17 січня 2018 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Влада і громадськість
Регуляторна політика
Підприємництво
Прес-центр
Доступ до публічної інформації
Каталог послуг
Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Центр надання адмін послуг
    Туризм
  • Децентралізація влади
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Підрозділи органів влади
  • Євроатлантична інтеграція
  • Містобудування та архітектура

    АРХІВ НОВИН

    « Січень 2018 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 31        
    Середа, 30 травня 2012 08:25

    Звіти райдержадміністрації про роботу

    Організаційна робота

     

      Відповідно до плану роботи районної державної адміністрації у грудні 2017 року забезпечено організацію підготовки та проведення 4 нарад у голови районної державної адміністрації за участю керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації та її апарату, територіальних підрозділів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, у ході яких розглянуто 9 питань.

    Забезпечено організацію підготовки засідання колегії районної державної адміністрації, на якому розглянуті питання: про проект районного бюджету на 2018 рік; про стан роботи з кадрами в райдержадміністрації.

        Опрацьовано пропозиції структурних підрозділів районної державної адміністрації та її апарату, територіальних підрозділів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади на основі яких сформовано план роботи районної державної адміністрації на 2018 рік. Підготовлено проект розпорядження голови районної державної адміністрації щодо затвердження вищеназваного плану.

           Проаналізовано стан виконання плану роботи районної державної адміністрації за листопад 2017 року, результати аналізу для ознайомлення надано голові, першому заступнику голови, керівнику апарату районної державної адміністрації.

    Щотижнево готується інформація про основні організаційно-масові заходи суспільно-політичного, економічного та культурного характеру, які проводяться в районі.

    Здійснено поновлення інформації на офіційному веб-сайті району.

    На основі інформаційних матеріалів структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних підрозділів міністерств та інших підрозділів центральних органів виконавчої влади підготовлено звіт про роботу районної державної адміністрації за листопад 2017 року.

    Поновлено, станом на 31 грудня 2017 року, електронну версію телефонного довідника керівників районної державної адміністрації, її структурних підрозділів, районної, сільських та селищних рад, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, окремих районних організацій і установ, розміщеного на веб-сайті районної державної адміністрації.

     

    Робота з кадрами

     

    Протягом грудня 2017 року головним спеціалістом з управління персоналом апарату райдержадміністрації підготовлено 17 розпоряджень з кадрових питань, з них: 7 - з особового складу, 7 – про відпустки, відрядження, стягнення, 3 - з основної діяльності.

            

    Робота із зверненнями громадян

     

    До районної державної адміністрації у грудні 2017 року надійшло 58 звернень громадян, з яких: 42 – письмових, 16 – на особистих прийомах. 8 звернень надійшло через вищестоящі органи, в тому числі 5 - з Урядової гарячої лінії через обласну державну адміністрацію,  3 – з обласної державної адміністрації. Задоволено 48 звернень, по 6 - дано роз'яснення, 1 звернення пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян", решта знаходиться на розгляді.

     "День контролю" у Луківській селищній раді проведено 22 грудня 2017 року.

    26 грудня 2017 року відбулося чергове засідання комісії з питань розгляду звернень громадян районної державної адміністрації, на якому розглядалися найбільш актуальні питання роботи зі зверненнями.

     

    Правове забезпечення діяльності

             Постійно надається юридична допомога комісіям при районній державній адміністрації, працівникам управлінь, відділів та структурних підрозділів.

    Проводиться поточна робота по перевірці відповідності розпорядчих документів чинному законодавству. Протягом місяця здійснено правову та антикорупційну експертизи 57 розпоряджень голови районної державної адміністрації.

    Акти законодавства підтримуються у контрольному стані.

    Протягом місяця вивчалися нові закони та нормативно-правові акти, зміни та доповнення до законодавчих актів.

    Постійно проводиться прийом громадян згідно графіку роботи громадської приймальні.

    Районною державною адміністрацією претензії та позови до підприємств, установ, організацій та громадян не направлялись, до районної державної адміністрації з боку підприємств, установ, організацій та громадян претензії не надходили. 

                        

    Робота з документами та організація діловодства

    Протягом грудня 2017 року у відділі діловодства та контролю апарату райдержадміністрації опрацьовано 220 вхідних і 320 вихідних документів.

             Зареєстровано та видано 42 розпорядження голови та першого заступника голови райдержадміністрації з основної діяльності.

     

    Організація контролю з виконання документів

    органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень

    та доручень голови районної державної адміністрації

    У грудні 2017 року в райдержадміністрації поставлено на контроль                   98 документів, що надійшли з облдержадміністрації та її структурних  підрозділів, з інших установ та організацій області, з них  10 розпоряджень та                    5 доручень (1 виконано) голови облдержадміністрації. Протягом місяця виконано 60 документів, інші  38 перебувають на контролі з різними термінами інформування. Протягом грудня виконувались завдання, визначені документами, які надійшли у попередні періоди, з них виконано і знято з контролю 28 документів:

    - за січень 2017 р. – 2 (розп.);

    - за лютий 2017 р. – 1 (розп.);

    - за квітень 2017 р. –2 (1 розп., 1 дор.);

    - за травень 2017 р. – 1 (дор.);

    - за червень 2017 р. – 3 (1 дор.);

    - за вересень 2017 р. – 3 (2 розп.);

    - за листопад 2017 р. – 12;

    - за 2013, 2014,  2016 р.р.  – 4 (розп.)

    Протягом грудня поставлено на контроль 3 (з них 2 протокольні) доручення голови райдержадміністрації. Здійснювався контроль за виконанням 21 розпорядження та 6 доручень (з них 3 протокольні) голови  райдержадміністрації.  Виконано 4 розпорядження та 3 доручення (з них 2 протокольні). 

    Здійснювався контроль за виконанням 7 Указів Президента України.

    У грудні в райдержадміністрацію надійшло  2 запити  на інформацію.

              Порушень виконавської дисципліни щодо виконання документів                        не зареєстровано.

     

    Інформаційне забезпечення діяльності

     

    Інформування громадськості про діяльність керівництва району,   проблемні питання соціально-економічного розвитку, які розглядались на  робочих нарадах, винесені рішення, заплановані заходи, здійснювалось шляхом розміщення інформації на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, сторінці у Фейсбуці та в  районній газеті "Народне слово".

    Забезпечувався інформаційний супровід основних організаційно-масових заходів. Готувались повідомлення на офіційний веб-сайт районної державної  адміністрації щодо висвітлення роботи керівництва райдержадміністрації.

    Протягом  грудня 2017 року у районній громадсько-політичній газеті "Народне слово" було опубліковано ряд матеріалів про діяльність органів виконавчої влади.

    З метою інформування обласної державної адміністрації про ситуацію в інформаційному середовищі краю, про актуальні питання соціально-економічного і суспільно-політичного життя району, головним спеціалістом відділу інформаційно-внутрішньої політики та організаційної роботи апарату районної державної адміністрації постійно готувалися моніторинги публікацій районної газети.

     

    Суспільно-політична ситуація

     

    У звітному періоді політичні сили району займали помірковану позицію щодо подій у країні та не висловлювали публічних заяв, звернень з приводу суспільно-політичної ситуації в районі, області та державі.

    Конфліктоутворюючих чинників, які могли б викликати негативний резонанс або загострити ситуацію у районі не було.

    Протягом грудня суспільно - політична ситуація залишалась стабільною,  контрольованою і не відзначалася подіями, які могли б негативно вплинути на життя району.

          Суспільно – політична ситуація у січні 2018 року розвиватиметься відповідно до загальнодержавних  подій.

     

    Сільське  господарство

    Господарську діяльність у галузі сільського господарства в районі у 2017 році здійснювали 45 агроформувань, у тому числі:

    фермерських господарств – 29;

    товариств з обмеженою відповідальністю – 11;

    сільськогосподарських виробничих кооперативів -3;

    приватних акціонерних товариств -1;

    державних підприємств -1.

    В районі завершено збір зернових та зернобобових культур. За оперативними даними, агроформуваннями району з площі 14,6 тис. га намолочено 74,8 тис. тонн зерна в початково оприбуткованій вазі при середній урожайності 51,2 ц/га.

    Ріпак зібрано на площі 4,2 тис. га, валовий збір становить 15,1 тис.тонн, що у 2,2 раза більше ніж у 2016 році, при середній урожайності 36,0 цнт. з 1 га (на 13,9 ц/га більше).

    Під урожай наступного року посіяно 5098 га ріпаку озимого, що на 880 га більше ніж у попередньому році. . За оперативними даними, озимі зернові посіяно на площі 7412 га (80,2 відсотка до намірів), що на 1823 га менше ніж у попередньому році, у тому числі: озимої пшениці – 5112 га; озимого тритікале – 608 га; озимого жита – 737 га; озимого ячменю – 825 га та 130 га озимого жита на зелений корм. 

    В сільськогосподарських підприємствах району станом на 01 січня 2018  року утримується 4163 голови ВРХ, в тому числі 1554 корови, 16935 голів свиней та 120 гол. овець.

    З початку року реалізовано 18851 тонну  м’яса, що на 653 тонни більше проти відповідного періоду минулого року. Вирощено худоби та птиці в живій вазі 16827 тонн.                                                                                                                            

    З початку року  надоєно 9122 тонни  молока, що на 961 тонну  більше проти минулорічного періоду. Надій на корову з початку року становить 5357 кг (що на 967 кг більше до рівня минулого року).

     

    Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

     

             У січні - вересні 2017 року по підприємствах, що займаються зовнішньоекономічною діяльністю, сформовано позитивне сальдо, яке становить 759,6 тис. доларів.

           Капітальні інвестиції в економіку району за січень - вересень 2017 року складають  79311 тис. грн або 3026,1 грн на одну особу.

    Прямі іноземні інвестиції (акціонерний капітал) в економіку району станом на 01.10.2017 року складають 5,3 тис. дол. США.

     

    Підприємництво

     

           Станом на 01 січня 2018 року малий бізнес району представляють 61 підприємницьке формування, 666 фізичних осіб – підприємців та 49 фермерських господарств.

    Із представників малого та середнього бізнесу успішно здійснюють діяльність такі підприємницькі формування як: ТОВ «АМіЛА», ТОВ «Євростандарт ЛТД», ТОВ «Укрдеревбуд», ТОВ «Спартак», ТОВ «Мацеїв»,  ТОВ «Агротехніка» смт Турійськ,  філія ФГ «Аміла» - пекарня «Хлібний край»,  ФГ «Перлина Турії», ФГ «Аміла»,  ТОВ «Волинь Агро», СВК «Слава» та інші.

     

    Торгівля

     

      Обсяг реалізованих послуг (у ринкових цінах)  у липні - вересні 2017 року  склав 4541,7 тис. грн,  у тому числі населенню  623,4 тис. гривень.

      Вантажні перевезення автомобільним транспортом у районі за січень - вересень 2017 року склали по вантажообороту 0,9 млн. ткм. або 149,1 відсчотка до аналогічного періоду минулого року. Перевезено 1,5 тис. тонн вантажів, що становить 161,3 відсотка до відповідного періоду минулого року.

     

    Фінанси

     

    За 2017 рік за власними доходами зведений бюджет району виконаний на 108,1 відсотка і складає 51943,6 тис. гривень. Понад план надійшло 3882,2 тис. гривень.

    Районний бюджет за власними доходами виконаний на 105 відсотків. Фактичне надходження становить 26458,2 тис. гривень при плані 25209,7 тис. гривень, що на 1248,5 тис. гривень більше запланованого.

    Сільські бюджети по власних доходах виконані на 112,4 відсотка. Фактичне виконання становить 15518,4 тис. гривень при плані 13804,7 тис. гривень, що на 1713,7 тис. гривень більше плану.

    Селищні бюджети виконані на 110,2 відсотка, при плані 9047,1 тис. гривень надійшло 9967 тис. гривень, перевиконання становить 919,9 тис. гривень.

    По надходженнях власних доходів бюджетне призначення 2017 року виконали усі місцеві бюджети.

       Виконання власних доходів забезпечено по 15 видах платежів:

    1. податок та збір на доходи фізичних осіб – виконання становить 105 відсотків, при бюджетному призначенні 24829,7 тис. гривень фактично по районному бюджету надійшло 26070,7 тис. гривень;
    2. податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності – фактичне надходження становить 43 тис. гривень (при плановому показнику 41,3 тис. гривень, виконання 104 відсотки);
    3. рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – 114,5 відсотка (при плані 498,5 тис. гривень фактично надійшло 570,9 тис. гривень);
    4. рентна плата за користування надрами – перевиконання в 3,6 раза (при бюджетному призначенні 3 тис. гривень надійшло 10,9 тис. гривень);
    5. акцизний податок з вироблених в Україні, ввезених на митну територію України підакцизних товарів та з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів виконано на  114,8 відсотка, при плані 4431,3 тис. гривень фактично надійшло 5088,1 тис. гривень;
    6. податок на майно - виконання становить 111,6 відсотка, при плані 9953,6 тис. гривень надійшло 11113,1 тис. гривень;
    7. по єдиному податку виконання становить на 104 відсотки (при плані 6917,5 тис. гривень фактично надійшло 7191,2 тис. гривень, перевиконання становить 273,7 тис. гривень);
    8. податків та зборів, не віднесених до інших категорій, надійшло в сумі 365,5 тис. гривень;
    9. плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів надійшла в сумі  4,3 тис. гривень;
    10. адміністративні штрафи та інші санкції за порушення законодавства – надійшло 61,8 тис. гривень;
    11. по платі за надання адміністративних послуг план виконано на 103,2 відсотка (при бюджетному призначенні 1078,7 тис. грн фактичне надходження становить 1113,2 тис. гривень);
    12. по надходженнях від орендної плати за користування майном, що перебуває у комунальній власності, бюджетне призначення виконано на  106,4 відсотка, фактичні поступлення становлять 31,6 тис. гривень при плані 29,7 тис. гривень;
    13. державне мито – виконання становить 162,7 відсотка (при бюджетному призначенні 5,1 тис. гривень фактично надійшло 8,4 тис. гривень);
    14. бюджетне призначення по інших неподаткових надходженнях виконано на 114,9 відсотка  (при бюджетному призначенні 228,4 тис. гривень фактично надійшло 262,5 тис. гривень);
    15. кошти від реалізації безхазяйного майна, знахідок, спадкового майна, майна, одержаного територіальною громадою в порядку спадкування чи дарування, а також валютні цінності і грошові кошти, власники яких невідомі  - фактичне надходження по Турійській селищній раді становить 3 тис. гривень.

               Невиконані бюджетні призначення в частині чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету (при бюджетному призначенні 7,4 тис. гривень фактичні поступлення становлять 5,4 тис. гривень) у зв’язку з поверненням зайво сплачених коштів у 2016 році Турійському селищному ринку згідно висновку ДПІ в сумі 8,2 тис. гривень.

    За 2017 рік отримано з державного бюджету:

    - базову дотацію в розмірі 9925,7 тис. гривень;

    - додаткову дотацію – 12284,8 тис. гривень;

    - стабілізаційну дотацію – 3358,4 тис. гривень;

    - субвенції на фінансування пільг і субсидій населенню - 56228,4 тис. гривень;

    - субвенцію на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу  -  61565,6 тис. гривень;

    - субвенцію на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом „гроші ходять за дитиною” - 308,9 тис. гривень;

    - освітню субвенцію - 50210,7 тис. гривень;

    - медичну субвенцію – 21634,8 тис. гривень;

    - субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 353,0 тис. гривень;

    - субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 417,3 тис. гривень;

    - субвенцію з держаного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 2432,0 тис. гривень;

    - субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для сімей загиблих осіб – 487,5 тис. гривень;

    - субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів – 578,7 тис. гривень.

    З обласного та інших бюджетів надійшло іншої субвенції 1533,4 тис. гривень.

      Місцеві бюджети у 2017 році за видатками загального фонду виконані на 98,7 відсотка, їх обсяг становить 279970,1 тис. гривень при плані 283510,1  тис. гривень. Фінансування видатків бюджету здійснювалось за таким основними напрямами:

    • органи управління – 13458,7 тис. гривень;
    • освіта – 84819,6 тис. гривень;
    • охорона здоров'я – 24563,6 тис. гривень;
    • культура – 6147,1 тис. гривень;
    • соціальний захист та соціальне забезпечення – 124869,2 тис. гривень;
    • фізкультура і спорт – 774,1 тис. гривень;
    • житлово-комунальне господарство – 3904,1 тис. гривень;
    • транспорт, дорожнє господарство – 2593,3 тис. гривень;
    • місцева пожежна охорона – 1530,3 тис. гривень;
    • засоби масової інформації – 160,0 тис. гривень;
    • сільське і лісове господарство – 51,6 тис. гривень;
    • запобігання та ліквідація надзвичайних ситуацій – 113,8 тис. гривень;
    • інші видатки – 16984,7 тис. гривень.

    Станом на 01. 01. 2018 року заробітна плата з нарахуваннями та проплата за використані енергоносії проведені в повному обсязі.

     

    Впровадження енергозберігаючих технологій

     

    Протягом 2017 року на виконання Плану заходів, спрямованих на формування у суспільстві свідомого ставлення до необхідності підвищення енергоефективності в районі було проведено 36 заходів на суму 3130.6 тис. грн, з них: кошти державного бюджету – 641.5 тис. грн, кошти місцевих бюджетів – 1963.3 тис. грн, кошти спонсорів – 46,1 тис. грн, кошти населення та власні кошти – 506,7 тис. грн, а саме:

    - замінено 20 простих лам на енергоощадні люмінесцентні потужністю 12 ват. кожна на суму 2,4 тис. гривень в будинку культури с. Бобли;

    - замінено циркуляційні насосои в котельнях ЗОШ І-ІІ ступенів с. Овлочин (1 шт) та опорному закладі "НВК"ЗОШ І-ІІІ ступенів- гімназія" смт Турійськ" (1 шт.);

    - замінено застарілі котли з реконструкцією котелень в дошкільних закладах с. Соловичі та с. Селець, ЗОШ І-ІІІ ст. с. Маковичі, адмінприміщенні Селецької сільської ради, дошкільному навчальному закладі «Сонечко» с.Купичів на загальну суму 616,6 тис. грн ;

    - проведено реконструкцію теплотраси протяжністю 0,058 км. (труби попередньо ізольовані діаметром 32,0 мм) в дошкільному навчальному закладі с. Селець  та в дошкільному закладі «Сонечко» с. Купичів (протяжністю 0,054 км. із заміною труб на попередньоізольовані діаметром 89,0 мм.), на загальну суму 227,0 тис. грн;

    - встановлено 5 лічильників холодної води в смт Турійськ на загальну суму 2,5 тис. грн;

    - ФГ «АміЛа» с. Радовичі придбано 1 колісний трактор марки « Беларусь 921» за власні кошти на суму 504,2 тис. грн;

    - встановлено 7 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 20 ват кожен на суму 12,0 тис. гривень в с. Оса та       13 фонарів на загальну суму 30,тис. грн потужністю по 20 ват. кожен  і 7 фонарів потужністю  по 28 ват кожен в смт Турійськ;

    - встановлено 8 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 10 ват кожна на суму 12,8 тис. гривень в с. Крать,       10 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 10 ват кожна на суму 18,5 тис. гривень в с. Ставки, 19 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 11 ват. кожна на суму 26,2 тис. гривень в с. Овлочин;

    -  замінено 12 ламп вуличного освітлення на енергозберігаючі потужністю по 10 ват кожна на суму 0,9 тис. гривень в с. Крать, 20 ламп вуличного освітлення на енергозберігаючі потужністю по 10 ват кожна на суму 1,6 тис. гривень в с.Ставки та 13 ламп вуличного освітлення на енергозберігаючі потужністю по 11 ват кожна на суму 1 тис. гривень в с. Овлочин Овлочинської сільської ради.

       Всього встановлено 91 фонар вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами в селах Крать, Ставки, Овлочин, Літин, Оса, Торговище та в смт Турійськ на загальну суму 148 тис. гривень.

       Замінено 75 ламп вуличного освітлення на енергоощадні потужністю по 20 ват  кожна на суму 5,9 тис. грн в смт Турійськ, с. Растів та с. Ревушки.

       Замінено 22 лампи вуличного освітлення на енергоощадні потужністю по 15 ват  кожна на суму 2,2 тис. грн в смт Луків.

       Проведено реконструкцію внутрішньої тепломережі із заміною труб, чавунних радіаторів на алюмінієві, переведення конвекторного газового опалення їдальні на водяне, промивка системи опалення в дитячому садку        с. Селець.

       Замінено 1 двері на металопластикові площею 12,9 м2 на суму 34,7 тис. гривень в сільському будинку культури с. Овлочин.

        Замінено 8 вікон на металопластикові площею 15,3 м2 на суму 34,7 тис. гривень в центральній районній бібліотеці смт Турійськ.

      Замінено 1 двері на металопластикові площею 5,0 м. кв. на суму 5,0 тис. грн. в ЗОШ  І-ІІ ст. с. Осьмиговичі.

       Замінено 2 дверей на металопластикові загальною площею 4,0 м. кв. на загальну суму 3,6 тис. грн в адміприміщенні сільської ради с. Ружин.

        Замінено 1 двері на металопластикові площею 2,0 м.кв. на загальну суму 6,0 тис. грн в дитячому садочку №1 смт Турійськ.

        Замінено 2 дверей площею 1,8 м. кв. та 4,0 м. кв. та 4 вікна загальною площею 7,2 м. кв. на металопластикові на загальну суму 17,0 тис грн в бібліотеці-філії с. Новий Двір.

         Замінено 64 дверей загальною площею 107,8 м.кв та 76 вікон загальною площею 104,0 м.кв.на склопакети в дитячому садку «Сонечко» с. Купичів.

         Замінено 13 вікон на склопакети загальною площею 55,0 м.кв. в ЗОШ         І-ІІІ ст. с. Силовичі.

         Проведено перекриття даху металочерепицею загальною площею 1127,1 м. кв. із застосуванням утеплюючих матеріалів в ЗОШ І-ІІ ст. с. Дуліби за державні кошти на суму 614,5 тис. грн та місцевого бюджету на 355,0 тис. гривень.

         Проведено заміну підлоги загальною площею 88,0 м.кв. із застосуванням утеплюючих матеріалів в дитячому садку «Сонечко» с. Купичів.

         На всі роботи по заміні вікон, дверей, покрівлі, підлоги витрачено в загальному 1522,8 тис. гривень.

         За 2017 рік 45 мешканцям району для придбання твердопаливних котлів та проведення енергозберігаючих заходів надана позика в сумі 880,8 тис. грн, з них 5 мешканцям на суму 71,4 тис. грн безпосередньо на придбання котлів. Видача позики продовжується.

     

    Будівництво та архітектура

     

             За січень - грудень 2017 року управлінням регіонального розвитку райдержадміністрації  підготовлено та видано 370 висновків до проектів відводу земельних ділянок   для приватизації, оренди, викупу.

       Видано 89 будівельних паспортів на забудову земельних ділянок  індивідуальними житловими будинками та 11 містобудівних умов та обмежень використання земельних ділянок. Двом забудовникам відмовлено у видачі містобудівних умов через невідповідність намірів забудови містобудівній документації.

     

    Освіта

     

    Відділ освіти, молоді та спорту інформує про заходи проведені в грудні:

    - 27 грудня відбулось засідання колегії відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації та нарада керівників навчальних закладів;

    - 06 грудня в ЗОШ І ст. с.Тупали – філії КОЗ «Луківська ЗОШ І-ІІІ ст.-ліцей» та 11 грудня в ЗОШ І ст. с.Селець та с.Ружин – філіях опорного закладу НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» смт Турійськ пройшли дні відділу освіти, з метою надання методичної допомоги в управлінській діяльності дирекції школи;

    - 19 грудня в Будинку дитячої творчості відбулось  районне свято Миколая для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, "Святий Миколай, до нас в гості завітай";

    - 29-30 грудня у всіх закладах загальної середньої освіти району проводились Новорічні ранки та вечори;

    - 18 грудня учні, які витягнули призовий білет в благодійній лотереї, відвідали свято Миколая в м.Луцьк;

    - семінар учителів зарубіжної літератури Соловичівського освітнього округу "Впровадження інноваційних технологій навчання як складова формування креативної особистості на уроках зарубіжної літератури";

    - семінар учителів української мови і літератури Турійського освітнього округу "Нова українська школа. Загальні положення Закону. Наскрізні уміння учнів на уроках української мови і літератури";

    - нарада з вчителями фізичного виховання по підготовці звіту форми ФК-2;

    - семінар-практикум "Психологічна готовність дитини до школи»" (практичні психологи і соціальні педагоги закладів загальної середньої освіти);

    - районний семінар-практикум учителів математики "Організація роботи вчителя з математично обдарованими дітьми";

    - семінар керівників гуртків декоративно-ужиткового мистецтва "Формування патріотичних почуттів вихованців через участь  у гуртках  декоративно-ужиткового мистецтва";

    - семінар учителів української мови і літератури Турійського освітнього округу "Підвищення якості та результативності сучасного уроку через компетентнісно - орієнтований підхід до викладання української  мови і літератури";

    - протягом грудня проведений ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад;

    - з 08 по 13 грудня в усіх закладах загальної середньої освіти пройшов Всеукраїнський тиждень права;

    - 26 грудня відбувся районний етап конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів, слухачів МАН;

    - районний етап конкурсу учнівської творчості "Об’єднаймося ж, брати мої".

    Протягом грудня учні закладів загальної середньої освіти брали участь в обласних заходах, а саме:

    -  у міжрайонному турнірі з баскетболу (юнаки) (м.Рівне);

    - в обласному етапі заочного Всеукраїнського родинного конкурсу "Дідух"  (м.Луцьк);

    - у ІІІ етапі Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика (м.Ковель);

    - у обласному конкурсі "Новорічний подарунок"  (м.Луцьк);

    - у обласному конкурсі різдвяно - новорічної атрибутики "Святвечір" (м.Луцьк).

     

    Культура

     

    У грудні 2017 року районними закладами культури проведено:

    • тематичний вечір до Міжнародного Дня інвалідів «Жага до життя» (РБК);
    • урочистий концерт до Дня Збройних Сил України «Це мужності й геройства свято» (РБК);
    • вітальна програма до Дня місцевого самоврядування (РБК);
    • дитячий ранок «Святий Миколай на гостини просить» (РБК);
    • святкове дійство на майдані Центральному «Новорічне сяйво» (РБК);
    • методичний день бібліотечних працівників системи (РЦБС);
    • пізнавально-виховний захід «Знати, щоб жити» (до Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом) (ЦРБ);
    • літературний екскурс «Життя подароване дітям» (до 130-річчя від дня народження С. Маршака) (РДБ);
    • годину спілкування «Прозорливе око віри та істини» (до 295-річчя від дня народження Г. Сковороди) (ЦРБ);
    • майстер-клас «Веселка ялинкових прикрас» (РДБ);
    • тематичні концерти музичної школи.

     

    Фізична культура і спорт

     

    У грудні 2017 року відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації проведені заходи:

    - 01 грудня – районні змагання з футзалу (дівчата ) (школи І-ІІІ ступенів) на базі ДЮСШ;

    - 08 грудня - районні змагання з футзалу (дівчата ) (школи І-ІІ ступенів) на базі ДЮСШ.

     

    Сім’я, жінки, молодь, діти

     

    Станом на 30.12.2017 року на обліку перебуває 54 сім’ї, які опинилися в складних життєвих обставинах, в яких виховується 158 дітей. З даною категорією постійно проводиться робота щодо недопущення ухилення від виконання батьківських обов’язків, вчинення насильства в сім'ї, або жорстокого поводження з дітьми, необхідності працевлаштування, попередження зловживання батьками алкогольних напоїв. Працівниками соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді не здійснюється соціальний супровід сімей.

    Станом на 30.12.2017 року під соціальним супроводом перебуває 4 прийомні сім'ї, в яких виховується 5 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Протягом звітного періоду проведено інформаційну кампанію, спрямовану на пошук кандидатів у прийомні батьки та батьки-вихователі.

     

    Захист прав дітей

     

    Станом на 01.01.2018 року на обліку дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, перебуває 44 дитини, батьки яких ухиляються від виконання своїх батьківських обов'язків.

    На первинному обліку служби у справах дітей перебуває 44 дитини: 10  дітей-сиріт, 34 дитини, позбавлені батьківського піклування. Під опікою, піклуванням громадян перебуває 34 дитини. На території району функціонує 4 прийомні сім'ї, в яких виховується 5 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

    Протягом грудня 2017 року працівниками служби у справах дітей спільно   з  відділом соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та правоохоронними органами проведено 3 профілактичні рейди на території району  з метою запобігання випадків загрози життю та здоров’ю дітей у зимовий період, недопущення правопорушень та злочинів серед неповнолітніх, розпивання спиртних напоїв та тютюнопаління.  Під час проведення рейдів  відвідано за місцем  проживання дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, і тих, які проживають в сім`ях опікунів, піклувальників, обстежено умови їх утримання, навчання та виховання, про що складено відповідні акти. З дітьми та їх батьками проведено індивідуально-роз`яснювальні бесіди про їх права, обов’язки та відповідальність.

           Проведено 2 засідання  Комісії з питань захисту прав дитини районної державної адміністрації  на якому розглядалися  питання  захисту прав дітей.

          Звернень та повідомлень щодо вчинення насильства до неповнолітніх, чи реальної його загрози на території району, не надходило.

     

    Ринок праці, зайнятість населення

     

    Станом на 01.01.2017 року  на обліку в центрі зайнятості перебував 421 зареєстрований безробітний.

    Протягом січня-грудня поточного року статус безробітного отримали 810 осіб.

    Станом на 01.01.2018 року на обліку перебували 418 безробітних громадян, в т.ч.  19 демобілізованих військовослужбовців та учасників АТО.

    За направленням районного центру зайнятості  на вакантні робочі місця з початку року працевлаштовані 709 громадян, з них   376 осіб, які мали статус безробітного. 7 осіб працевлаштовані шляхом виплати допомоги по безробіттю одноразово для започаткування підприємницької діяльності.

    Протягом звітного періоду працевлаштовано 203 особи, які мають додаткові гарантії при працевлаштуванні, з них 14 учасників АТО.

    Професійне навчання проходили 176 безробітних, в т.ч. 100 громадян соціально-вразливих категорій, 5 учасників АТО.

    До участі в оплачуваних громадських роботах та роботах тимчасового характеру з початку року були залучені 325 громадян, які мали статус безробітного, в т.ч. 156 осіб  соціально-вразливих категорій,  з них 9 учасників АТО.

    Протягом січня-грудня 2017 року проведено 27 інформаційно-консультаційні  семінари за участю працівників Турійського районного військового комісаріату під час яких учасники семінарів отримали детальну інформацію щодо особливостей укладання контрактів з громадянами та військовослужбовцями, які приймаються на військову службу за контрактом. 23 листопада відбувся ярмарок вакансій щодо військової служби за контрактом у Державній прикордонній службі України за участю капітана Луцького прикордонного загону Ірини Вишневської.   

             У приміщенні районного центру зайнятості створене робоче місце для представника Турійського районного військкомату, та інформаційний куточок. Відповідно у військкоматі розміщено стенд районного центру зайнятості на якому розміщенні інформаційні матеріали про послуги служби зайнятості та вакансії. Під час прийому фахівцями відділу надання соціальних послуг проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо популяризації військової служби за контрактом.  За період співпраці Турійського РЦЗ із військовим комісаріатом на військову службу за контрактом погодились 55 громадян,  53  з яких станом на 01.01.2018 року проходять військову службу у військових частинах.

    Турійський районний центр зайнятості активно співпрацює з відділом "Турійського бюро правової допомоги" Ковельського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги в плані залучення працівників даного відділу до інформування безробітних громадян та по шукачів роботи про зміни у чинному законодавстві та можливість отримання переліку послуг даного бюро, як безпосередньо у них, так і в приміщенні Турійського РЦЗ. Для цього у центрі зайнятості є обладнане спеціальне робоче місце для працівника відділу Турійського бюро правової допомоги. За період співпраці з 21.09.2016 року по даний час  проведено 33 спільних заходи.

    Протягом звітного періоду профорієнтаційними заходами охоплено  3053 жителі району, які отримали 7758 послуг: 5864 – профінформаційних; 1894 - профконсультаційних. 522 послуги надано учасникам АТО, 698 – учням випускних класів загальноосвітніх шкіл району, 229 – учням ПТНЗ.

      Укладено 43 договори на стажування, пройшли стажування 64 безробітних громадян.

    З 21 червня 2017 року в ПТУ №22 смт Луків діє Центр кар’єри, завданням якого є орієнтація на актуальні вакансії роботодавців Турійського та сусідніх районів, з метою працевлаштування після закінчення навчання. Обладнано інформаційний стенд, в якому розміщена інформація про ПОУ району та області щодо можливості майбутнього працевлаштування за отриманими професіями випускників даного ПТУ. Станом на 01.01.2017 року в рамках Центру кар’єри проведено 5 робочих зустрічей, І,  ІІ і ІІІ етапи профорієнтаційного квесту "Зроби себе сам або Твій шлях до успіху!"  для майбутніх випускників ПТУ, до проведення даного заходу залучено начальника відділу Турійського бюро правової допомоги. Проведено дослідження та профорієнтаційне опитування 73 учнів ПТУ на тему "Знайди свого роботодавця". Під час другого етапу профорієнтаційного квесту учнів ПТУ поінформовано про можливості працевлаштування на підприємствах району та за його межами, вимоги роботодавців до майбутніх фахівців, про послуги служби зайнятості з використанням відеороликів з техніки пошуку роботи, застосування форм презентації себе роботодавцю: резюме,  відео резюме, скап-співбесіда. Під час ІІІ етапу проведено зустрічі з потенційними роботодавцями, економічні екскурсії на ПОУ, ярмарки кар’єри.

    09 листопада проведено День відкритих дверей Турійського РЦЗ для учнів випускних класів Турійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

    У звітному періоді роботодавцями заявлено 816  вакансії, в т.ч. для укомплектування за сприяння служби зайнятості. За направленням служби зайнятості   укомплектовано 713 вакансій.

    Протягом звітного періоду роботодавцям району надано 6728 консультацій.

    З метою навчання роботодавців району, обміну досвідом протягом січня-грудня поточного року проведено 47 семінарів, 3 засідання координаційного комітету сприяння зайнятості населення, 3 бліц-навчання, участь в яких взяли 274 роботодавці.

    Протягом січня-грудня 2017 року внутрішньо переміщені особи за послугами до Турійського РЦЗ не звертались.

     

    Рівень заробітної плати та стан погашення заборгованості

    по її виплаті. Соціальний захист населення

     

             Станом на 01.01.2018 року на обліку в управлінні соціального захисту населення перебуває 3255 одержувачів різних видів державних допомог. З початку 2017 року всіх видів державних допомог нараховано на загальну суму 61565,7  тис. гривень. Виплачено допомог на загальну суму 61565,7 тис. гривень. Заборгованості немає.

    За оперативними даними станом на 01.01.2018 року заборгованість по заробітній платі в районі відсутня.

    На обліку в управлінні  перебуває 33 одержувачі компенсацій фізичним особам, що надають соціальні послуги, яким з початку 2017 року було нараховано виплат на загальну суму 89,8 тис. гривень. Виплачено – 89,8 тис. гривень. Заборгованості немає.

            Нараховано субсидій на житлово-комунальні послуги на суму 46293,7 тис. грн, профінансовано виплату субсидій – 44783,4 тис. гривень. Заборгованість станом на 01.01.2018 року становить 19376,6 тис. гривень.

    В базу даних введено інформацію на  6053 особи, які мають право на пільги відповідно до законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, “Про основні засади соціального захисту ветеранів війни та інших громадян похилого віку в Україні”, з них:

    • ветеранів війни – 1252 чол.;
    • ветеранів праці – 1239 чол.;
    • ветеранів МВС – 16 чол.;
    • ветеранів МО – 11 чол.;
    • реабілітованих – 3 чол.;
    • постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи – 392 чол.;
    • інші категорії – 562 чол.;
    • діти війни – 687 чол.;
    • інваліди (крім інвалідів війни) – 639 чол.;
    • багатодітні сім’ї – 545 чол.;
    • діти з багатодітних сімей – 707 чоловік.

    В управління звернулось 355  учасників бойових дій для одержання різних видів пільг згідно чинного законодавства.

     Направлено на реабілітацію до Волинського центру соціальної реабілітації одну дитину інваліда.

    Видано 123 направлення на протезно-ортопедичні вироби та технічні засоби реабілітації. 18 осіб з інвалідністю забезпечено технічними засобами реабілітації, в тому числі 4 дітей з інвалідністю.

    Видано 39 посвідчень інвалідам з дитинства.

    Створено чергу для санаторно-курортного лікування ветеранів АТО із 23  чоловік.

    Видано 5 путівок для санаторно - курортного лікування інвалідам війни, 27 інвалідам загального захворювання, 16 учасникам бойових дій АТО, 1 інваліду війни АТО.

     

    Пенсійне забезпечення населення

    Робота Ковельського об’єднаного управління Пенсійного фонду України (Турійський район) була спрямована на виконання планових показників по надходженню власних коштів, вжиття заходів щодо повноти та своєчасності сплати платежів, призначення та фінансування пенсій в повному розмірі.

    За 2017 рік надходження коштів по відшкодуванню пільгових пенсій склали 145,30 тис.гривень.

    Обсяг нарахованої заробітної плати за даними звітності страхувальників по району за січень – листопад  2017 року склав 166,8 млн.грн, що на 60,7 млн.грн або на 157,2 відсотка більше показників відповідного періоду 2016 року. Середньооблікова чисельність працівників по району за даними звітності роботодавців за листопад 2017 року становить 3367 осіб. У порівнянні з жовтнем 2017 року чисельність працівників зменшилась на 17 осіб.

    Станом на 01 січня 2017 року на обліку в управлінні перебувало 7205 пенсіонерів. Протягом 2017 року спеціалістами відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій призначено 255 нових пенсій, по 588 пенсійних справах здійснено перерахунки, виплачено 395 допомог на поховання на суму 1504,18 тис. гривень.

     Потреба на виплату пенсій та допомог за грудень 2017 року склала 14 млн. гривень. Виплата пенсій та грошової допомоги проводиться відповідно до графіків виплати пенсій. На січень 2018 року потреба складає 13,88 млн. гривень. Середній розмір пенсійної виплати становить 1879,81 гривні.

    Станом на 01 січня 2018 року 2813 пенсіонерів одержують пенсії в установах банків (39,04 відсотка від загальної кількості пенсіонерів), що дало можливість протягом  2017 року зекономити 820,04 тис. грн пенсійних коштів.

    Заборгованість по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах станом на 01.01.2018 року становить 459,66 тис. грн, а саме: по СВК “Волинь” 354,59 тис. грн, СВК “Урожай” 56,3 тис. грн, СВК Кульчинський” 39,9 тис. грн, СФГ “Обрій” 8,3  тис. гривень. Борг рахується за господарствами, які тривалий час не здійснюють діяльності та перебувають в статусі недієвий. 

    Станом на 01 січня 2018 року 100 відсотків боргу охоплено заходами примусового стягнення.

    На виконанні в Турійському відділі державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Волинській області перебуває 46 виконавчих документів по чотирьох господарствах (СВК “Кульчинський”, СВК “Урожай”, СФГ “Обрій”, СВК “Волинь”) на суму 432,15 тис. гривень.

    Борг по сплаті єдиного внеску за виконавчими документами управління Пенсійного фонду в районі станом на 01.01.2018 року становить 4,4 тис. гривень.

    В Турійському відділі обслуговування громадян об’єднаного управління проводиться прийом та обслуговування громадян за принципом “єдиного вікна” за 2017 рік на  прийом звернулося 6921 громадянин, через телефонну “гарячу” лінію (21455) надано 85 консультацій, роз'яснень та через  пряму телефонну лінію (22313) - 3.

     

    Реєстр виборців

    Протягом грудня 2017 року відділом виконувалися завдання, пов’язані з уточненням бази даних Державного реєстру виборців. Станом на 01.01.2018 року загальна кількість виборців на території району становить 20600. На основі відомостей поданих відділом ДРАЦС головного територіального управління юстиції в області та районним сектором УДМС в області опрацьовано (включено, виключено; змінено ідентифікаційні дані, знищено) записи щодо  275 виборців. Під час проведення щомісячного поновлення бази даних до Реєстру було включено 9 виборців, внесено 161 зміну та знищено 47 записів.

    Для щомісячного поновлення бази даних отримано інформацію про виборців, щодо яких встановлено факт постійної нездатності пересуватися самостійно  (селищні і сільські ради,  управління соціального захисту населення, центральна районна лікарня) та недієздатності (районний суд). Відповідні дані внесено до автоматизованої системи  АІТС ДРВ.

             На протязі місяця видано 14 наказів (275 виборців), а саме: про внесення запису — 1, про внесення змін до персональних даних — 7, про знищення запису — 6.

             Щоденно опрацьовуються матеріали, розміщені безпосередньо на сайті розпорядника Реєстру та ЦВК,  які оперативно виконуються  та надаються відповіді.

    Постійно надаються консультації працівникам закладів, установ та організацій, відповідальним за подання відомостей періодичного поновлення Реєстру до відділу, з питань оформлення та надання документів згідно вимог законодавства.

    Переглядів 4743 Останнє редагування Понеділок, 15 січня 2018 08:02
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Турійська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Турійській райдержадміністрації.
    Адреса: 44800, Україна, Волинська область, смт Турійськ, майдан Центральний, 5 тел. (03363) 2-13-78, e-mail: info@turadm.gov.ua
    © 2014 turadm.gov.ua