24 травня 2018 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Влада і громадськість
Регуляторна політика
Підприємництво
Прес-центр
Доступ до публічної інформації
Каталог послуг
Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Звернення громадян
    Центр надання адмін послуг
    Туризм
  • Децентралізація влади
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Підрозділи органів влади
  • Євроатлантична інтеграція
  • Доступність до об'єктів
  • Містобудування та архітектура
    Охорона здоров'я

    АРХІВ НОВИН

    « Травень 2018 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30 31      
    Середа, 30 травня 2012 08:25

    Звіти райдержадміністрації про роботу

    Організаційна робота

     

    Відповідно до плану роботи районної державної адміністрації у квітні 2018 року забезпечено організацію підготовки та проведення 4 нарад у голови районної державної адміністрації за участю керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації та її апарату, територіальних підрозділів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, у ході яких розглянуто 8 питань.

    Забезпечено організацію підготовки засідання колегії районної державної адміністрації, на якому розглянуті питання: про виконання зведеного бюджету району за I квартал 2018 року та стан виконання рішення колегії райдержадміністрації від 25 січня 2018 року №1/1; про підсумки роботи господарства району  в опалювальному сезоні 2017 - 2018 років і завдання з підготовки до опалювального сезону 2018 - 2019 років та виконання рішень колегії райдержадміністрації від 30 травня 2017 року №5/1, від 27 вересня 2017 року №9/1; про роботу Клюської сільської ради по виконанню делегованих повноважень органів виконавчої влади та дотриманню чинного законодавства.

    Проаналізовано стан виконання плану роботи районної державної адміністрації за березень 2018 року, результати аналізу для ознайомлення надано голові, першому заступнику голови, керівнику апарату районної державної адміністрації.

    Щотижнево готується інформація про основні організаційно-масові заходи суспільно-політичного, економічного та культурного характеру, які проводяться в районі.

    Здійснено поновлення інформації на офіційному веб-сайті району.

    На основі інформаційних матеріалів структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних підрозділів міністерств та інших підрозділів центральних органів виконавчої влади підготовлено звіт про роботу районної державної адміністрації за березень 2018 року.

    Поновлено, станом на 30 квітня 2018 року, електронну версію телефонного довідника керівників районної державної адміністрації, її структурних підрозділів, районної, сільських та селищних рад, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, окремих районних організацій і установ, розміщеного на веб-сайті районної державної адміністрації.

    Підготовлено довідки, проекти рішення та розпорядження за результатами перевірки роботи Клюської сільської ради по виконанню делегованих повноважень органів виконавчої влади та дотримання чинного законодавства.

     

    Робота з кадрами

     

    Протягом квітня 2018 року головним спеціалістом з управління персоналом апарату райдержадміністрації підготовлено 8 наказів з кадрових питань, з них: 3 - з особового складу, 5 – про відпустки, відрядження.

    Проведено І тур конкурсу «Кращий державний службовець». У І турі конкурсу взяли участь 18 державних службовців, з них 7 в категорії «Кращий керівник» та 11 в категорії «Кращий спеціаліст». За результатами І туру визнано 2 переможців, які візьмуть участь у ІІ турі конкурсу.

     

    Робота із зверненнями громадян

     

    У квітні 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 24 звернення громадян, з яких: 18 – письмових, 6 – на особистих прийомах.             5 звернень надійшло з Урядової гарячої лінії через обласну державну адміністрацію.

    Задоволено 4 звернення, по 6 - надано роз'яснення, 1 - відмовлено, решта знаходиться на розгляді.

    27 квітня 2018 року проведено «День контролю» у Новодвірській сільській раді.

    27 квітня 2018 року відбулося чергове засідання комісії з питань розгляду звернень громадян районної державної адміністрації, на якому розглядалися найбільш актуальні питання роботи зі зверненнями.

     

    Правове забезпечення діяльності

     

    Постійно надається юридична допомога комісіям при районній державній адміністрації, працівникам управлінь, відділів та структурних підрозділів.

    Проводиться поточна робота по перевірці відповідності розпорядчих документів чинному законодавству. Протягом квітня 2018 року здійснено правову експертизу 24 розпоряджень голови та 8 наказів керівника апарату районної державної адміністрації.

    Постійно проводиться експертиза договорів, що укладаються районною державною адміністрацією. Протягом місяця підготовлено 14 додаткових угод до чинних договорів.

    Акти законодавства підтримуються у контрольному стані.

    Протягом місяця вивчалися нові закони  та нормативно-правові акти, зміни та доповнення до законодавчих актів.

    Постійно проводиться прийом громадян згідно графіку роботи громадської приймальні.

    У квітні на нараді в керівника апарату райдержадміністрації розглядалося питання про декларування доходів державними службовцями райдержадміністрації.

    Районною державною адміністрацією претензії та позови до підприємств, установ, організацій та громадян не направлялись, до районної державної адміністрації з боку підприємств, установ, організацій та громадян претензії та позови не надходили. У господарському суді Волинської області розглядається справа за позовом першого заступника керівника Володимир-Волинської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Турійської районної державної адміністрації Волинської області до товариства з обмеженою відповідальністю «Агро-Еко-Енерджі» про стягнення заборгованості, розірвання договору та зобов’язання повернути земельну ділянку.

     

    Робота з документами та організація діловодства

     

    Протягом квітня 2018 року у відділі діловодства та контролю апарату райдержадміністрації опрацьовано 173 вхідних і 265 вихідних документів.

    Зареєстровано та видано 24 розпорядження голови райдержадміністрації з основної діяльності.

     

    Організація контролю з виконання документів

    органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень

    та доручень голови районної державної адміністрації

             

    У квітні 2018 року в райдержадміністрації поставлено на контроль                   78 документів, що надійшли з облдержадміністрації та її структурних  підрозділів, з інших установ та організацій області, з них  5 розпоряджень та                    1 доручення (1 виконано) голови облдержадміністрації. Поставлено на контроль 2 Укази Президента України, 1 постанову Кабінету Міністрів України, здійснювався контроль за виконанням 3 указів. Протягом  місяця виконано 45 документів, інші  33 перебувають на контролі з різними термінами інформування. Протягом квітня виконувались завдання, визначені документами, які надійшли у попередні періоди, з них виконано і знято з контролю  23 документи:

    - за січень 2018 р. – 2;

    - за березень 2018 р. – 16 (1 розп., 1 дор.);

    - за 2017 рік – 3 (2 розп.);

    - за 2016 рік – 1;

    - за 2014 рік – 1.

    Протягом квітня поставлено на контроль 4 розпорядження та 1 доручення голови,  3 рішення колегії райдержадміністрації. Здійснювався контроль за виконанням 11 розпоряджень, 1 доручення голови, 3 рішень колегії райдержадміністрації. 

    У квітні в райдержадміністрацію звернення від народних депутатів України та депутатів місцевих рад не надходили. Надійшло  3 запити  на інформацію.

     Порушень виконавської дисципліни щодо виконання документів                        не зареєстровано.

     

    Інформаційне забезпечення діяльності

     

    Інформування громадськості про діяльність керівництва району,   проблемні питання соціально-економічного розвитку, які розглядались на  робочих нарадах, винесені рішення, заплановані заходи, здійснювалось шляхом розміщення інформації на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, сторінці у Фейсбуці та в  районній газеті "Народне слово".

    Забезпечувався інформаційний супровід основних організаційно-масових заходів. Готувались повідомлення на офіційний веб-сайт районної державної  адміністрації щодо висвітлення роботи керівництва райдержадміністрації.

    Протягом  квітня 2018 року у районній громадсько-політичній газеті "Народне слово" опубліковано ряд матеріалів про діяльність органів виконавчої влади.

    З метою інформування обласної державної адміністрації про ситуацію в інформаційному середовищі краю, про актуальні питання соціально-економічного і суспільно-політичного життя району, головним спеціалістом відділу інформаційно-внутрішньої політики та організаційної роботи апарату районної державної адміністрації постійно готувалися моніторинги публікацій районної газети.

     

    Суспільно-політична ситуація

     

    У звітному періоді політичні сили району займали помірковану позицію щодо подій у країні та не висловлювали публічних заяв, звернень з приводу суспільно-політичної ситуації в районі, області та державі.

    Конфліктоутворюючих чинників, які могли б викликати негативний резонанс або загострити ситуацію у районі не було.

    Протягом квітня суспільно - політична ситуація залишалась стабільною,  контрольованою і не відзначалася подіями, які могли б негативно вплинути на життя району.

    Суспільно – політична ситуація у травні розвиватиметься відповідно до загальнодержавних  подій.

     

    Реєстр виборців

     

    Протягом квітня 2018 року відділом виконувалися завдання, пов’язані з уточненням бази даних Державного реєстру виборців. Станом на 01.05.2018 року загальна кількість виборців на території району становить 20540. На основі відомостей, поданих Турійським районним відділом ДРАЦС головного територіального управління юстиції в області та Турійським районним сектором УДМС в області, опрацьовано (включено, виключено; змінено ідентифікаційні дані, знищено) записи щодо 157 виборців. Під час проведення щомісячного поновлення бази даних до Реєстру включено 21 виборець, внесено 92 зміни та знищено 44 записи.

    Для щомісячного поновлення бази даних отримано інформацію про виборців, щодо яких встановлено факт постійної нездатності пересуватися самостійно  (селищні і сільські ради,  управління соціального захисту населення, центральна районна лікарня) та недієздатності (районний суд). Відповідні дані внесено до автоматизованої системи  АІТС ДРВ.

    Протягом місяця видано 22 накази (157 виборців): про внесення запису — 4 накази, про внесення змін до персональних даних — 12, про знищення запису — 6.

    Щоденно опрацьовуються матеріали, розміщені безпосередньо на сайті розпорядника Реєстру та ЦВК,  які оперативно виконуються  та надаються відповіді.

    Постійно надаються консультації працівникам закладів, установ та організацій, відповідальним за подання відомостей періодичного поновлення Реєстру до відділу, з питань оформлення та надання документів згідно вимог законодавства.

     

    Сільське  господарство

     

    В агроформуваннях району під урожай 2018 року посіяно 14803 га озимих культур, з них 5772 га – ріпаку; 8901 га – зернових на зерно, у тому числі: 6771 га – пшениці, 801 га – жита, 868 га – ячменю, 461 га – тритікале та 130 га озимих зернових на зелену масу.

    Станом на 01.05.2018 року, за оперативними даними, аграріями району завершено  підживлення озимих культур на площі 14803 га (100 % посівної площі). Посіяно 2835 га ярих зернових та зернобобових культур, у тому числі: пшениці – 740 га; ячменю – 335 га; вівса – 255 га; кукурудзи на зерно – 1250 га; зернобобових культур – 255 га з них 230 га гороху та 25 га вики.

    Цукрових буряків посіяно на площі 238 га, що на 297 га менше ніж у попередньому році. Відмовились від посіву цієї культури у СВК «Батьківщина», ФГ «Соломія». Значно скоротили посівні площі у ФГ «Перлина Турії» та ФГ «Аміла», у кожному на 100 га.

    Активно відбувається посів технічних культур, уже посіяно 1840 га соняшнику, та 950 га сої.

    Триває посів кормових культур.  На кінець квітня посіяно 360 га кукурудзи на силос та 150 га однорічних трав.

    Завершили посівну компанію у СВК «Батьківщина», СВК «Слава» та фермерських господарствах «Перлина Турії», «Поліська родина», «Поліський колос».          

    В сільськогосподарських підприємствах району станом на 1 травня 2018  року утримується 4484 голів ВРХ, в тому числі 1516 корів, 16890 голів свиней та 176 гол. овець.

    З початку року реалізовано 5478 тонн  м’яса, що на 483 тонн менше проти відповідного періоду минулого року. Вирощено худоби та птиці в живій вазі 5206 тонн.                                                                                                                            

    З початку року  надоєно 3251 тонну  молока, що на 673 тонни  більше проти минулорічного періоду. Надій на корову з початку року становить 2050 кг (що на 536 кг більше до рівня минулого року).

     

    Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

     

    У січні - грудні 2017 року по підприємствах, що займаються зовнішньоекономічною діяльністю, сформовано позитивне сальдо, яке становить 1052,4 тис. дол.

    Капітальні інвестиції в економіку району за січень - грудень 2017 року складають  127943,0 тис. грн. або 4881,6 грн. на одну особу.

    Прямі іноземні інвестиції (акціонерний капітал) в економіку району станом на 01.01.2018 року складають 5,2 тис. дол. США.

     

    Підприємництво

     

    Станом на 1 квітня 2018 року малий бізнес району представляють 62 підприємницьких формування, 650 фізичних осіб-підприємців та 49 фермерських господарств.

    Із представників малого та середнього бізнесу успішно здійснюють діяльність такі підприємницькі формування як: ТОВ «АМіЛА», ТОВ «Євростандарт ЛТД», ТОВ «Укрдеревбуд», ТОВ «Спартак», ТОВ «Мацеїв»,  ТОВ «Агротехніка» смт Турійськ,  філія ФГ «Аміла» - пекарня «Хлібний край»,  ФГ «Перлина Турії», ФГ «Аміла»,  ТОВ «Волинь Агро», ТОВ «Ратнівський аграрій», СВК «Слава» та інші.

     

    Торгівля

     

    Обсяг реалізованих послуг (у ринкових цінах)  у липні - вересні 2017 року  склав 4541,7 тис. грн.,  у тому числі населенню  623,4 тис. гривень.

    Вантажні перевезення автомобільним транспортом у районі за січень - вересень 2017року склали по вантажообороту 0,9 млн. ткм. або 149,1% до аналогічного періоду минулого року. Перевезено 1,5 тис. т вантажів, що становить 161,3 % до відповідного періоду минулого року.

     

    Фінанси

     

    За січень-квітень 2018 року бюджет Турійського району (без ОТГ) за власними доходами виконаний на 125,5 відсотка і складає 7910,7 тис. гривень. Понад план надійшло 1608,8 тис. гривень.

    Районний бюджет за власними доходами виконаний на 124,4 відсотка. Фактичне виконання становить 3551,4 тис. гривень при плані 2855,1 тис. гривень, що на 696,3 тис. гривень більше запланованого.

    Сільські бюджети по власних доходах виконані на 126,5 відсотка. При плані 3446,8 тис. гривень фактично надійшло 4359,3 тис. гривень, що на 912,5  тис. гривень більше планового показника.

    Бюджетне призначення по власних доходах на січень-квітень  поточного року виконали усі місцеві бюджети. Найвище виконання бюджетного призначення звітного періоду в Мокрецькій (173,1 відсотка), Боблівській (171,5 відсотка) та Новосілківській (157,8 відсотка) сільських радах.

    Виконання власних доходів забезпечено по 13 видах платежів:

    1. податок та збір на доходи фізичних осіб – виконання становить 124,7 відсотка, при бюджетному призначенні 2732,0 тис. гривень фактично по районному бюджету надійшло 3405,8 тис. гривень;
    2. податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності виконано на 140,3 відсотка, при плані 31,5 тис. гривень фактичне надходження становить 44,2 тис. гривень;
    3. рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – виконання становить 104,8 відсотка, при бюджетному призначенні 167,6 тис. гривень фактично надійшло 175,7 тис. гривень;
    4. рентна плата за користування надрами – перевиконання в 2,2 раза, фактичне надходження становить 3,4 тис. гривень при плані 1,5 тис. гривень;
    5. акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів виконано на 109,9 відсотка, при плані 96,3 тис. гривень фактично надійшло 105,8 тис. гривень; три сільських бюджети району не виконали плану доходів чотирьох місяців по акцизному податку, серед них Овлочинський (78,9 відсотка), Ружинський (86,1 відсотка), Новосілківський (97,2 відсотка); Дулібівська і Селецька сільські ради надходжень акцизного податку в січні-квітні не планували;
    6. податок на майно - виконання становить 125,9 відсотка, при плані 1846,9 тис. гривень фактично надійшло 2325,2 тис. гривень;
    7. по єдиному податку виконання становить 127,9 відсотка (при плані 1306,3 тис. гривень фактично надійшло 1671,1 тис. гривень, понад план – 364,8 тис. гривень); план надходжень по цьому виду податку виконали всі сільські ради;
    8. по частині чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету, плановий показник звітного періоду виконано на 183,4 відсотка (при бюджетному призначенні 2,7 тис. гривень фактично надійшло 5,0 тис. гривень);
    9. бюджетне призначення по інших надходженнях (адміністративні штрафи та інші санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів) виконано на 121 відсоток, при плані 6,0 тис. гривень фактично надійшло 7,3 тис. гривень;
    10. плата за надання адміністративних послуг – виконання становить 104,5 відсотка, при бюджетному призначенні 90,0 тис. гривень фактично надійшло 94,0 тис. гривень;
    11. надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває у комунальній власності – виконання 167,4 відсотка, при бюджетному призначенні 5,5 тис. гривень фактичне надходження становить 9,2 тис. гривень;
    12. державне мито – фактичне надходження становить 0,3 тис. гривень;
    13. інші неподаткові надходження – перевиконання в 4,1 раза, при плановому завданні 15,5 тис. гривень фактично надійшло 63,7 тис. гривень, з них 22,8 тис. гривень - це кошти за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність, внаслідок їх самовільного зайняття, використання не за цільовим призначенням; кошти надійшли до Новодвірського (12,1 тис. гривень) і Мокрецького (10,7 тис. гривень) місцевих бюджетів.

    За  січень-квітень 2018 року  отримано з державного бюджету:

    - базову дотацію в розмірі 3213,6 тис. гривень;

    - дотацію на здійснення видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я в сумі 2180,2 тис. гривень;

    - субвенції на фінансування пільг і субсидій населенню в сумі 34591,0 тис. гривень;

    - субвенцію на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу  в сумі 20302,0 тис. гривень;

    - субвенцію на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надані соціальні послуги у дитячих будинках сімейного типу та прийомним сім’ям за принципом „гроші ходять за дитиною” в сумі 102,5 тис. гривень;

    - освітню субвенцію - 9252,8 тис. гривень;

    - медичну субвенцію – 3892,2 тис. гривень;

    - субвенцію на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я в сумі 3591,4 тис. гривень;

    - субвенцію на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань в сумі 268,4 тис. гривень;

    - субвенцію на надання державної підтримки особам з особливими освітніми и потребами – 62,1 тис. гривень.

    З обласного та інших бюджетів надійшло іншої субвенції  в сумі 466,7 тис. гривень.

    Місцеві бюджети у січні-квітні 2018 року за видатками  загального фонду виконані на 91,7 відсотка, їх обсяг становить 88676,9 тис. гривень при плані 96762,6 тис. гривень. Фінансування видатків бюджету здійснювалось за таким основними напрямами:

    органи управління – 3062,3 тис. гривень;

    освіта – 15052,1 тис. гривень;

    охорона здоров'я – 8542,0 тис. гривень;

    культура – 1424,5 тис. гривень;

    соціальний захист та соціальне забезпечення –  55113,3 тис. гривень;

    фізкультура і спорт – 42,3 тис. гривень;

    житлово-комунальне господарство – 154,3 тис. гривень;       

    інша діяльність – 499,5 тис. гривень;

    міжбюджетні трансферти – 4786,6 тис. гривень.

    Протягом звітного періоду рішеннями районної та сільських рад видаткова частина бюджету району збільшена за рахунок вільних залишків коштів, що склались станом на 01.01.2018 року, на 3638,4 тис. гривень. З них 254,3 тис. гривень направлено на заробітну плату з нарахуваннями, 134,8 тис. гривень - на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, 29,2 тис. гривень - на продукти харчування, 56,1 тис. гривень – на медикаменти, 882,4 тис. гривень - на капітальні видатки та 2281,6 тис. гривень - на інші видатки.

    Станом на 01.05.2018 року видатки на заробітну плату з нарахуваннями та оплата за використані енергоносії проведені в повному обсязі.

     

    Впровадження енергозберігаючих технологій

     

    Протягом січня–квітня 2018 року на виконання Плану заходів, спрямованих на формування у суспільстві свідомого ставлення до необхідності підвищення енергоефективності, починаючи з лютого поточного року в районі проведено 11 заходів на загальну суму 203,4 тис. грн., з них: кошти місцевих бюджетів – 148,8 тис. грн., кошти спонсорів – 54,6 тис. грн., а саме:

    - встановлено 45 енергоощадних люмінісцентних ламп потужністю 12 Ват (Horoz Electric, Лампа Светодиодная "PREMIER - 12" 12W ) в стаціонарному відділенні територіального центру смт Луків на суму 2,2 тис. гривень;

    - встановлено 5 енергоощадних люмінісцентних ламп потужністю 12 Ват (Horoz Electric, Лампа Светодиодная "PREMIER - 12" 12W ) в адмінприміщенні територіального центру смт Турійськ на суму 0,2 тис. гривень;

    - проведено реконструкцію котельні із заміною застарілого котла КСТ-30 на новий твердопаливний енергоощадний котел SJKIDA-(SB8)-39,5 кВт. в ЗОШ І ст. с. Тупали Луківської об’єднаної територіальної громади на загальну суму 57,8 тис. гривень;

    - проведено заміну пічного опалення на повітряний твердопаливний котел марки Булерян - 02-18 кВт - 1 шт. в сільському клубі с. Торговище Турійської об’єднаної територіальної громади на загальну суму 6,8 тис. гривень;

    - встановлено 15 ліхтарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 Ват кожна на суму 9,0 тис. гривень в с. Перевали;

    - встановлено 4 ліхтарі вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 Ват кожна на суму 2,0 тис. гривень в с. Торговище;

    - встановлено 5 ліхтарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 Ват кожна на суму 3,0 тис. гривень в с. Мировичі;

    - встановлено 7 ліхтарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 Ват кожна на суму 5,0 тис. гривень в с. Охітники;

    - встановлено 5 ліхтарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 Ват кожна на суму 3,0 тис. гривень в с. Осереби;

    - встановлено 11 ліхтарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 Ват кожна на суму 10,2 тис. гривень в смт Турійськ;

    - встановлено 13 ліхтарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 30 Ват кожна з реконструкцією лінії електропередач с.Дажва на загальну суму 99,7 тис грн.;

    - встановлено 2 зонні лічильники вуличного освітлення на суму 4,5 тис. гривень в с. Дажва.

    За січень-квітень 2018 року Турійським відділення «Ощадбанку» та Турійським відділенням ПриватБанку позики для придбання твердопаливних котлів та проведення енергозберігаючих заходів не видавались.

     

    Будівництво та архітектура

     

    За січень-квітень 2018 року управлінням регіонального розвитку райдержадміністрації  підготовлено та видано 158 висновків до проектів відводу земельних ділянок   для приватизації, оренди, викупу.

    Видано 21 будівельний паспорт на забудову земельних ділянок  індивідуальними житловими будинками та 4 містобудівні умови  та обмеження використання земельних ділянок.

    Підготовлено розпорядження на розроблення детальних планів території для будівництва та обслуговування двох свинарників для покращення утримання тварин без збільшення потужності існуючого свинокомплексу, який розташований за межами села Миляновичі, реконструкції  приміщень  по утриманню  великої рогатої худоби  під  молочнотоварну   ферму потужністю 570  голів дійного стада   по вул. Молодіжна 28, с.Задиби Турійського району  Волинської області.       

    За січень-березень 2018 року будівельними організаціями району виконано будівельних робіт на суму  527,0 тис. гривень.

    Прийнято в експлуатацію за січень-грудень 2017 року 37 індивідуальних житлових будинків загальною площею 4506 м. кв., що становить 106,3% до  відповідного періоду минулого року.

     

    Освіта

     

    У квітні 2018 року відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації проведені заходи:

    02 - 03 квітня - засідання районної атестаційної комісії;

    27 квітня – засідання колегії відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації;

    27 квітня – нарада керівників закладів загальної середньої освіти у начальника відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації.

     02 - 03 квітня - 2-а навчальна сесія для вчителів початкових класів, що навчатимуть першокласників у 2018-2019 н. р.;

    11 квітня - семінар учителів інформатики «Впровадження хмарних сервісів у закладі загальної середньої освіти» (за участю Гіся А.В., методиста ВІППО);

    13 квітня - інструктивно-методична нарада завідувачів ЗДО;

    06 квітня - творча поїздка заступників директорів з НВР у м.Луцьк, Волинський ІППО. Огляд матеріалів обласної виставки «Творчі сходинки»;

    08 квітня – семінар - тренінг для учителів - предметників "Технологія "перевернутого" навчання – нова траєкторія в освіті";

    18 квітня - засідання творчої групи учителів 4-их класів (з питань проведення ДПА);

    23 квітня – семінар - практикум практичних психологів і соціальних педагогів "Соціально-психологічний супровід дітей з гіперактивним розкладом";

    26 квітня – семінар - практикум "Соціальний розвиток дітей" (вихованців Купичівського освітнього округу).

    18 квітня -  Всеукраїнський фізичний конкурс “Левеня – 2018”;

    20 квітня - День цивільного захисту в ЗЗСО;

    21 квітня - природоохоронна акція "День довкілля", благоустрій територій;

    23-29 квітня -  Тиждень охорони праці;

    26 квітня - Всеукраїнський природничий інтерактивний конкурс "Колосок  весняний – 2018";

    26 квітня - заходи до дня Чорнобильської трагедії.

    Протягом місяця проведені тижні знань з основ безпеки життєдіяльності.

     

    Культура

     

    У квітні 2018 року районними закладами культури проведено:

    -   аукціон цікавих фактів «В добрі та любові святкуєте Великдень в родинному колі» (РДБ);

    -  майстер-клас «Великоднє диво» (РДБ);

    -  літературний вечір «Його душа – мов тронка у степах…» (до 100-річчя від дня народження О. Гончара) (ЦРБ);

    -  виставку-спомин «Поріс чорнобилем Чорнобиль, бідою нашою поріс» (ЦРБ);

    -  еколоквест «Хай не повториться більше ніколи  лихо людської біди» (до Дня Чорнобильської трагедії) (РДБ);

    - вечір-реквієм «Горить Чорнобиль крізь століття» (ЦРБ, РБК);

    - годину-спілкування «Молодь обирає здоров’я» (РБК).

     

    Фізична культура і спорт

     

    У квітні 2018 року відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації проведені:

    до 13 квітня проведений конкурс-огляд "Рух заради здоров’я";

    24,27 квітня - фінальні змагання з футболу "Шкіряний м’яч".

     

    Сім’я, жінки, молодь, діти

     

    Станом на 01.05.2018 року на обліку перебуває 51 сім’я, яка опинилася в складних життєвих обставинах, в якій виховується 154 дитини. З даною категорією постійно проводиться робота щодо недопущення ухилення від виконання батьківських обов’язків, вчинення насильства в сім'ї, або жорстокого поводження з дітьми, необхідності працевлаштування, попередження зловживання батьками алкогольних напоїв. Працівниками відділу не здійснюється соціальний супровід сімей.

    Станом на 01.05.2018 року під соціальним супроводом перебуває 4 прийомні сім'ї, в яких виховується 5 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Протягом звітного періоду проведено інформаційну кампанію, спрямовану на пошук кандидатів у прийомні батьки та батьки-вихователі.

     

    Захист прав дітей

     

    Станом на 01.05.2018 року на обліку дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, перебуває 44 дитини, батьки яких ухиляються від виконання своїх батьківських обов'язків.

    На первинному обліку служби у справах дітей перебуває 45 дітей: 12  дітей-сиріт, 32 дитини, позбавлені батьківського піклування. Під опікою, піклуванням громадян перебуває 31 дитина. На території району функціонує 4 прийомні сім'ї, в яких виховується 5 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

    Протягом  квітня 2018 року працівниками служби у справах дітей спільно   з  відділом соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та правоохоронними органами проведено 2 профілактичні рейди на території району з метою запобігання випадків загрози життю та здоров’ю дітей у весняний період, недопущення правопорушень та злочинів серед неповнолітніх, розпивання спиртних напоїв та тютюнопаління.  Під час проведення рейдів відвідано за місцем  проживання дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, і тих, які проживають в сім`ях опікунів, піклувальників, обстежено умови їх утримання та виховання, про що складено відповідні акти. З дітьми та їх батьками проведено індивідуально-роз`яснювальні бесіди про їх права, обов’язки та відповідальність.

    Проведено 1 засідання  Комісії з питань захисту прав дитини районної державної адміністрації,  на якому розглядалися  питання  щодо захисту прав дітей.

    Звернень та повідомлень щодо вчинення насильства до неповнолітніх, чи реальної його загрози на території району, не надходило.

     

    Ринок праці, зайнятість населення

     

    Станом на 01.01.2018 року  на обліку в центрі зайнятості перебувало 418 зареєстрованих безробітних.

    Протягом січня - квітня поточного року статус безробітного отримали 310 осіб.

    Станом на 01.05.2018 року на обліку перебуває 439 безробітних, в т.ч. 13 демобілізованих військовослужбовців та учасників АТО.

    За направленням районного центру зайнятості  на вакантні робочі місця з початку року працевлаштовані  219 осіб, з них 110 осіб, які мали статус безробітного.

    Протягом звітного періоду працевлаштовано 49 осіб, які мають додаткові гарантії при працевлаштуванні, 5 з них -  учасники АТО.

    Професійне навчання проходили 45 безробітних, в т.ч.  22 - громадян соціально-вразливих категорій, 1 учасник АТО.

    До участі в  громадських роботах та роботах тимчасового характеру з початку року залучені 118 громадян, які мали статус безробітного, в т.ч. 50 осіб  соціально-вразливих категорій, 1 учасник АТО.

    Протягом січня-квітня 2018 року проведено 10 інформаційно-консультаційних  семінарів за участю працівників Турійського районного військового комісаріату,  представників Луцького прикордонного загону, зенітно-ракетного полку м. Володимир-Волинський,  під час яких учасники семінарів отримали детальну інформацію щодо особливостей укладання контрактів з громадянами та військовослужбовцями, які приймаються на службу за контрактом.  

    У приміщенні районного центру зайнятості створене робоче місце для представника Турійського районного військкомату, та інформаційний куточок. Відповідно у військкоматі розміщено стенд районного центру зайнятості на якому розміщенні інформаційні матеріали про послуги служби зайнятості та вакансії. Також, під час прийому фахівцями відділу надання соціальних послуг проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо популяризації військової служби за контрактом.  За період співпраці Турійського РЦЗ із військовим комісаріатом на військову службу за контрактом погодились 59 громадянян,  58  з яких станом на 01.05.2018 року проходять військову службу у військових частинах.

    Турійський районний центр зайнятості активно співпрацює з відділом «Турійського бюро правової допомоги» Ковельського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги в плані залучення працівників даного відділу до інформування безробітних громадян та пошукачів роботи про зміни у чинному законодавстві та можливість отримання переліку послуг даного бюро, як безпосередньо у них, так і в приміщенні Турійського РЦЗ. Для цього у центрі зайнятості є обладнане спеціальне робоче місце для працівника відділу Турійського бюро правової допомоги. За період співпраці з 21.09.2016 року по даний час  проведено 46 спільних заходів.

    Протягом звітного періоду профорієнтаційними заходами охоплено 1338 жителів району, які отримали 3175 послуг: 2383 – профінформаційних; 792- профконсультаційних. 96 послуг надано учасникам АТО, 223 – учням випускних класів загальноосвітніх шкіл району, 91 - учням ПТНЗ.

    Укладено 28 договорів на стажування у роботодавця, пройшли стажування 38 безробітних, проходять  стажування 6 безробітних.

    З 21 червня 2017 року в ПТУ №22 смт Луків діє Центр кар’єри, завданням якого є орієнтація на актуальні вакансії роботодавців як Турійського так і сусідніх районів, з метою працевлаштування після закінчення навчання. Обладнано інформаційний стенд, в якому розміщена інформація про ПОУ району та області щодо можливості майбутнього працевлаштування за отриманими професіями випускників даного ПТУ.

    26 квітня 2018 року для випускників Луківського ПТУ №22 в рамках профорієнтаційного квесту «Зроби себе сам» працівниками Турійського районного центру зайнятості проведено черговий  Ярмарок кар’єри  за участю представників роботодавців та начальника відділу Турійського бюро правової допомоги в рамках Всеукраїнського проекту Міністерства юстиції України «Я маю право!».

    Також в рамках співпраці з центром зайнятості 26 квітня 2018 року Анною Сидько, начальником відділу Турійського бюро правової допомоги, проведено інформаційно-роз’яснювальний рейд, як для безробітних і пошукачів роботи, так і для працівників центру зайнятості,  присвячений Дню охорони праці.

    У звітному періоді роботодавцями заявлено 285 вакансії, в т.ч. для укомплектування за сприяння служби зайнятості. За направленням служби зайнятості   укомплектовано 219  вакансій.

    Протягом звітного періоду роботодавцям району надано 1966 консультацій.

    З метою навчання роботодавців району, обміну досвідом протягом січня-квітня поточного року проведено 16 семінарів, участь в яких взяли 83 роботодавці.

    Уповноваженими представниками Турійського РЦЗ проведено по шість зустрічей в Турійській та Луківській територіальних громадах, під час яких обговорені питання організації громадських робіт в ОТГ у 2018 році, легалізації зайнятості, укомплектування штату працівників. Проведено виїзне бліц-навчання для роботодавців Луківської ОТГ із залученням спеціаліста державної територіальної інспекції праці та заступника начальника Ковельського об’єднаного управління Пенсійного фонду України.

    Протягом січня-квітня 2018 року внутрішньо переміщені особи за послугами до Турійського РЦЗ не звертались.

     

    Соціальний захист та пенсійне забезпечення населення

     

    Показники за звітний період

    Одиниця виміру

    Станом на

    01.01.2018

    01.04.2018

    01.10.2018

    01.01.2019

    01.05.2018

                     

    1

    Пенсійне забезпечення

    Сума

    млн.грн

    148,5

    41,5

       

    55,3

    Кількість одержувачів

    осіб

    7205

    7192

       

    7132

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    1880

    1890

       

    1884

    2

    Видатки соціального характеру з Державного та районного бюджетів, ВСЬОГО

    млн.грн

             

    2.1

    Державні допомоги   соціального характеру, ВСЬОГО

    Сума

    млн.грн

    61,9

    14,8

       

    19,7

    Кількість одержувачів

    осіб

    2683

    3021

       

    2923

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    23062

    4916

       

    6794

     

    в тому числі

                 

    2.1.1

    Державна допомога сім"ям здітьми

    Сума

    млн.грн

    26,4

    6,3

       

    8,5

    Кількість одержувачів

    осіб

    1576

    1826

       

    1769

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    16770

    3461

       

    4785

    2.1.2

    Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім"ям

    Сума

    млн.грн

    24,5

    5,6

       

    7,5

    Кількість одержувачів

    осіб

    575

    618

       

    599

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    42582

    9144

       

    12579

    2.1.3

    Державна допомога дітям інвалідам та інвалідам з дитинства

    Сума

    млн.грн

    8,4

    2,3

       

    3,0

    Кількість одержувачів

    осіб

    417

    429

       

    425

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    20207

    5310

       

    7169

    2.1.4

    Тимчасова допомога дітям батьки яких ухиляються від сплати аліментів

    Сума

    тис.грн

    412,6

    37,7

       

    56,0

    Кількість одержувачів

    осіб

    40

    29

       

    30

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    10315

    1300

       

    1867

    2.1.5

    Допомога по догляду за психічно хворими інвалідами 1та2 групи

    Сума

    млн.грн

    1,8

    0,5

       

    0,7

    Кількість одержувачів

    осіб

    71

    115

       

    96

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    25535

    4330

       

    6875

    2.1.6

    Прийомні сім'ї

    Сума

    тис.грн

    308,9

    69,3

       

    92,7

    Кількість одержувачів

    осіб

    4

    4

       

    4

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    77225

    17325

       

    23166

    2.2

    Субсидії

    Сума

    млн.грн

    60,3

    22,6

       

    26,2

    Кількість домогосподарств

    осіб

    5336

    3605

       

    4529

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    11301

    6270

       

    5788,0

    2.3

    Пільги

    Сума

    млн.грн

    2,9

    1,1

       

    1,5

    Кількість одержувачів

    осіб

    2168

    2048

       

    2013

    Середній розмір пільги на одного одержувача за звітний період

    грн.

    1351

    534

       

    735

     

    в тому числі

                 

    2.3.1

    Ветерани війни

    Сума

    млн.грн

    2,0

    0,8

       

    1,0

    Кількість одержувачів

    осіб

    863

    833

       

    830

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    2329

    922

       

    1257

    2.3.2

    Ветерани органів внутрішніх справ

    Сума

    тис.грн

    52

    20

       

    25

    Кількість одержувачів

    осіб

    27

    27

       

    27

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    1926

    741

       

    926

    2.3.3

    Потерпілі внаслідок Чорнобильської катастрофи

    Сума

    тис.грн

    48,1

    15,3

       

    20,9

    Кількість одержувачів

    осіб

    22

    22

       

    22

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    2186

    695

       

    945

    2.3.4

    Профознака

    Сума

    тис.грн

    543,5

    206,7

       

    275,2

    Кількість одержувачів

    осіб

    562

    502

       

    500

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    967

    412

       

    550

    2.3.5

    Багатодітні сім"ї

    Сума

    тис.грн

    274,6

    84,1

       

    113,9

    Кількість одержувачів

    осіб

    694

    664

       

    634

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    396

    127

       

    180

    2.4

    одноразова допомога на лікування малозабезпеченим громадянам району

    Сума

    тис.грн

    94,1

    9,1

       

    24,2

    Кількість одержувачів

    осіб

    131

    12

       

    39

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    718

    758

       

    620

    2.5

    компенсація фізичним особам, що надають соціальні послуги

    Сума

    тис.грн

    89,8

    20,8

       

    28,4

    Кількість одержувачів

    осіб

    33

    33

       

    38

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    2721

    630

       

    747

    2.6

    компенсація за пільговий проїзд, членам сімей загиблих учасників АТО

    Сума

    тис.грн

    5,4

    0

       

    0

    Кількість одержувачів

    осіб

    9

    0

       

    0

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    600

    0

       

    0

    2.7

    допомога військовослужбовцям,   які захворіли під час проведення АТО

    Сума

    тис.грн

    10,4

    0

       

    0

    Кількість одержувачів

    осіб

    15

    0

       

    0

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    693

    0

       

    0

    2.8

    одноразова матеріальна допомога сім’ї військовослужбовця, який загинув під час проведення АТО

    Сума

    тис.грн

    0

    0

       

    0

    Кількість одержувачів

    осіб

    0

    0

       

    0

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    0

    0

       

    0

    2.9

    Щорічна разова грошова допомога ветеранам АТО

    Сума

    тис.грн

    451,5

    0

       

    0

    Кількість одержувачів

    осіб

    370

    0

       

    0

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    1220

    0

       

    0

    2.10

    одноразова матеріальна допомога КОНТРАКТ

    Сума

    тис.грн

    42

    9

       

    12

    Кількість одержувачів

    осіб

    12

    3

       

    4

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    3000

    3000

       

    3000

    2.11

    Придбання соціального житла

    Сума

    тис.грн

    787,5

    0

       

    0

    Кількість одержувачів

    осіб

    4

    0

       

    0

    Площа

    м.кв.

    203,1

           
     

    в тому числі

                 

    2.11.1

    дітям-сиротам, дітям позбавленим батьківського піклування

    Сума

    тис.грн

    300

    0

       

    0

    Кількість одержувачів

    осіб

    3

    0

       

    0

    Площа

    м.кв.

    154,9

    0

       

    0

    2.11.2

    Компенсація на придбання житла сім"ям загиблих та інвалідів 1 та 2 групи   учасників АТО

    Сума

    тис.грн

    487,5

    0

       

    0

    Кількість одержувачів

    осіб

    1

    0

       

    0

    Площа

    м.кв.

    48,2

           

    2.12

    Матеріальна допомога дітям-сиротам при досягненні 18 років

    Сума

    тис.грн

    10,9

    1,8

       

    1,8

    Кількість одержувачів

    осіб

    6

    1

       

    1

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    1810

    1810

       

    1810

    2.13

    Адресна допомога внутрішньопереміщеним особам

    Сума

    тис.грн

    222,7

    45,1

       

    63,3

    Кількість одержувачів

    осіб

    12

    11

       

    11

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    18558

    4100

       

    5755

    2.14

    Державна соціальна допомога особам без права на пенсію та інвалідам

    Сума

    млн.грн

    1252,2

    0,4

       

    0,5

    Кількість одержувачів

    осіб

    78

    89

       

    85

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    16054

    3989

       

    5623

    2.15

    Допомога по догляду за інвалідами 1 групи та особами які досягли 80- річного віку

    Сума

    тис.грн

    183,4

    45,2

       

    61,3

    Кількість одержувачів

    осіб

    482

    503

       

    502

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    380

    90

       

    122

    2.16

    Матеріальна допомога військовослужбовцям звільненим зі строкової служби

    Сума

    тис.грн

    33,7

    1,6

       

    4,36

    Кількість одержувачів

    осіб

    23

    1

       

    3

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    1465

    1600

       

    1452

    2.17

    Компенсація на відшодування за пільгові рецепти постраждалим від ЧАЕС

    Сума

    тис.грн

    82,7

    22,2

       

    31,02

    Кількість одержувачів

    осіб

    81

    13

       

    18

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    1021

    1708

       

    1723

    2.18

    Компенсація на харчування потерпілим   від ЧАЕС

    Сума

    тис.грн

    184,6

    44,8

       

    59,74

    Кількість одержувачів

    осіб

    62

    59

       

    59

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    2977

    759

       

    1013

    2.19

    Виплата додаткової відпустки працюючим особам які постраждали від ЧАЕС

    Сума

    тис.грн

    21,8

    0

       

    0

    Кількість одержувачів

    осіб

    5

    0

       

    0

    Середній розмір виплати на одного одержувача за звітний період

    грн.

    4360

    0

       

    0

                     
                     
    Переглядів 5375 Останнє редагування Вівторок, 15 травня 2018 09:19
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Турійська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Турійській райдержадміністрації.
    Адреса: 44800, Україна, Волинська область, смт Турійськ, майдан Центральний, 5 тел. (03363) 2-13-78, e-mail: info@turadm.gov.ua
    © 2014 turadm.gov.ua