25 вересня 2018 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Влада і громадськість
Регуляторна політика
Підприємництво
Прес-центр
Доступ до публічної інформації
Каталог послуг
Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Звернення громадян
    Центр надання адмін послуг
    Туризм
  • Децентралізація влади
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Підрозділи органів влади
  • Євроатлантична інтеграція
  • Доступність до об'єктів
  • Містобудування та архітектура
    Охорона здоров'я

    АРХІВ НОВИН

    « Вересень 2018 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
              1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
    Середа, 30 травня 2012 08:25

    Звіти райдержадміністрації про роботу

    Організаційна робота

     

      Відповідно до плану роботи районної державної адміністрації у серпні 2018 року забезпечено організацію підготовки та проведення 4 нарад у голови районної державної адміністрації за участю керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації та її апарату, територіальних підрозділів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, у ході яких розглянуто 8 питань.

             Забезпечено організацію підготовки засідання колегії районної державної адміністрації, на якому розглянуті питання: про  стан ринку праці та виконання Програми зайнятості населення району за перше півріччя 2018 року, виконання рішення колегії райдержадміністрації від 17 серпня 2017 року №8/2; про стан виконавської дисципліни та виконання законів України, актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів  обласної і районної державних адміністрацій, реагування на запити й звернення народних депутатів України, депутатів місцевих рад за перше півріччя 2018 року та виконання рішення колегії райдержадміністрації від 22 березня 2018 року №3/4.

           Проаналізовано стан виконання плану роботи районної державної адміністрації за липень 2018 року, результати аналізу для ознайомлення надано голові, першому заступнику голови, керівнику апарату районної державної адміністрації.

    Щотижнево готується інформація про основні організаційно-масові заходи суспільно-політичного, економічного та культурного характеру, які проводяться в районі.

    Здійснено поновлення інформації на офіційному веб-сайті району.

    На основі інформаційних матеріалів структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних підрозділів міністерств та інших підрозділів центральних органів виконавчої влади підготовлено звіт про роботу районної державної адміністрації за липень 2018 року.

    Поновлено, станом на 31 серпня 2018 року, електронну версію телефонного довідника керівників районної державної адміністрації, її структурних підрозділів, районної, сільських та селищних рад, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, окремих районних організацій і установ, розміщеного на веб-сайті районної державної адміністрації.

     

    Робота з кадрами

     

    Протягом серпня 2018 року головним спеціалістом з управління персоналом апарату райдержадміністрації підготовлено 14 наказів з кадрових питань, з них: 6 з особового складу, 8 – про відпустки, відрядження, 1 розпорядження з особового складу.

     

     

     

    Робота із зверненнями громадян

     

    У серпні 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 23 письмові звернення громадян. Зареєстровано 1 електронне звернення,                 9 -  надійшло з Урядової гарячої лінії через обласну державну адміністрацію.

    Задоволено 10 звернень, по 11 - надано роз'яснення, решта знаходиться на розгляді.

    29 серпня 2018 року проведено «День контролю» в Мокрецькій сільській раді.

    29 серпня 2018 року відбулося чергове засідання комісії з питань розгляду звернень громадян районної державної адміністрації, на якому розглядалися найбільш актуальні питання роботи зі зверненнями.

    Правове забезпечення діяльності

     

             Постійно надається юридична допомога комісіям при районній державній адміністрації, працівникам управлінь, відділів та структурних підрозділів.

    Проводиться поточна робота по перевірці відповідності розпорядчих документів чинному законодавству. Протягом місяця здійснено правову експертизу 30 розпоряджень голови та 16 наказів керівника апарату районної державної адміністрації.

    Постійно проводиться експертиза договорів, що укладаються районною державною адміністрацією.

    Акти законодавства підтримуються у контрольному стані.

    Протягом місяця вивчалися нові закони та нормативно-правові акти, зміни та доповнення до законодавчих актів.

    Постійно проводиться прийом громадян згідно графіку роботи громадської приймальні.

    Районною державною адміністрацією претензії та позови до підприємств, установ, організацій та громадян не направлялись, до районної державної адміністрації з боку підприємств, установ, організацій та громадян претензії та позови не надходили. Через відсутність в райдержадміністрації коштів для сплати судового збору, матеріали по невиконанню умов договору оренди землі передано до прокуратури з метою представництва інтересів райдержадміністрації в суді.

    Робота з документами та організація діловодства

    Протягом серпня 2018 року у відділі діловодства та контролю апарату райдержадміністрації опрацьовано 171 вхідний і  256 вихідних документів.

             Зареєстровано та видано 30 розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності.

    Організація контролю з виконання документів

    органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень

    та доручень голови районної державної адміністрації

     

    У серпні 2018 року в райдержадміністрації поставлено на контроль                   66 документів, що надійшли з облдержадміністрації та її структурних  підрозділів, з інших установ та організацій області, з них  5 розпоряджень   та         4 доручення голови облдержадміністрації. Здійснювався контроль за виконанням 1 Указу Президента України. Поставлено на контроль виконання                 1 розпорядження КМУ. Протягом місяця виконано 39 документів,                            решта 27 перебувають на контролі з різними термінами інформування. Протягом серпня виконувались завдання, визначені документами, які надійшли у попередні періоди, з них виконано і знято з контролю 16 документів:

    - за липень 2018 р. – 10 (1 доруч.);

    - за червень 2018 р. – 2 (1 розп.);

    - за травень 2018 р. – 2;

    - за 2010, 2012 р.р. – 2.

    Протягом серпня поставлено на контроль 2 розпорядження,                               1 доручення та 2 окремих (протокольних) доручення голови райдержадміністрації, 1 рішення колегії райдержадміністрації. Здійснювався контроль за виконанням 10 розпоряджень, 4 доручень голови райдержадміністрації, 2 з яких протокольні, 6 рішень колегії райдержадміністрації. Виконано і знято з контролю 3 розпорядження (1 з яких втратило чинність). 

     У серпні в райдержадміністрацію звернення від народних депутатів України та депутатів місцевих рад не надходили.

    Протягом серпня в райдержадміністрацію надійшов 1 запит на інформацію.

              Порушень виконавської дисципліни щодо виконання документів                        не зареєстровано.

    Інформаційне забезпечення діяльності

     

    Інформування громадськості про діяльність керівництва району,   проблемні питання соціально-економічного розвитку, які розглядались на  робочих нарадах, винесені рішення, заплановані заходи, здійснювалось шляхом розміщення інформації на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, сторінці у Фейсбуці та в  районній газеті "Народне слово".

    Забезпечувався інформаційний супровід основних організаційно-масових заходів. Готувались повідомлення на офіційний веб-сайт районної державної адміністрації щодо висвітлення роботи керівництва райдержадміністрації.

    Протягом серпня 2018 року у районній громадсько-політичній газеті «Народне слово» опубліковано ряд матеріалів про діяльність органів виконавчої влади.

    З метою інформування обласної державної адміністрації про ситуацію в інформаційному середовищі краю, про актуальні питання соціально-економічного і суспільно-політичного життя району, головним спеціалістом відділу інформаційно-внутрішньої політики та організаційної роботи апарату районної державної адміністрації постійно готувалися моніторинги публікацій районної газети.

     

    Суспільно-політична ситуація

     

    У звітному періоді політичні сили району займали помірковану позицію щодо подій у країні та не висловлювали публічних заяв, звернень з приводу суспільно-політичної ситуації в районі, області та державі.

    Конфліктоутворюючих чинників, які могли б викликати негативний резонанс або загострити ситуацію у районі, не було.

    Протягом серпня суспільно - політична ситуація залишалась стабільною,  контрольованою і не відзначалася подіями, які могли б негативно вплинути на життя району.

          Суспільно – політична ситуація у вересні розвиватиметься відповідно до загальнодержавних  подій.

    Реєстр виборців

     

    Протягом серпня 2018 року відділом виконувалися завдання, пов’язані з уточненням бази даних Державного реєстру виборців. Станом на 01.09.2018 року загальна кількість виборців на території району становить 20448. На основі відомостей, поданих Турійським районним відділом ДРАЦС головного територіального управління юстиції в області, Турійським районним сектором УДМС в області та органів реєстрації місцевих рад опрацьовано (включено, виключено; змінено ідентифікаційні дані, знищено) записи щодо 204 виборців. Під час проведення щомісячного поновлення бази даних до Реєстру включено 26 виборців, внесено 108 змін та знищено 37 записів.

    Для щомісячного поновлення бази даних отримано інформацію про виборців, щодо яких встановлено факт постійної нездатності пересуватися самостійно  (селищні і сільські ради,  управління соціального захисту населення, центральна районна лікарня) та недієздатності (районний суд). Відповідні дані внесено до автоматизованої системи  АІТС ДРВ.

             На протязі місяця видано 25 наказів (204 виборці), а саме: про внесення запису — 4 накази, про внесення змін до персональних даних — 14, про знищення запису — 7.

             Щоденно опрацьовуються матеріали, розміщені безпосередньо на сайті розпорядника Реєстру та ЦВК,  які оперативно виконуються  та надаються відповіді.

    Постійно надаються консультації працівникам закладів, установ та організацій, відповідальним за подання відомостей періодичного поновлення Реєстру до відділу, з питань оформлення та надання документів згідно вимог законодавства.

     

    Сільське  господарство

     

    Господарську діяльність у галузі сільського господарства в районі у 2018 році здійснюють 49 агроформувань, у тому числі:

                  фермерських господарств – 33;

                  товариств з обмеженою відповідальністю – 11;

                  сільськогосподарських виробничих кооперативів -3;

                  приватних акціонерних товариств -1;

                  державних підприємств -1.

    Під урожай 2018 року аграрні підприємства відвели 28,2 тис.га, що на 0,8 тис.га (на 2,6 відсотка) більше порівняно з 2017 роком. У структурі посівів переважають зернові (49,4 відсотка загальної площі) та технічні культури (43,8відсотка).

    Зернові та зернобобові культури займають 13,9 тис.га (на 0,2 тис.га, або на 0,9 відсотка менше, ніж торік). Серед них найбільша частка площ припала на посіви озимої пшениці (6,8 тис.га, або 49,1відсотка посіву зернових) та кукурудзи (2,8 тис.га, або 20,1відсотка).

    Площа під технічними культурами (12,3 тис.га) збільшилась на 1,0 тис.га (на 8,7 відсотка), з них ріпаку (5,8 тис.га) – на 1,6 тис.га (на 37,5 відсотка), соняшнику (3,4 тис.га) – на 0,9 тис.га (на 35,6 відсотка). Посів сої (2,5 тис.га) зменшився на 1,4 тис. га (на 36,0 відсотка). Частка ріпаку в загальній площі посіву технічних культур становила 47,1 відсотка, соняшнику – 27,7 відсотка, сої – 20,1 відсотка.

    Кормовими культурами зайнято 1,9 тис.га, що на 104 га (на 5,2 відсотка) менше минулорічного.

    В агроформуваннях району станом на 01 вересня ранні зернові та зернобобові культури скошено та обмолочено на площі 11,1 тис.га; виробництво зерна у початково оприбуткованій масі, за оперативними даними, становить 50,9 тис. тонн у середньому з 1 га обмолоченої площі одержано 45,8 цнт. зерна.

    Зібрано урожай ріпаку озимого та кользи на площі 5,8 тис.га, валовий збір становить 17,2 тис. тонн, при середній урожайності 29,6 ц/га.

    За оперативними даними, під урожай наступного року посіяно понад 5 тис.га ріпаку озимого.

    В сільськогосподарських підприємствах району станом на 01 вересня 2018  року утримується 5036 голів ВРХ, в тому числі 2239 корів, 13289 голів свиней та 184 гол. овець.

    З початку року реалізовано 11327 тонн  м’яса, що на 754 тонни менше проти відповідного періоду минулого року. Вирощено худоби та птиці в живій вазі 10964 тонни.                                                                                                                           

    З початку року  надоєно 7088 тонн  молока, що на 954 тонни  більше проти минулорічного періоду. Надій на корову з початку року становить 4469 кг (що на 867 кг більше до рівня минулого року).

     

     

    Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

     

           У січні - грудні 2017 року по підприємствах, що займаються зовнішньоекономічною діяльністю сформовано позитивне сальдо, яке становить 1052,4 тис. доларів.

           Капітальні інвестиції в економіку району за січень - червень 2018 року складають  74485,0 тис. грн або 2856,6 грн на одну особу.

    Прямі іноземні інвестиції (акціонерний капітал) в економіку району станом на 01.01.2018 року складають 5,2 тис. дол. США.

     

    Підприємництво

     

           Станом на 01 вересня 2018 року малий бізнес району представляють 62 підприємницькі формування, 650 фізичних осіб підприємців  та 33 фермерські господарства.

    Із представників малого та середнього бізнесу успішно здійснюють діяльність такі підприємницькі формування як: ТОВ «АМіЛА», ТОВ «ЄГУРРА», ТОВ «Укрдеревбуд», ТОВ «Спартак», ТОВ «Мацеїв»,  ТОВ «Агротехніка» смт Турійськ,  філія ФГ «Аміла» - пекарня «Хлібний край»,  ФГ «Перлина Турії», ФГ «Аміла», ФГ «Соломія»,  ТОВ «Волинь Агро», ТОВ «Ратнівський аграрій», СВК «Слава» та інші.

    Торгівля

     

      Обсяг реалізованих послуг (у ринкових цінах)  у січні - березні 2018 року  склав 6531,9 тис. грн,  у тому числі населенню  651,7 тис. гривень.

      Вантажні перевезення автомобільним транспортом у районі за січень - вересень 2018 року склали по вантажообороту 0,9 млн. ткм. або 149,1відсотка до аналогічного періоду минулого року. Перевезено 1,5 тис. тонн вантажів, що становить 161,3 відсотка до відповідного періоду минулого року.

     

    Фінанси

     

    За січень-серпень 2018 року бюджет Турійського району (без ОТГ) за власними доходами виконаний на 114,3 відсотка і складає 18412,3 тис. гривень. Понад план надійшло 2302,8 тис. гривень.

    Районний бюджет за власними доходами виконаний на 106,5 відсотка. Фактичне виконання становить 8155,7 тис. гривень при плані 7658,9 тис. гривень, що на 496,8 тис. гривень більше запланованого.

    Сільські бюджети по власних доходах виконані на 121,4 відсотка. При плані 8450,6 тис. гривень фактично надійшло 10256,6 тис. гривень, що на 1806,0  тис. гривень більше планового показника.

    Бюджетне призначення по власних доходах на січень-серпень  поточного року виконали усі місцеві бюджети. Найвище виконання бюджетного призначення звітного періоду в Новодвірській (168,5 відсотка), Ружинській (140,1 відсотка) та Озерянській (132,1 відсотка) сільських радах.

    Виконання власних доходів забезпечено по 13 видах платежів:

    1. податок та збір на доходи фізичних осіб – виконання становить 106,1 відсотка, при бюджетному призначенні 7442,3 тис. гривень фактично по районному бюджету надійшло 7898,0 тис. гривень;
    2. податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності виконано на 132,3 відсотка, при плані 33,7 тис. гривень фактичне надходження становить 44,6 тис. гривень;
    3. рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – виконання становить 166,2 відсотка, при бюджетному призначенні 260,5 тис. гривень фактично надійшло 433,1 тис. гривень;
    4. рентна плата за користування надрами – виконання 100 відсотків, фактичне надходження становить 3,9 тис. гривень при плані 3,9 тис. гривень;
    5. акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів виконано на 121,6 відсотка, при плані 250,1 тис. гривень фактично надійшло 304,1 тис. гривень; всі сільські бюджети району виконали план доходів восьми місяців по акцизному податку, крім Овлочинського (92,6 відсотка);
    6. податок на майно - виконання становить 120 відсотків, при плані 5072,1 тис. гривень фактично надійшло 6088,0 тис. гривень; бюджетне призначення по податку на майно виконали всі місцеві бюджети району, крім Селецького (96,1 відсотка, недобір – 11,4 тис. гривень);
    7. по єдиному податку виконання становить 114,5 відсотка (при плані 2663,1 тис. гривень фактично надійшло 3050,5 тис. гривень, понад план – 387,4 тис. гривень); план надходжень по цьому виду податку виконали всі сільські ради, крім Туличівської (96,3 відсотка);
    8. по частині чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету, плановий показник звітного періоду перевиконано в 1,8 раза (при бюджетному призначенні 3,9 тис. гривень фактично надійшло 7,1 тис. гривень);
    9. бюджетне призначення по інших надходженнях (адміністративні штрафи та інші санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів) виконано на 172,6 відсотка, при плані 6,0 тис. гривень фактично надійшло 10,4 тис. гривень;
    10. плата за надання адміністративних послуг – виконання становить 113,1 відсотка, при бюджетному призначенні 178,6 тис. гривень фактично надійшло 201,9 тис. гривень;
    11. надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває у комунальній власності – виконання 133,9 відсотка, при бюджетному призначенні 13,0 тис. гривень фактичне надходження становить 17,4 тис. гривень;
    12. державне мито – фактичне надходження становить 0,6 тис. гривень при плані 0,1 тис. гривень;
    13. інші неподаткові надходження – перевиконання в 1,9 раза, при плановому завданні 182,1 тис. гривень фактично надійшло 352,6 тис. гривень, з них 79,2 тис. гривень - кошти за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність, внаслідок їх самовільного зайняття, використання не за цільовим призначенням, вони надійшли до Новодвірського (52,3 тис. гривень), Озерянського (16,1 тис. гривень) та Мокрецького (10,8 тис. гривень) місцевих бюджетів.

    За січень-серпень 2018 року отримано з державного бюджету:

    - базову дотацію в розмірі 6427,2 тис. гривень;

    - дотацію на здійснення видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я - 4945,0 тис. гривень;

    - субвенції на фінансування пільг і субсидій населенню - 45198,0 тис. гривень;

    - субвенцію на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу  - 40044,4 тис. гривень;

    - субвенцію на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надані соціальні послуги у дитячих будинках сімейного типу та прийомним сім’ям за принципом „гроші ходять за дитиною” в сумі 207,9 тис. гривень;

    - освітню субвенцію - 20668,2 тис. гривень;

    - медичну субвенцію – 7784,0 тис. гривень;

    - субвенцію на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я - 7242,1 тис. гривень;

    - субвенцію на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань - 536,8 тис. гривень;

    - субвенцію на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 93,2 тис. гривень;

    - субвенцію за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду – 304,6 тис. гривень;

    - субвенцію на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 168,0 тис. гривень;

    - субвенцію на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» - 430,1 тис. гривень.

      З обласного та інших бюджетів надійшло іншої субвенції 1708,7 тис. гривень.

    Місцеві бюджети у січні-серпні 2018 року за видатками загального фонду виконані на 92,2 відсотка, їх обсяг становить 155442,7 тис. гривень при плані 168549,3 тис. гривень. Фінансування видатків бюджету здійснювалось за такими основними напрямами:

     органи управління – 7189,4 тис. гривень;

     освіта – 31374,4 тис. гривень;

     охорона здоров'я – 16896,4 тис. гривень;

     культура – 2815,8 тис. гривень;

     соціальний захист та соціальне забезпечення – 85843,4 тис. гривень;

            фізкультура і спорт – 101,0 тис. гривень;

            житлово-комунальне господарство – 327,5 тис. гривень;       

      інша діяльність –  1054,1тис. гривень;

      міжбюджетні трансферти – 9840,7 тис. гривень.

            Протягом звітного періоду рішеннями районної та сільських рад видаткова частина бюджету району збільшена за рахунок вільних залишків коштів, що склались станом на 01.01.2018 року, на 4398,7 тис. гривень. З них: 417,7 тис. гривень направлено на заробітну плату з нарахуваннями, 134,8 тис. гривень - на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, 41,2 тис. гривень - на продукти харчування, 56,1 тис. гривень – на медикаменти, 927,7 тис. гривень - на капітальні видатки та 2821,2 тис. гривень - на інші видатки.

        За рахунок перевиконання дохідної частини бюджету за 8 місяців на виконання видаткової частини додатково направлено 2338,5 тис. гривень, в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями – 1050,8 тис. гривень, продукти харчування – 100,0 тис. гривень, капітальні видатки – 147,8 тис. гривень, оплату комунальних послуг – 42,6 тис. гривень, на інші видатки – 997,3 тис. гривень.

      Станом на 01.08.2018 року видатки на заробітну плату з нарахуваннями та оплата за використані енергоносії проведені в повному обсязі.

     

    Впровадження енергозберігаючих технологій

     

    Протягом січня–серпня 2018 року на виконання Плану заходів, спрямованих на формування у суспільстві свідомого ставлення до необхідності підвищення енергоефективності, в районі проведено 24 заходи на загальну суму 807,9 тис. грн, з них: кошти місцевих бюджетів – 748,3 тис. грн, кошти спонсорів, кредити, гранти, позики, тощо – 59,6 тис. грн, а саме:

    - встановлено 45 енергоощадних люмінісцентних ламп потужністю 12 ват  в стаціонарному відділенні Територіального центру смт Луків на суму 2,2 тис. гривень;

    - встановлено 5 енергоощадних люмінісцентних ламп потужністю 12 ват  в адмінприміщенні Територіального центру смт Турійськ на суму 0,2 тис. гривень;

    - замінено газову плиту для приготування їжі на електричну марки ПЕД 6 в харчовому блоці Турійської районної центральної лікарні на суму 221,1 тис. грн;

    - замінено бойлер з використання природного газу на електрокип'ятильник-заварочний котел води ємкістю 30 літрів в харчовому блоці Турійської районної центральної лікарні на суму 4,9 тис. грн;

    - замінено 1 насос потужністю 5,6 кВт на насосну станцію потужністю 1,5 кВт в котельні ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Овлочин на суму 3,5 тис. грн;

    - проведено реконструкцію котельні із заміною застарілого котла КСТ-30 на новий твердопаливний енергоощадний котел SJKIDA-(SB8)-39,5 кВт. в ЗОШ І ступеня с.Тупали Луківської  селищної ради на загальну суму 57,8 тис. гривень;

    - проведено заміну пічного опалення на повітряний твердопаливний котел марки Булерян - 02-18 кВт - 1 шт. в сільському клубі с. Торговище Турійської селищної ради  на загальну суму 6,8 тис. гривень;

    - встановлено 15 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 ват кожна на суму 9,0 тис. гривень в с. Перевали;

    - встановлено 4 фонарі вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 ват кожна на суму 2,0 тис. гривень в с. Торговище;

    - встановлено 5 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 ват кожна на суму 3,0 тис. гривень в с. Мировичі;

    - встановлено 7 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 ват кожна на суму 5,0 тис. гривень в с. Охітники;

    - встановлено 5 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 ват кожна на суму 3,0 тис. гривень в с. Осереби;

    - встановлено 15 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 ват кожна на суму 15,2 тис. гривень в смт Турійськ;

    - встановлено 13 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 30 ват кожна з реконструкцією лінії електропередач         в с. Дажва на загальну суму 99,7 тис грн;

    - встановлено 15 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 30 ват кожна з реконструкцією лінії електропередач                    в с. Новий Двір на загальну суму 15,0 тис. грн;

    - встановлено 2 фонарі вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 30 ват кожна з реконструкцією лінії електропередач в с. Осьмиговичі на загальну суму 2,0 тис. грн;

    - встановлено 3 фонарі вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 30 ват кожна з реконструкцією лінії електропередач в с. Синявка на загальну суму 3,0 тис.грн;

    - встановлено 5 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 30 ват кожна з реконструкцією лінії електропередач            в с. Чоріїв на загальну суму 2,1 тис. грн;

    - встановлено 7 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 30 ват кожна з реконструкцією лінії електропередач           в с. Свинарин на загальну суму 2,9 тис. грн;

    - встановлено 4 фонарі вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 ват кожна з реконструкцією лінії електропередач           в с. Селець на загальну суму 6,0 тис. грн;

    - проведено реконструкцію внутрішньої тепломережі із заміною труб в ЗОШ І ступеня с.Селець на загальну суму 22,5 тис. грн;

    - встановлено 2 зонні лічильники вуличного освітлення на суму 4,5 тис. гривень в с. Дажва;

    - замінено 2 дверей на склопакети загальною площею 7,5 м2 в Турійській районній центральній лікарні на суму 15,5 тис. грн;

    - проведено утеплення фасаду загальною площею 202,0 м2 в ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Купичів на суму 250,0 тис. грн;

    - проведено утеплення фасаду загальною площею 202,0 м2 в ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Бобли на суму 250,0 тис. гривень.

    За січень-серпень 2018 року Турійським відділенням «Ощадбанку»                  6 мешканцям району на проведення енергозберігаючих заходів надана позика в сумі 167,8 тис. гривень. Видача позики продовжується

     

    Будівництво та архітектура

     

               Станом на 01 вересня 2018 року управлінням регіонального розвитку райдержадміністрації  підготовлено та видано 385 висновків до проектів відводу земельних ділянок   для приватизації, оренди, викупу.

         Видано 50 будівельних паспортів на забудову земельних ділянок  індивідуальними житловими будинками та 7 містобудівних умов.  

               Підготовлено розпорядження на розроблення детальних планів території для будівництва та обслуговування двох свинарників для покращення утримання тварин без збільшення потужності існуючого свинокомплексу, який розташований за межами села Миляновичі, реконструкції  приміщень  по утриманню  великої рогатої худоби  під  молочно-товарну   ферму потужністю 570  голів дійного стада  по вул. Молодіжна 28, с.Задиби Турійського району  Волинської області.       

               За січень - липень 2018 року будівельними організаціями району виконано будівельних робіт на суму  1488,0 тис. гривень.

              Прийнято в експлуатацію за січень-березень 2018 року 6 індивідуальних житлових будинків загальною площею 719,0 м. кв., що становить 111,8відсотка до  відповідного періоду минулого року.

     

    Освіта

     

    Протягом серпня 2018 року у закладах освіти району проводились роботи по завершенню підготовки до нового 2018-2019 навчального року.

    Об’їзди всіх навчальних закладів проведені 14,15 та 20 серпня. Комісія по підготовці закладів освіти підписала акти готовності шкіл.

    23 серпня проведена нарада керівників закладів загальної середньої освіти.

    29 серпня проведена серпнева конференція педагогічних працівників Турійського району «Нова українська школа: разом до успіху».

    27, 28 серпня проведено секційні заняття з педагогами району.

     

    Культура

     

    У серпні 2018 року районними закладами культури проведено:

    • методичний день бібліотечних працівників (РЦБС);
    • літературну хвилину «Вона душу свою ніжну розкрила в словах чарівних» (до 150-річчя від дня смерті Лесі Українки) (ЦРБ);
    • виставку одного дня «Спас іде – літо за собою веде» (РДБ);
    • виставку-огляд «Україна моя від «А» до «Я» (до Дня незалежності України) (ЦРБ);
    • літературно-мистецьку панораму «Хай світанки твої Україно, сонце сяйвом мережить своїм» (до Дня незалежності України) (РДБ);
    • майстер-клас «Прапорові барви України» (РДБ);
    • інформхвилину «Небо і сонце наш прапор ясний» (до Дня Державного прапора України) (РДБ);
    • Восьмий міжнародний фестиваль українського фольклору «Берегиня» (урочище Вовчак) (РБК, РЦБС);
    • урочистий мітинг до Дня Державного Прапора України «Цвітуть неначе квіти волі знамена жовто-голубі» (РБК);
    • урочистий святковий концерт до Дня незалежності України «Україно рідна ти велична навіки» (РБК);
    • виробничу нараду клубних працівників району (РБК).

    24 серпня вокальний гурт «Оксамит»  районного будинку культури взяв участь у заходах з відзначення Дня Державного Прапора та 27-ї річниці незалежності України в місті Луцьк.

     

    Фізична культура і спорт

     

    Протягом місяця проходив Чемпіонат Турійського району з футболу серед сільських, селищних рад.

    Сім’я, жінки, молодь, діти

     

    Станом на 05.09.2018 року на обліку перебуває 57 сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, в яких виховується 172 дитини. З даною категорією постійно проводиться робота щодо недопущення ухилення від виконання батьківських обов’язків, вчинення насильства в сім'ї, або жорстокого поводження з дітьми, необхідності працевлаштування, попередження зловживання батьками алкогольних напоїв. Працівниками відділу не здійснюється соціальний супровід сімей.

    Станом на 05.09.2018 року під соціальним супроводом перебуває 3 прийомні сім'ї, в яких виховується 4 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Протягом звітного періоду проведено інформаційну кампанію, спрямовану на пошук кандидатів у прийомні батьки та батьки-вихователі.

    Захист прав дітей

     

              Станом на 01.09.2018 року на обліку дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, перебуває 45 дітей, батьки яких ухиляються від виконання своїх батьківських обов'язків.

    На первинному обліку служби у справах дітей перебуває 44 дитини: 16  дітей-сиріт, 28 дітей, позбавлених батьківського піклування. Під опікою, піклуванням громадян перебуває 37 дітей. На території району функціонує 3 прийомні сім'ї, в яких виховується 5 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

    Протягом серпня 2018 року працівниками служби у справах дітей спільно   з  відділом соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та правоохоронними органами проведено 3 профілактичні рейди на території району  з метою запобігання випадків загрози життю та здоров’ю дітей, недопущення правопорушень та злочинів серед неповнолітніх, розпивання спиртних напоїв та тютюнопаління.  Під час проведення рейдів відвідано за місцем  проживання дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, і тих, які проживають в сім`ях опікунів, піклувальників, обстежено умови їх утримання, та виховання, про що складено відповідні акти. З дітьми та їх батьками проведено індивідуально-роз`яснювальні бесіди про їх права, обов’язки та відповідальність.

    Проведено 1 засідання  Комісії з питань захисту прав дитини районної державної адміністрації  на якому розглядалися  питання  щодо захисту прав дітей та 17 дітям надано статус дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів.

          Звернень та повідомлень щодо вчинення насильства до неповнолітніх, чи реальної його загрози на території району, не надходило.

     

    Ринок праці, зайнятість населення

     

    Станом на 01.01.2018 року  на обліку в Турійській районній філії Волинського обласного центру зайнятості (далі філія) перебувало 418 зареєстрованих безробітних.

    Протягом січня-липня поточного року статус безробітного отримали 484 особи.

    Станом на 01.09.2018 року на обліку перебуває 377 безробітних, в т.ч. 13 демобілізованих військовослужбовців та учасників АТО.

    За направленням районного центру зайнятості  на вакантні робочі місця з початку року працевлаштовано 422 особи, з них 213 осіб, які мали статус безробітного.

    Протягом звітного періоду працевлаштовано 104 особи, які мають додаткові гарантії при працевлаштуванні, з них 1 -  учасник АТО.

    Професійне навчання проходили 89 безробітних, в т.ч. 45 громадянин соціально-вразливих категорій, 1 учасник АТО.

    До участі в  громадських роботах та роботах тимчасового характеру з початку року залучені 283 громадян, які мали статус безробітного, в т.ч. 131 особа  соціально-вразливих категорій, 1 учасник АТО.

    Протягом січня-серпня 2018 року проведено 18 інформаційно-консультаційних  семінарів за участю працівників Турійського районного військового комісаріату,  представників Луцького прикордонного загону, зенітно-ракетного полку м. Володимир-Волинський,  під час яких учасники семінарів отримали детальну інформацію щодо особливостей укладання контрактів з громадянами та військовослужбовцями, які приймаються на службу за контрактом. Проведено спільний з Турійським РВК виїзний захід до Дня Перемоги.

             У приміщенні районного центру зайнятості створене робоче місце для представника Турійського районного військкомату, та інформаційний куточок. Відповідно у військкоматі розміщено стенд районного центру зайнятості на якому розміщенні інформаційні матеріали про послуги служби зайнятості та вакансії. Також, під час прийому фахівцями відділу надання соціальних послуг проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо популяризації військової служби за контрактом.  За період співпраці Турійської районної філії  ЦЗ із військовим комісаріатом на військову службу за контрактом погодилось 63 громадянян,  60  з яких станом на 01.09.2018 року проходять військову службу у військових частинах.

    Турійський районна філія ВОЦЗ активно співпрацює з відділом «Турійського бюро правової допомоги» Ковельського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги в плані залучення працівників даного відділу до інформування безробітних громадян та по шукачів роботи про зміни у чинному законодавстві та можливість отримання переліку послуг даного бюро, як безпосередньо у них, так і в приміщенні філії. Для цього у центрі зайнятості є обладнане спеціальне робоче місце для працівника відділу Турійського бюро правової допомоги. За період співпраці з 21.09.2016 року по даний час  проведено 58 спільних заходів.

    Протягом звітного періоду профорієнтаційними заходами охоплено 2342 жителі району, які отримали 5663 послуги: 4228 – профінформаційних; 1435 - профконсультаційних. 160 послуг надано учасникам АТО, 472 – учням випускних класів загальноосвітніх шкіл району, 116 - учням ПТНЗ.

      Укладено 30 договорів на стажування у роботодавця, пройшли стажування 67 безробітних, проходять  стажування 3 безробітних.

    З 21 червня 2017 року в ПТУ №22 смт Луків діє Центр кар’єри, завданням якого є орієнтація на актуальні вакансії роботодавців як Турійського так і сусідніх районів, з метою працевлаштування після закінчення навчання. Обладнано інформаційний стенд, в якому розміщена інформація про ПОУ району та області щодо можливості майбутнього працевлаштування за отриманими професіями випускників даного ПТУ. Створено базу відеорезюме учнів, проводились спільні заходи що дало можливість з 114 випускників поточного року  99  працевлаштуватись.

                У звітному періоді роботодавцями заявлено 532 вакансії, в т.ч. для укомплектування за сприяння служби зайнятості. За направленням служби зайнятості   укомплектовано 417  вакансій.

    Протягом звітного періоду роботодавцям району надано 3359 консультацій.

    З метою навчання роботодавців району, обміну досвідом протягом січня -серпня  поточного року проведено 29 семінарів, участь в яких взяли 140 роботодавців.

    Уповноваженими представниками Турійського філії ВОЦЗ по п’ятницях згідно графіка та за необхідності проводяться зустрічі в Турійській та Луківській територіальних громадах.

    Протягом січня-серпня 2018 року внутрішньо переміщені особи за послугами до Турійської філії ВОЦЗ не звертались.

     

     

    Соціальний захист та пенсійне забезпечення населення (ЗАВАНТАЖИТИ)

     



    Переглядів 5737 Останнє редагування Понеділок, 17 вересня 2018 09:04
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Турійська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Турійській райдержадміністрації.
    Адреса: 44800, Україна, Волинська область, смт Турійськ, майдан Центральний, 5 тел. (03363) 2-13-78, e-mail: info@turadm.gov.ua
    © 2014 turadm.gov.ua