяців 2018 року та виконання рішень колегії райдержадміністрації, прийнятих за 9 місяців поточного року, щодо виконання бюджету; про ефективність використання земель в районі, забезпечення надходжень до місцевих бюджетів плати за користування земельними ділянками у січні-вересні 2018 року та виконання рішення колегії райдержадміністрації від 26 липня 2018 року №7/1; про містобудівну діяльність; про забезпечення громадської безпеки в районі; про хід роботи щодо оповіщення селищними та сільськими радами юнаків 1991-2000 років народження на строкову військову службу осінню 2018 року.

           Проаналізовано стан виконання плану роботи районної державної адміністрації за вересень 2018 року, результати аналізу для ознайомлення надано голові, першому заступнику голови, керівнику апарату районної державної адміністрації.

    Щотижнево готується інформація про основні організаційно-масові заходи суспільно-політичного, економічного та культурного характеру, які проводяться в районі.

    Здійснено поновлення інформації на офіційному веб-сайті району.

    На основі інформаційних матеріалів структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних підрозділів міністерств та інших підрозділів центральних органів виконавчої влади підготовлено звіт про роботу районної державної адміністрації за вересень 2018 року.

    Поновлено, станом на 31 жовтня 2018 року, електронну версію телефонного довідника керівників районної державної адміністрації, її структурних підрозділів, районної, сільських та селищних рад, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, окремих районних організацій і установ, розміщеного на веб-сайті районної державної адміністрації.

     

    Робота з кадрами

     Протягом жовтня 2018 року головним спеціалістом з управління персоналом апарату райдержадміністрації підготовлено 15 наказів з кадрових питань, з них: 3 з особового складу, 12 – про відпустки, відрядження, 1 розпорядження по особовому складу та 1 розпорядження про відпустки, відрядження.

      

    Робота із зверненнями громадян

     У жовтні 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 17 звернень громадян, з них: 10 – письмові, 7 – на особистих прийомах.                    4 звернення надійшло з Урядової гарячої лінії через обласну державну адміністрацію.

    Задоволено 6 звернень, на 4 - надано роз'яснення, 1 – надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення», інші - знаходяться на розгляді.

    29 жовтня 2018 року проведено «День контролю» у Ружинській сільській раді.

    29 жовтня 2018 року відбулося чергове засідання комісії з питань розгляду звернень громадян районної державної адміністрації, на якому розглядалися найбільш актуальні питання роботи зі зверненнями.

     

    Правове забезпечення діяльності

                 Постійно надається юридична допомога комісіям при районній державній адміністрації, працівникам управлінь, відділів та структурних підрозділів.

    Проводиться поточна робота по перевірці відповідності розпорядчих документів чинному законодавству. Протягом місяця здійснено правову експертизу 34 розпоряджень голови райдержадміністрації, з них: 32 – з основної діяльності, 1 – по особовому складу, 1 – про надання відпустки та 15 наказів керівника апарату районної державної адміністрації, з них: 3 – по особовому складу, 12 – про надання відпусток та відрядження.

    Постійно проводиться експертиза договорів, що укладаються районною державною адміністрацією.

    Акти законодавства підтримуються у контрольному стані.

    Протягом місяця вивчалися нові закони та нормативно-правові акти, зміни та доповнення до законодавчих актів.

    Постійно проводиться прийом громадян згідно графіка роботи громадської приймальні.

    Проведено перевірку відповідності чинному законодавству розпорядчих документів виконавчих комітетів сільських, селищних рад за ІІІ квартал 2018 року, за результатами якої підготовлена та надіслана сільським радам службова записка.

    Районною державною адміністрацією претензії та позови до підприємств, установ, організацій та громадян не направлялись, до районної державної адміністрації з боку підприємств, установ, організацій та громадян претензії не надходили. 30 жовтня 2018 року до районної державної адміністрації (як до третьої особи на стороні відповідача) надійшла 1 позовна заява про визнання права власності на земельну частку (пай) в порядку спадкування.

      

    Робота з документами та організація діловодства

    Протягом жовтня 2018 року у відділі діловодства та контролю апарату райдержадміністрації опрацьовано 185 вхідних і  289 вихідних документів.

             Зареєстровано та видано 32 розпорядження голови райдержадміністрації з основної діяльності.

     

    Організація контролю з виконання документів

    органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень

    та доручень голови районної державної адміністрації

     У жовтні 2018 року в райдержадміністрації поставлено на контроль                   54 документи, що надійшли з облдержадміністрації та її структурних  підрозділів, з інших установ та організацій області, з них  2 розпорядження   та         3 доручення голови облдержадміністрації. Здійснювався контроль за виконанням 5 указів Президента України. Протягом місяця виконано                        33 документи, з них 1 доручення, решта 21 перебувають на контролі з різними термінами інформування. Протягом жовтня виконувались завдання, визначені документами, які надійшли у попередні періоди, з них виконано і знято з контролю  23 документи:

    - за лютий – 1;

    - за травень 2018 р. - 3;

    - за серпень 2018 р. – 1 (розп.);

    - за вересень 2018 р. – 17 (3 розп., 1 дор.);

    - за 2014  р. – 1.

    Протягом жовтня поставлено на контроль 4 розпорядження,                               1 окреме (протокольне) доручення голови райдержадміністрації, 3 рішення колегії райдержадміністрації. Здійснювався контроль за виконанням                         14 розпоряджень, 4 доручень (1 окреме) голови райдержадміністрації,  6 рішень колегії райдержадміністрації. Виконано і знято з контролю 3 розпорядження,             1 окреме доручення голови райдержадміністрації, 3 рішення колегії.

     У жовтні в райдержадміністрацію звернення від народних депутатів України та депутатів місцевих рад не надходили.

    Протягом жовтня в райдержадміністрацію надійшло 4 запити на інформацію.

              Порушень виконавської дисципліни щодо виконання документів                        не зареєстровано.

     

    Інформаційне забезпечення діяльності

     Інформування громадськості про діяльність керівництва району,   проблемні питання соціально-економічного розвитку, які розглядались на  робочих нарадах, винесені рішення, заплановані заходи, здійснювалось шляхом розміщення інформації на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, сторінці у Фейсбуці та в  районній газеті "Народне слово".

    Забезпечувався інформаційний супровід основних організаційно-масових заходів. Готувались повідомлення на офіційний веб-сайт районної державної  адміністрації щодо висвітлення роботи керівництва райдержадміністрації.

    Протягом жовтня у районній громадсько-політичній газеті «Народне слово» опубліковано ряд матеріалів про діяльність органів виконавчої влади.

    З метою інформування обласної державної адміністрації про ситуацію в інформаційному середовищі краю, про актуальні питання соціально-економічного і суспільно-політичного життя району, головним спеціалістом відділу інформаційно-внутрішньої політики та організаційної роботи апарату районної державної адміністрації постійно готувалися моніторинги публікацій районної газети

     

    Суспільно-політична ситуація

     У звітному періоді політичні сили району займали помірковану позицію щодо подій у країні та не висловлювали публічних заяв, звернень з приводу суспільно-політичної ситуації в районі, області та державі.

    Конфліктоутворюючих чинників, які могли б викликати негативний резонанс або загострити ситуацію у районі не було.

    Протягом жовтня суспільно - політична ситуація залишалась стабільною,  контрольованою і не відзначалася подіями, які могли б негативно вплинути на життя району.

          Суспільно – політична ситуація у листопаді розвиватиметься відповідно до загальнодержавних  подій.

     

    Реєстр виборців

     Протягом жовтня 2018 року відділом виконувалися завдання, пов’язані з уточненням бази даних Державного реєстру виборців. Станом на 01.11.2018 року загальна кількість виборців на території району становить 20498. На основі відомостей, поданих Турійським районним відділом ДРАЦС головного територіального управління юстиції в області та Турійським районним сектором УДМС в області та органів реєстрації місцевих рад опрацьовано (включено, виключено; змінено ідентифікаційні дані, знищено) записи щодо 204 виборців. Під час проведення щомісячного поновлення бази даних до Реєстру включено 35 виборців, внесено 261 зміну та знищено 33 записи.

    Для щомісячного поновлення бази даних отримано інформацію про виборців, щодо яких встановлено факт постійної нездатності пересуватися самостійно  (селищні і сільські ради,  управління соціального захисту населення, центральна районна лікарня) та недієздатності (районний суд). Відповідні дані внесено до автоматизованої системи  АІТС ДРВ.

             На протязі місяця видано 26 наказів (261 виборець), а саме: про внесення запису 4 накази, про внесення змін до персональних даних — 16, про знищення запису — 6.

             Щоденно опрацьовуються матеріали, розміщені безпосередньо на сайті розпорядника Реєстру та ЦВК,  які оперативно виконуються  та надаються відповіді.

    Постійно надаються консультації працівникам закладів, установ та організацій, відповідальним за подання відомостей періодичного поновлення Реєстру до відділу, з питань оформлення та надання документів згідно вимог законодавства.

     

    Сільське  господарство

     Господарську діяльність у галузі сільського господарства в районі у 2018 році здійснюють 49 агроформувань, у тому числі:

                       фермерських господарств – 33;

                       товариств з обмеженою відповідальністю – 11;

                       сільськогосподарських виробничих кооперативів - 3;

                       приватних акціонерних товариств - 1;

                       державних підприємств - 1.

    Під урожай 2018 року аграрні підприємства відвели 28,2 тис.га, що на 0,8 тис.га (на 2,6 відсотка) більше порівняно з 2017 роком. У структурі посівів переважають зернові (49,4 відсотка загальної площі) та технічні культури (43,8 відсотка).

    Зернові та зернобобові культури займають 13,9 тис.га (на 0,2 тис.га, або на 0,9 відсотка менше, ніж торік). Серед них найбільша частка площ припала на посіви озимої пшениці (6,8 тис.га, або 49,1 відсотка посіву зернових) та кукурудзи (2,8 тис.га, або 20,1 відсотка).

    Площа під технічними культурами (12,3 тис.га) збільшилась на 1,0 тис.га (на 8,7 відсотка), з них ріпаку (5,8 тис.га) – на 1,6 тис.га (на 37,5 відсотка), соняшнику (3,4 тис.га) – на 0,9 тис.га (на 35,6 відсотка). Посів сої (2,5 тис.га) зменшився на 1,4 тис. га (на 36,0 відсотка). Частка ріпаку в загальній площі посіву технічних культур становила 47,1 відсотка, соняшнику – 27,7 відсотка, сої – 20,1 відсотка.

    Кормовими культурами зайнято 1,9 тис.га, що на 104 га (на 5,2 відсотка) менше минулорічного.

    В агроформуваннях району станом на 01 листопада ранні зернові та зернобобові культури скошено та обмолочено на площі 11,1 тис.га; виробництво зерна у початково оприбуткованій масі, за оперативними даними, становить 50,9 тис. тонн у середньому з 1 га обмолоченої площі одержано 45,8 цнт. зерна.

    Зібрано урожай ріпаку озимого та кользи на площі 5,8 тис.га, валовий збір становить 17,2 тис. тонн, при середній урожайності 29,6 ц/га.

    За оперативними даними, під урожай наступного року посіяно понад 5 тис.га ріпаку озимого.

    В сільськогосподарських підприємствах району станом на 01 листопада 2018  року утримується 5153 голів ВРХ, в тому числі 2312 корів, 13497 голів свиней та 206 гол. овець.

    З початку року реалізовано 14285 тонн  м’яса, що на 1257 тонн менше проти відповідного періоду минулого року. Вирощено худоби та птиці в живій вазі 13416 тонн.                                                                                                                            

    З початку року  надоєно 8879 тонн  молока, що на 1173 тонни  більше проти минулорічного періоду. Надій на корову з початку року становить 5599 кг (що на 1074 кг більше до рівня минулого року).

     

    Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

            У січні - грудні 2017 року по підприємствах, що займаються зовнішньоекономічною діяльністю сформовано позитивне сальдо, яке становить 1052,4 тис. доларів.

           Капітальні інвестиції в економіку району за січень - червень 2018 року складають  74485,0 тис. грн або 2856,6 грн на одну особу.

    Прямі іноземні інвестиції (акціонерний капітал) в економіку району станом на 01.01.2018 року складають 5,2 тис. дол. США.

     

    Підприємництво

            Станом на 01 листопада 2018 року малий бізнес району представляють 62 підприємницькі формування, 650 фізичних осіб підприємців  та 33 фермерські господарства.

    Із представників малого та середнього бізнесу успішно здійснюють діяльність такі підприємницькі формування як: ТОВ «АМіЛА», ТОВ «ЄГУРРА», ТОВ «Укрдеревбуд», ТОВ «Спартак», ТОВ «Мацеїв»,  ТОВ «Агротехніка» смт Турійськ,  філія ФГ «Аміла» - пекарня «Хлібний край»,  ФГ «Перлина Турії», ФГ «Аміла», ФГ «Соломія»,  ТОВ «Волинь Агро», ТОВ «Ратнівський аграрій», СВК «Слава» та інші.

     

    Торгівля

           Обсяг реалізованих послуг (у ринкових цінах)  у січні - березні 2018 року  склав 6531,9 тис. грн,  у тому числі населенню  651,7 тис. гривень.

          Обсяг реалізованої промислової продукції за січень-вересень склав 378213,0 тис.грн, або 14507,00 грн на 1 особу.

          Вантажні перевезення автомобільним транспортом у районі за січень - вересень 2017 року склали по вантажообороту 0,9 млн. ткм. або 149,1 відсотка до аналогічного періоду минулого року. Перевезено 1,5 тис. тонн вантажів, що становить 161,3 відсотка до відповідного періоду минулого року.

     

    Фінанси

     За січень-жовтень 2018 року бюджет Турійського району за власними доходами виконаний на 113,6 відсотка і складає 24614,4 тис. гривень. Понад план надійшло 2937,8 тис. гривень.

    Районний бюджет за власними доходами виконаний на 104,3 відсотка. Фактичне виконання становить 10431,8 тис. гривень при плані 9997,8 тис. гривень, що на 434 тис. гривень більше запланованого.

    Сільські бюджети по власних доходах виконані на 121,4 відсотка. При бюджетному призначенні 11678,8 тис. гривень фактичний обсяг надходжень становить 14182,7 тис. гривень, що на 2503,9 тис. гривень більше планового показника.

    Бюджетне призначення по власних доходах на січень-вересень поточного року виконали всі місцеві бюджети. Найвище виконання бюджетного призначення звітного періоду в Селецькій (163,5 відсотка), Ружинській (133,3 відсотка) та Боблівській (130,4 відсотка) сільських радах.

    Виконання річного плану надходжень за 10 місяців поточного року становить 119,1 відсотка, при розрахунковому плані надходжень  20669,3 тис. гривень  понад план надійшло 3945,1 тис.гривень. 

    За підсумками виконання  дохідної частини бюджету за 10 місяців поточного року 11 місцевих бюджетів із 15 виконали річні бюджетні призначення по доходах.  Не надійшли річні доходи по Купичівській (6,6 тис.грн), Озерянській (38,4 тис.грн),  Маковичівській (92,2 тис.грн) сільських радах  та   районному бюджету (1275,5 тис.гривень).

     Виконання власних доходів забезпечено по 13 видах платежів:

    1. податок та збір на доходи фізичних осіб – виконання становить 104 відсотки, при бюджетному призначенні 9773,6 тис. гривень фактично по районному бюджету надійшло 10164,8 тис. гривень, що на 391,2 тис. гривень більше плану;
    2. податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності виконано на 134 відсотки, при плані 33,7 тис. гривень фактичне надходження становить 45,1 тис. гривень, що на 11,4 тис. гривень більше планового показника;
    3. рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – виконання становить 108,2 відсотка, при бюджетному призначенні 400,2 тис. гривень фактично надійшло 433,1 тис. гривень;
    4. рентна плата за користування надрами – виконання 100 відсотків, при плані 3,9 тис. гривень фактичне надходження становить 3,9 тис. гривень;
    5. акцизний податок перевиконано в 1,8 раза, при плановому завданні 462,1 тис. гривень фактично надійшло 849,5 тис. гривень; всі сільські бюджети району виконали план доходів десяти місяців по акцизному податку;
    6. податок на майно - виконання становить 111,2 відсотка, при плані 6574,4 тис. гривень фактично надійшло 7308,5 тис. гривень; бюджетне призначення по податку на майно виконали всі місцеві бюджети району;
    7. по єдиному податку виконання становить 127,1 відсотка (при бюджетному призначенні 3950,8 тис. гривень фактично надійшло 5021,5 тис. гривень, понад план – 1070,7 тис. гривень); план надходжень по єдиному податку виконали всі сільські ради;
    8. по частині чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету, плановий показник звітного періоду виконано на 160,4 відсотка (при бюджетному призначенні 6,2 тис. гривень фактично надійшло 10,9 тис. гривень);
    9. бюджетне призначення по інших надходженнях (адміністративні штрафи та інші санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів) виконано на 182,1 відсотка, при плані 6,0 тис. гривень фактичний обсяг надходжень становить 10,9 тис. гривень;
    10. плата за надання адміністративних послуг – виконання становить 118,7 відсотка, при бюджетному призначенні 210,3 тис. гривень фактично надійшло 249,6 тис. гривень;
    11. надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває у комунальній власності, – виконання 122 відсотки, при бюджетному призначенні 21,5 тис. гривень фактичне надходження становить 26,2 тис. гривень;
    12. державне мито – фактичне надходження становить 0,8 тис. гривень при плані – 0,1 тис.гривень;
    13. інші неподаткові надходження – перевиконання в 2 рази, при плановому завданні 267,5 тис. гривень фактично надійшло 535,8 тис. гривень, з них 171,7 тис. гривень – це кошти за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність, внаслідок їх самовільного зайняття, використання не за цільовим призначенням; ці кошти надійшли до Клюського (43,8 тис.гривень), Новодвірського (53,4 тис. гривень), Озерянського (25,2 тис. гривень), Мокрецького (10,8 тис. гривень),  Соловичівського (0,1 тис. гривень) і Туличівського (38,4 тис.гривень) місцевих бюджетів.  

           Обсяг надходження коштів до спеціального фонду за десять місяців 2018 року становить 2348,3 тис. гривень при запланованих 799,9 тис. гривень, перевиконання складає 2,9 раза, в тому числі:

    • по екологічному податку - перевиконання в 4,1 раза, при бюджетному призначенні звітного періоду 3,1 тис. гривень фактично надійшло 12,7 тис. гривень;
    • грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності – надійшло 14,1 тис. гривень;
    • надходження коштів пайової участі у розвиток інфраструктури населеного пункту – надійшло 3,1 тис. гривень;
    • власні надходження бюджетних установ перевиконано в 2,8 раза, при плані 754,7 тис. гривень фактично надійшло 2141,4 тис. гривень;
    • кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності – надійшло 160,9 тис. гривень;
    • по цільових фондах при бюджетному призначенні 27,3 тис. гривень надійшло 16,2 тис. гривень (план виконано на 59,2 відсотка).

    За січень-жовтень 2018 року отримано з державного бюджету:

    - базову дотацію в розмірі 8034,0 тис. гривень;

    - дотацію на здійснення видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я - 6515,2 тис. гривень;

    - субвенції на фінансування пільг і субсидій населенню - 48622,0 тис. гривень;

    - субвенцію на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу  - 50060,6 тис. гривень;

    - субвенцію на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом „гроші ходять за дитиною” - 246,4 тис. гривень;

    - освітню субвенцію - 25294,6 тис. гривень;

    - медичну субвенцію – 9432,2 тис. гривень;

    - субвенцію на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я - 8813,8 тис. гривень;

    - субвенцію на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань - 671,0 тис. гривень;

    - субвенцію на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 147,8 тис. гривень;

    - субвенцію за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду – 304,6 тис. гривень;

    - субвенцію на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» - 561,6 тис. гривень.

        З обласного та інших бюджетів надійшло іншої субвенції в сумі 2394,9 тис. гривень.

      Місцеві бюджети у січні-жовтні 2018 року за видатками загального фонду виконані на 93,6 відсотка, їх обсяг становить 187648,4 тис. гривень при плані 200524,4 тис. гривень. Фінансування видатків бюджету здійснювалось за такими основними напрямами:

     органи управління –  9086,3 тис. гривень;

     освіта – 40403,9 тис. гривень;

     охорона здоров'я – 20675,5 тис. гривень;

     культура – 3408,8 тис. гривень;

     соціальний захист та соціальне забезпечення – 99403,1 тис. гривень;

            фізкультура і спорт – 118,1 тис. гривень;

            житлово-комунальне господарство – 379,2 тис. гривень;       

      інша діяльність – 1645,6 тис. гривень;

      міжбюджетні трансферти – 12527,9 тис. гривень.

            Протягом звітного періоду рішеннями районної та сільських рад видаткова частина бюджету району збільшена за рахунок вільних залишків коштів, що склались станом на 01.01.2018 року, на 4483,5 тис. гривень. З них 502,5 тис. гривень направлено на заробітну плату з нарахуваннями, 134,8 тис. гривень - на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, 41,2 тис. гривень - на продукти харчування, 56,1 тис. гривень – на медикаменти, 927,7 тис. гривень - на капітальні видатки та 2821,2 тис. гривень - на інші видатки.

    За рахунок перевиконання дохідної частини бюджету за 10 місяців на виконання видаткової частини додатково направлено 3856,9 тис. гривень, в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями – 1634,7 тис. гривень, енергоносії – 125,8 тис. гривень, продукти харчування – 116,0 тис. гривень, капітальні видатки – 200,7 тис. гривень, на інші видатки – 1779,7 тис. гривень.

      Станом на 01.11.2018 року видатки на заробітну плату з нарахуваннями та оплата за використані енергоносії проведені в повному обсязі.

     

    Впровадження енергозберігаючих технологій

     Протягом січня–жовтня 2018 року на виконання Плану заходів, спрямованих на формування у суспільстві свідомого ставлення до необхідності підвищення енергоефективності, в районі проведено 32 заходи на загальну суму 2010,7 тис. грн., з них: кошти державного бюджету – 579,7 тис. грн., кошти місцевих бюджетів – 1369,0 тис. грн., кошти спонсорів, кредити, гранти, позики, тощо – 59,6 тис. грн., кошти населення – 2,4 тис. гривень, а саме:

    - встановлено 45 енергоощадних люмінісцентних ламп потужністю 12 ват  в стаціонарному відділенні Територіального центру смт Луків на суму 2,2 тис. гривень;

    - встановлено 5 енергоощадних люмінісцентних ламп потужністю 12 ват  в адмінприміщенні Територіального центру смт Турійськ на суму 0,2 тис. гривень;

    - замінено газову плиту для приготування їжі на електричну марки ПЕД 6 в харчовому блоці Турійської районної центральної лікарні на суму 221,1 тис. грн;

    - замінено бойлер з використання природного газу на електрокип'ятильник-заварочний котел води ємкістю 30 літрів в харчовому блоці Турійської районної центральної лікарні на суму 4,9 тис. грн;

    - замінено 1 насос потужністю 5,6 кВт на насосну станцію потужністю 1,5 кВт в котельні ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Овлочин на суму 3,5 тис. грн;

    - проведено реконструкцію котельні із заміною застарілого котла КСТ-30 на новий твердопаливний енергоощадний котел SJKIDA-(SB8)-39,5 кВт. в ЗОШ І ступеня с.Тупали Луківської  селищної ради на загальну суму 57,8 тис. гривень;

    - проведено реконструкцію котельні із заміною 3 застарілих котлів КСТ-36 на новий твердопаливний енергоощадний котел ALTEP KT-2E 62 кВт. в ЗОШ І-ІІ ступенів с. Миляновичі Луківської селищної ради на загальну суму 79,8 тис. гривень;

    - проведено заміну застарілого котла КЧМ-16 на новий твердопаливний енергоощадний котел РЕТРА-3М 40 кВт. в ЗОШ І-ІІ ступенів с. Ставки на загальну суму 43,0 тис. гривень;

    - проведено заміну пічного опалення на повітряний твердопаливний котел марки Булерян - 02-18 кВт - 1 шт. в сільському клубі с. Торговище Турійської селищної ради  на загальну суму 6,8 тис. гривень;

    - встановлено 4 лічильники холодної води споживачами смт Турйськ на загальну суму 2,4 тис. гривень;

    - встановлено 15 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 ват кожна на суму 9,0 тис. гривень в с. Перевали;

    - встановлено 4 фонарі вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 ват кожна на суму 2,0 тис. гривень в с. Торговище;

    - встановлено 5 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 ват кожна на суму 3,0 тис. гривень в с. Мировичі;

    - встановлено 7 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 ват кожна на суму 5,0 тис. гривень в с. Охітники;

    - встановлено 5 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 ват кожна на суму 3,0 тис. гривень в с. Осереби;

    - встановлено 15 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 ват кожна на суму 15,2 тис. гривень в смт Турійськ;

    - встановлено 13 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 30 ват кожна з реконструкцією лінії електропередач         в с. Дажва на загальну суму 99,7 тис грн;

    - встановлено 15 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 30 ват кожна з реконструкцією лінії електропередач                    в с. Новий Двір на загальну суму 15,0 тис. грн;

    - встановлено 2 фонарі вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 30 ват кожна з реконструкцією лінії електропередач в с. Осьмиговичі на загальну суму 2,0 тис. грн;

    - встановлено 3 фонарі вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 30 ват кожна з реконструкцією лінії електропередач в с. Синявка на загальну суму 3,0 тис.грн;

    - встановлено 5 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 30 ват кожна з реконструкцією лінії електропередач            в с. Чоріїв на загальну суму 2,1 тис. грн;

    - встановлено 7 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 30 ват кожна з реконструкцією лінії електропередач           в с. Свинарин на загальну суму 2,9 тис. грн;

    - встановлено 4 фонарі вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 ват кожна з реконструкцією лінії електропередач  в с. Селець на загальну суму 6,0 тис. грн;

    - проведено реконструкцію внутрішньої тепломережі із заміною труб в ЗОШ І ступеня с.Селець на загальну суму 22,5 тис. грн;

    - встановлено 2 зонні лічильники вуличного освітлення на суму 4,5 тис. гривень в с. Дажва;

    - замінено 2 дверей на склопакети загальною площею 7,5 м2 в Турійській районній центральній лікарні на суму 15,5 тис. грн;

    - проведено утеплення фасаду загальною площею 202,0 м2 в ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Купичів на суму 250,0 тис. грн;

    - проведено утеплення фасаду загальною площею 202,0 м2 в ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Бобли на суму 250,0 тис. гривень;

    - проведено заміну 34 вікон на склопакети загальною площею 98,9 м2 в ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Соловичі  на суму 203,5 тис. грн;

    - проведено заміну шиферної криші на металочерепицю із застосуванням утеплюючих матеріалів загальною площею 240,0 м2 в дошкільному закладі   с.Селець на суму 245,7 тис. грн;

    - проведено утеплення фасаду загальною площею 120,0 м2 в дошкільному навчальному закладі   с.Селець на суму 117,4 тис. грн;

    - проведено заміну 9 дверей на склопакети загальною площею 17,3 м2 та         8 вікон загальною площею 12,0 м2 в дошкільному навчальному закладі   с.Селець на суму 86,5 тис. гривень;

    - проведено заміну 35 вікон на склопакети загальною площею 101,4 м2  в ЗОШ І-ІІ ступенів с. Туропин на суму 183,3 тис. гривень;

    - проведено заміну 5 дверей на склопакети загальною площею 21,0 м2 та 22 вікна в Будинку культури смт Луків на загальну суму 241,2 тис. гривень.

          За січень-жовтень 2018 року Турійським відділенням «Ощадбанку»                  6 мешканцям району на проведення енергозберігаючих заходів надана позика в сумі 167,8 тис. гривень. Видача позики продовжується.

     

    Будівництво та архітектура

       Станом на 01 листопада 2018 року управлінням регіонального розвитку райдержадміністрації підготовлено та видано 457 висновків до проектів відводу земельних ділянок   для приватизації, оренди, викупу.

     Видано 70 будівельних паспортів на забудову земельних ділянок  індивідуальними житловими будинками та 9 містобудівних умов.  

     Підготовлено розпорядження на розроблення детальних планів території для будівництва та обслуговування двох свинарників для покращення утримання тварин без збільшення потужності існуючого свинокомплексу, який розташований за межами села Миляновичі, реконструкції  приміщень  по утриманню  великої рогатої худоби  під  молочно-товарну   ферму потужністю 570  голів дійного стада  по вул. Молодіжна 28, с.Задиби Турійського району  Волинської області.       

      За січень - вересень 2018 року будівельними організаціями району виконано будівельних робіт на суму  2099,0 тис. гривень.

      Прийнято в експлуатацію за січень-червень 2018 року  індивідуальних житлових будинків загальною площею 1881,0 м. кв., що становить 103,9 відсотка до  відповідного періоду минулого року.

     

    Освіта

         Відділ освіти, молоді та спорту райдержадміністрації інформує про заходи, які проведені у жовтні:

    1. колегія відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації – 17 жовтня;
    2. нарада керівників закладів загальної середньої освіти – 17 жовтня;
    3. засідання атестаційної комісії відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації – 19 жовтня;
    4. святковий концерт до Дня працівників освіти – 03 жовтня.
    5. тренінг вибіркової складової освітньої програми «Підвищення кваліфікації вчителів початкових класів в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа» (для вчителів, які працюють у 1-му класі НУШ) – 12 жовтня;
    6. тренінгові заняття для учителів, які навчають 1-й клас з вересня 2019 року (відповідно до освітньої програми «Підвищення кваліфікації вчителів початкових класів в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа») - 13 жовтня, 26 жовтня, 29 жовтня -2 листопада;
    7. інструктивно-методична нарада з потенційними учасниками першого етапу конкурсу «Вчитель року-2019» - 24 жовтня;
    8. семінар-практикум вихователів Соловичівського освітнього округу «Забезпечення наступності в роботі ЗДО і НУШ» - 25 жовтня;
    9. практикум по розв’язуванню олімпіадних задач з фізики – 31 жовтня;
    10. семінар-практикум «Організація командного супроводу інклюзивного навчання» (практичні психологи та соціальні педагоги) – 31 жовтня.

       

    Масові заходи з учнями:

    1. День ветерана. Міжнародний день людей похилого віку - 01 жовтня.
    2. Міжнародний день боротьби проти насилля – 02 жовтня.
    3. Святкові заходи до Дня працівників освіти – 05 жовтня.
    4. Фестиваль повстанської пісні «Складем хоч пізнії вінці…» - 12 жовтня.
    5. Заходи до Дня Захисника Вітчизни – до 14 жовтня.
    6. День профілактики правопорушень – 17 жовтня.
    7. Інформаційна кампанія до Європейського дня боротьби з торгівлею людьми – 18 жовтня.
    8. ІІ (районний) етап ІХ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської і студентської молоді імені Тараса Шевченка – 27 жовтня.
    9. Місячник «Газ у побуті».
    10. Місячник шкільних бібліотек «Шкільна бібліотека – центр творчого розвитку дитини».
    11. Краєзнавча експедиція учнівської молоді «Моя Батьківщина - Україна» - 01 жовтня - 09 листопада.

     

    Культура

     У жовтні 2018 року районними закладами культури проведено:

    • акцію милосердя «Відкриваємо серця для доброти» (ЦРБ);
    • історичний хронограф «Україно моя барвінкова, захистить хай тебе Покрова…» (ЦРБ);
    • пізнавальний вернісаж «У всі віки приносять славу Україні козаки» (РДБ);
    • святковий захід до Дня захисника України, 76-ї річниці утворення УПА «Клич героїв» (РБК);
    • районний семінар бібліотечних працівників системи «Публічна бібліотека: модернізація діяльності в контексті часу» (РЦБС).

    Проведено конкурс на кращий буктрейлер  серед бібліотечних установ «Найкращий буктрейлер 2018», переможцями в якому стали бібліотеки-філії сіл Тагачин та Ружин.

    Аматори району взяли участь в Першому Всеукраїнському фестивалі повстанської пісні «За Україну! За її волю» в м. Луцьк.

     

    Фізична культура і спорт

     Протягом жовтня 2018 року в районі проведено:

    1. районні змагання з футзалу (дівчата) – 19 жовтня;
    2. чемпіонат Турійського району з рибної ловлі – 06-07 жовтня;
    3. чемпіонат Турійського району з футболу - 06-07 жовтня.

     

    Сім’я, жінки, молодь, діти

    Станом на 05.11.2018 року на обліку перебуває 58 сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, в яких виховується 175 дітей. З даною категорією постійно проводиться робота щодо недопущення ухилення від виконання батьківських обов’язків, вчинення насильства в сім'ї, або жорстокого поводження з дітьми, необхідності працевлаштування, попередження зловживання батьками алкогольних напоїв. Працівниками відділу не здійснюється соціальний супровід сімей.

    Станом на 05.11.2018 року під соціальним супроводом перебуває 3 прийомні сім'ї, в яких виховується 4 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Протягом звітного періоду проведено інформаційну кампанію, спрямовану на пошук кандидатів у прийомні батьки та батьки-вихователі.

     

    Захист прав дітей

     Станом на 01.11.2018 року на обліку дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, перебуває 40 дітей, батьки яких ухиляються від виконання своїх батьківських обов'язків.

    На первинному обліку служби у справах дітей перебуває 44 дитини: 16  дітей-сиріт та 28 дітей, позбавлених батьківського піклування. Під опікою, піклуванням громадян перебуває 37 дітей. На території району функціонує 3 прийомні сім'ї, в яких виховується 4 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

    Протягом жовтня 2018 року працівниками служби у справах дітей спільно   з  відділом соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та правоохоронними органами проведено 5 профілактичних рейдів на території району з метою запобігання випадків загрози життю та здоров’ю дітей, недопущення правопорушень та злочинів серед неповнолітніх, розпивання спиртних напоїв та тютюнопаління.  Під час проведення рейдів відвідано за місцем  проживання дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, і тих, які проживають в сім`ях опікунів, піклувальників, обстежено умови їх утримання, та виховання, про що складено відповідні акти. З дітьми та їх батьками проведено індивідуально-роз`яснювальні бесіди про їх права, обов’язки та відповідальність.

    Проведено 1 засідання  Комісії з питань захисту прав дитини районної державної адміністрації  на якому розглядалися  питання  щодо захисту прав дітей.

          Звернень та повідомлень щодо вчинення насильства до неповнолітніх, чи реальної його загрози на території району, не надходило.

     

    Ринок праці, зайнятість населення

     Станом на 01.01.2018 року на обліку в Турійській районній філії Волинського обласного центру зайнятості (далі філія) перебувало 418 зареєстрованих безробітних.

    Протягом січня-жовтня поточного року статус безробітного отримала 651 особа.

    Станом на 01.11.2018 року на обліку перебуває 250 безробітних, в т.ч. 7 демобілізованих військовослужбовців та учасників АТО.

    За направленням районного центру зайнятості  на вакантні робочі місця з початку року працевлаштовано  671 особу, з них 374 особи, які мали статус безробітного.

    Протягом звітного періоду працевлаштовано 200 осіб, які мають додаткові гарантії при працевлаштуванні, з них 11 -  учасники АТО.

    Професійне навчання проходили 157 безробітних, в т.ч. 89 - громадян соціально-вразливих категорій, 3 учасники АТО.

    До участі в  громадських роботах та роботах тимчасового характеру з початку року залучені 327 громадян, які мали статус безробітного, в т.ч. 157 осіб  соціально-вразливих категорій, 1 учасник АТО.

    Протягом січня-жовтня 2018 року проведено 23 інформаційно-консультаційних  семінари за участю працівників Турійського районного військового комісаріату,  представників Луцького прикордонного загону, зенітно-ракетного полку м. Володимир-Волинський,  під час яких учасники семінарів отримали детальну інформацію щодо особливостей укладання контрактів з громадянами та військовослужбовцями, які приймаються на службу за контрактом.

              У приміщенні філії створене робоче місце для представника Турійського районного військкомату, та інформаційний куточок. Відповідно у військкоматі розміщено стенд районного центру зайнятості на якому розміщенні інформаційні матеріали про послуги служби зайнятості та вакансії. Також, під час прийому фахівцями відділу надання соціальних послуг проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо популяризації військової служби за контрактом.  За період співпраці Турійської районної філії  ЦЗ із військовим комісаріатом на військову службу за контрактом погодились 65 осіб,  63  з яких станом на 01.11.2018 року проходять військову службу у військових частинах. Протягом звітного періоду профорієнтаційними заходами охоплено 2871 житель району, які отримали 6912 послуг: 5207 – профінформаційних; 1705 - профконсультаційних. 182 послуги надано учасникам АТО, 699 – учням випускних класів загальноосвітніх шкіл району, 116 - учням ПТНЗ.

             У звітному періоді роботодавцями заявлено 811 вакансій, в т.ч. для укомплектування за сприяння служби зайнятості. За направленням служби зайнятості   укомплектовано 633 вакансії.

            Протягом звітного періоду роботодавцям району надано 4244 консультації. З метою навчання роботодавців району, обміну досвідом, протягом січня -жовтня  поточного року проведено 37 семінарів, участь в яких взяли 186 роботодавців.

           Уповноваженими представниками Турійського філії ВОЦЗ по п’ятницях згідно графіка та за необхідності проводяться зустрічі в Турійській та Луківській територіальних громадах.

           Станом на 01.11.2018 року на обліку Турійської філії ВОЦЗ перебуває 1 внутрішньо переміщена особа.

     

     

    Соціальний захист та пенсійне забезпечення населення (ЗАВАНТАЖИТИ)

     



    Переглядів 5887 Останнє редагування Четвер, 15 листопада 2018 08:32
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Турійська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Турійській райдержадміністрації.
    Адреса: 44800, Україна, Волинська область, смт Турійськ, майдан Центральний, 5 тел. (03363) 2-13-78, e-mail: info@turadm.gov.ua
    © 2014 turadm.gov.ua