19 січня 2019 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Влада і громадськість
Регуляторна політика
Підприємництво
Прес-центр
Доступ до публічної інформації
Каталог послуг
Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Звернення громадян
    Центр надання адмін послуг
    Туризм
  • Децентралізація влади
  • Очищення влади
  • Перелік земельних ділянок
  • Підрозділи органів влади
  • Євроатлантична інтеграція
  • Доступність до об'єктів
  • Містобудування та архітектура
    Охорона здоров'я
  • Я МАЮ ПРАВО
  • АРХІВ НОВИН

    « Січень 2019 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30 31      
    Середа, 30 травня 2012 08:25

    Звіти райдержадміністрації про роботу

     

    Організаційна робота

     

      Відповідно до плану роботи районної державної адміністрації у грудні 2018 року забезпечено організацію підготовки та проведення 4 нарад у голови районної державної адміністрації за участю керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації та її апарату, територіальних підрозділів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, у ході яких розглянуто 6 питань.

             Забезпечено організацію підготовки засідання колегії районної державної адміністрації, на якому розглянуті питання: про проект районного бюджету на 2019 рік; про стан роботи з персоналом в райдержадміністрації.

        Опрацьовано пропозиції структурних підрозділів районної державної адміністрації та її апарату, територіальних підрозділів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади на основі яких сформовано план роботи районної державної адміністрації на 2019 рік. Підготовлено проект розпорядження голови районної державної адміністрації щодо затвердження вищеназваного плану.

                 Проаналізовано стан виконання плану роботи районної державної адміністрації за листопад 2018 року, результати аналізу для ознайомлення надано голові, першому заступнику голови, керівнику апарату районної державної адміністрації.

    Щотижнево готується інформація про основні організаційно-масові заходи суспільно-політичного, економічного та культурного характеру, які проводяться в районі.

    Здійснено поновлення інформації на офіційному веб-сайті району.

    На основі інформаційних матеріалів структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних підрозділів міністерств та інших підрозділів центральних органів виконавчої влади підготовлено звіт про роботу районної державної адміністрації за листопад 2018 року.

    Поновлено, станом на 30 грудня 2018 року, електронну версію телефонного довідника керівників районної державної адміністрації, її структурних підрозділів, районної, сільських та селищних рад, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, окремих районних організацій і установ, розміщеного на веб-сайті районної державної адміністрації.

     

    Робота з кадрами

     

    Протягом грудня 2018 року головним спеціалістом з управління персоналом апарату райдержадміністрації підготовлено 8 наказів з кадрових питань, з них: 3 з особового складу, 5 – про відпустки, відрядження.

     

    Робота із зверненнями громадян

     

    У грудні 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 23 звернення громадян, з них: 19 – письмові, 4 – на особистих прийомах.                    7 звернень надійшло з Урядової гарячої лінії через обласну державну адміністрацію та 1 – телефон довіри.

    Задоволено 4 звернення, на 15 - надано роз'яснення, 1 – надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення», 3 – знаходяться на розгляді.

    28 грудня  2018 року проведено «День контролю» у Селецькій сільській раді.

    28 грудня 2018 року відбулося чергове засідання комісії з питань розгляду звернень громадян районної державної адміністрації, на якому розглядалися найбільш актуальні питання роботи зі зверненнями.

    Правове забезпечення діяльності

     

             Постійно надається юридична допомога комісіям при районній державній адміністрації, працівникам управлінь, відділів та структурних підрозділів.

    Проводиться поточна робота по перевірці відповідності розпорядчих документів чинному законодавству. Протягом місяця здійснено правову експертизу 34 розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності та 8 наказів керівника апарату районної державної адміністрації, з них: 3 з особового складу, 5 – про відпустки, відрядження.

    Постійно проводиться експертиза договорів, що укладаються районною державною адміністрацією.

    Акти законодавства підтримуються у контрольному стані.

    Протягом місяця вивчалися нові закони та нормативно-правові акти, зміни та доповнення до законодавчих актів.

    Постійно проводиться прийом громадян згідно графіку роботи громадської приймальні.

    Районною державною адміністрацією претензії та позови до підприємств, установ, організацій та громадян не направлялись, до районної державної адміністрації з боку підприємств, установ, організацій та громадян претензії не надходили. Спеціалісти відділу представляли інтереси райдержадміністрації в суді у справі про визнання права власності на земельну частку (пай) в порядку спадкування.  

     

    Робота з документами та організація діловодства

     

             Протягом грудня 2018 року у відділі діловодства та контролю апарату райдержадміністрації опрацьовано 152 вхідних і  264 вихідних документи.

             Зареєстровано та видано 34 розпорядження голови райдержадміністрації з основної діяльності.

            

    Організація контролю з виконання документів

    органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень

    та доручень голови районної державної адміністрації

     

    У грудні 2018 року в райдержадміністрації поставлено на контроль                   46 документів, що надійшли з облдержадміністрації та її структурних  підрозділів, з інших установ та організацій області, з них  2 розпорядження   та         3 доручення (1виконано) голови облдержадміністрації.  Здійснювався контроль за виконанням 12 указів Президента України. Протягом  місяця виконано                        31 документ, з них 1 доручення, решта 15 перебувають на контролі з різними термінами інформування. Протягом грудня виконувались завдання, визначені документами, які надійшли у попередні періоди, з них виконано і знято з контролю  29 документів:

    - за листопад 2018 р. – 10;

    - за жовтень  2018 р. – 5 (2 розп., 1 дор.);

    - за вересень 2018 р. – 1;

    - за липень 2018 р. – 2 (1 розп., 1 дор.);

    - за червень 2018 р. – 1 (розп.);

    - за травень 2018 р. - 1 (розп.);

    - за квітень 2018 р. – 1 (розп.);

    - за лютий 2018 р. – 3 (2 розп.);

    - за січень 2018 р. – 2 (розп);

    - за 2017 рік  - 3 (розп.).

    Протягом грудня поставлено на контроль 1 розпорядження,                               2 доручення голови райдержадміністрації, з них 1 окреме (протокольне).                Здійснювався контроль за виконанням  17 розпоряджень, 7 доручень (2 окремі) голови райдержадміністрації,  6 рішень колегії райдержадміністрації. Виконано 3 розпорядження та 2 доручення (1окреме) голови райдержадміністрації.

     У грудні в райдержадміністрацію надійшло 1 звернення від народного депутата України.

    Протягом грудня в райдержадміністрацію надійшов 1 запит на інформацію.

              Порушень виконавської дисципліни щодо виконання документів                        не зареєстровано.

     

    Інформаційне забезпечення діяльності

     

    Інформування громадськості про діяльність керівництва району,   проблемні питання соціально-економічного розвитку, які розглядались на  робочих нарадах, винесені рішення, заплановані заходи, здійснювалось шляхом розміщення інформації на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, сторінці у Фейсбуці та в  районній газеті "Народне слово".

    Забезпечувався інформаційний супровід основних організаційно-масових заходів. Готувались повідомлення на офіційний веб-сайт районної державної  адміністрації щодо висвітлення роботи керівництва райдержадміністрації.

    Протягом грудня 2018 року у районній громадсько-політичній газеті «Народне слово» опубліковано ряд матеріалів про діяльність органів виконавчої влади.

    З метою інформування обласної державної адміністрації про ситуацію в інформаційному середовищі краю, про актуальні питання соціально-економічного і суспільно-політичного життя району, головним спеціалістом відділу інформаційно-внутрішньої політики та організаційної роботи апарату районної державної адміністрації постійно готувалися моніторинги публікацій районної газети.

     

    Суспільно-політична ситуація

    У звітному періоді політичні сили району займали помірковану позицію щодо подій у країні та не висловлювали публічних заяв, звернень з приводу суспільно-політичної ситуації в районі, області та державі.

    Конфліктоутворюючих чинників, які могли б викликати негативний резонанс або загострити ситуацію у районі не було.

    Протягом грудня 2018 року суспільно - політична ситуація залишалась стабільною,  контрольованою і не відзначалася подіями, які могли б негативно вплинути на життя району.

          Суспільно – політична ситуація у січні 2019 року розвиватиметься відповідно до загальнодержавних  подій.

    Реєстр виборців

     

    Протягом грудня 2018 року відділом виконувалися завдання, пов’язані з уточненням бази даних Державного реєстру виборців. Станом на 01.01.2019 року загальна кількість виборців на території району становить 20506. На основі відомостей, поданих Турійським районним відділом ДРАЦС головного територіального управління юстиції в області, Турійським районним сектором УДМС в області та органів реєстрації місцевих рад опрацьовано (включено, виключено; змінено ідентифікаційні дані, знищено) записи щодо 192 виборців. Під час проведення щомісячного поновлення бази даних до Реєстру включено 23 виборці, внесено 122 зміни та знищено 31 запис.

    Для щомісячного поновлення бази даних отримано інформацію про виборців, щодо яких встановлено факт постійної нездатності пересуватися самостійно  (селищні і сільські ради,  управління соціального захисту населення, центральна районна лікарня) та недієздатності (районний суд). Відповідні дані внесено до автоматизованої системи  АІТС ДРВ.

             На протязі місяця видано 18 наказів (192 виборці), а саме: про внесення запису — 3 накази, про внесення змін до персональних даних — 8, про знищення запису — 7.

             Щоденно опрацьовуються матеріали, розміщені безпосередньо на сайті розпорядника Реєстру та ЦВК,  які оперативно виконуються  та надаються відповіді.

    Постійно надаються консультації працівникам закладів, установ та організацій, відповідальним за подання відомостей періодичного поновлення Реєстру до відділу, з питань оформлення та надання документів згідно вимог законодавства.

     

    Сільське  господарство

     

    Господарську діяльність у галузі сільського господарства в районі у 2018 році здійснювали 49 агроформувань, у тому числі:

                   фермерських господарств – 33;

                   товариств з обмеженою відповідальністю – 11;

                  сільськогосподарських виробничих кооперативів -3;

                  приватних акціонерних товариств -1;

                  державних підприємств -1.

    Під урожай 2018 року аграрні підприємства району відвели 28,2 тис.га, що на 0,8 тис.га (на 2,6 відсотка) більше порівняно з 2017 роком. У структурі посівів переважають зернові (49,4 відсотка загальної площі) та технічні культури (43,8 відсотка).

    Зернові та зернобобові культури займають 13,9 тис.га (на 0,2 тис.га, або на 0,9 відсотка менше, ніж торік). Серед них найбільша частка площ припала на посіви озимої пшениці (6,8 тис.га, або 49,1 відсотка посіву зернових) та кукурудзи (2,8 тис.га, або 20,1 відсотка).

    Площа під технічними культурами 12,3 тис.га збільшилась на 1,0 тис.га (на 8,7 відсотка), з них ріпаку 5,8 тис.га – на 1,6 тис.га (на 37,5 відсотка), соняшнику 3,4 тис.га – на 0,9 тис.га (на 35,6 відсотка). Посів сої 2,5 тис.га зменшився на 1,4 тис. га (на 36,0 відсотка). Частка ріпаку в загальній площі посіву технічних культур становила 47,1 відсотка, соняшнику – 27,7 відсотка, сої – 20,1 відсотка.

    Кормовими культурами зайнято 1,9 тис.га, що на 104 га (на 5,2 відсотка) менше минулорічного.

    Аграрні підприємства (крім малих) зібрали 52,1 тис.т зерна ранніх зернових та зернобобових культур (у початково оприбуткованій масі), що на 10,1 відсотка менше, ніж у минулому році. Значною мірою на це вплинуло зниження урожайності на 7,0 відсотка (з 51,7 ц до 48,1 ц з 1 га). Крім того, за оперативними даними, намолочено 19,7 тис.т кукурудзи.

    Зібрано 17,7 тис.т ріпаку і кользи (на 16,7 відсотка більше, ніж у 2017 р.), 9,7 тис.т соняшнику (у 3,2 раза більше), 5,5 тис.т сої (за оперативними даними).

    За обсягами виробництва соняшнику аграрні підприємства району посіли перше місце, ріпаку – третє, зернових культур – четверте.

    За оперативними даними сільськогосподарські підприємства виростили 13,8 тис. тонн цукрових буряків.

    В сільськогосподарських підприємствах району станом на 01 січня 2019  року утримується 5322 голови ВРХ, в тому числі 2406 корів, 12840 голів свиней та 216 гол. овець.

    З початку року реалізовано 17352 тонни  м’яса, що на 1499 тонн менше проти відповідного періоду минулого року. Вирощено худоби та птиці в живій вазі 16416 тонн.                                                                                                                            

    З початку року  надоєно 10558 тонн  молока, що на 1435 тонн  більше проти минулорічного періоду. Надій на корову з початку року становить 6657 кг (що на 1300 кг більше до рівня минулого року).

     

    Зовнішньо-економічна та інвестиційна діяльність

     

             У січні - грудні 2017 року по підприємствах, що займаються зовнішньоекономічною діяльністю, сформовано позитивне сальдо, яке становить 1052,4 тис. доларів.

           Капітальні інвестиції в економіку району за січень - вересень 2018 року складають  118106,0 тис. грн або  4529,5 грн на одну особу.

    Прямі іноземні інвестиції (акціонерний капітал) в економіку району станом на 01.01.2018 року складають 5,2 тис. дол. США.

     

    Підприємництво

     

           Станом на 01 січня 2019 року малий бізнес району представляють 62 підприємницькі формування, 650 фізичних осіб підприємців  та 33 фермерські господарства.

    Із представників малого та середнього бізнесу успішно здійснюють діяльність такі підприємницькі формування як: ТОВ «АМіЛА», ТОВ «ЄГУРРА», ТОВ «Укрдеревбуд», ТОВ «Спартак», ТОВ «Мацеїв»,  ТОВ «Агротехніка» смт Турійськ,  філія ФГ «Аміла» - пекарня «Хлібний край»,  ФГ «Перлина Турії», ФГ «Аміла», ФГ «Соломія»,  ТОВ «Волинь Агро», ТОВ «Ратнівський аграрій», СВК «Слава» та інші.

     

    Торгівля

     

        Обсяг реалізованих послуг (у ринкових цінах)  у січні - вересні 2018 року  склав  7327,9 тис. грн,  у тому числі населенню  515,3 тис. гривень.

        Обсяг реалізованої промислової продукції за січень-вересень склав 378213,0 тис.грн, або 14507,00 грн на 1 особу.

       Вантажні перевезення автомобільним транспортом у районі за січень - вересень 2018 року склали по вантажообороту 0,9 млн. ткм. або 149,1 відсотка до аналогічного періоду минулого року. Перевезено 1,5 тис. тонн вантажів, що становить 161,3 відсотка до відповідного періоду минулого року.

     

    Фінанси

     

    За 2018 рік бюджет Турійського району за власними доходами виконаний на 112,6 відсотка і складає 30113,0 тис. гривень. Понад план надійшло 3376,0 тис. гривень.

    Районний бюджет за власними доходами виконаний на 108,1 відсотка. Фактичне виконання становить 13485,0 тис. гривень при плані 12479,1 тис. гривень, що на 1005,9 тис. гривень більше запланованого.

    Сільські бюджети по власних доходах виконані на 116,6 відсотка. При бюджетному призначенні 14257,9 тис. гривень фактичний обсяг надходжень становить 16628,0 тис. гривень, що на 2370,1 тис. гривень більше планового показника.

    Бюджетне призначення по власних доходах на 2018 рік виконали всі місцеві бюджети. Найвище виконання бюджетного призначення звітного року в Селецькій (151,4 відсотка), Дулібівській (137,5 відсотка) та Ружинській (135,4 відсотка) сільських радах.

    За підсумками виконання дохідної частини бюджету всі 15 місцевих бюджетів виконали річні бюджетні призначення по доходах.

     Виконання власних доходів забезпечено по 13 видах платежів:

    1. податок та збір на доходи фізичних осіб – виконання становить 107,7 відсотка, при бюджетному призначенні 12177,7 тис. гривень фактично по районному бюджету надійшло 13119,0 тис. гривень, що на 941,3 тис. гривень більше плану;
    2. податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності виконано на 133,2 відсотка, при плані 33,9 тис. гривень фактичне надходження становить 45,1 тис. гривень, що на 11,2 тис. гривень більше планового показника;
    3. рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – виконання становить 136,8 відсотка, при бюджетному призначенні 565,6 тис. гривень фактично надійшло 774,0 тис. гривень;
    4. рентна плата за користування надрами – виконання 100,0 відсотків, при бюджетному призначенні 3,9 тис. гривень фактично надійшло 3,9 тис. гривень;
    5. акцизний податок виконано на 147,9 відсотка, при плановому завданні 761,8 тис. гривень фактично надійшло 1126,9 тис. гривень; всі сільські бюджети району виконали річний план доходів по акцизному податку;
    6. податок на майно - виконання становить 112,5 відсотка, при плані 7651,1 тис. гривень фактично надійшло 8603,7 тис. гривень; бюджетне призначення по податку на майно виконали всі місцеві бюджети району;
    7. по єдиному податку виконання становить 113,7 відсотка (при бюджетному призначенні 4813,6 тис. гривень фактично надійшло 5473,3 тис. гривень, понад план – 659,7 тис. гривень); план надходжень по єдиному податку виконали всі сільські ради;
    8. по частині чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету, плановий показник звітного періоду виконано на 122,4 відсотка (при бюджетному призначенні 8,1 тис. гривень фактично надійшло 9,9 тис. гривень);
    9. бюджетне призначення по інших надходженнях (адміністративні штрафи та інші санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів) перевиконано в 5,1 раза, при плані 6,0 тис. гривень фактичний обсяг надходжень становить 30,5 тис. гривень;
    • плата за надання адміністративних послуг – виконання становить 116,2 відсотка, при бюджетному призначенні 250,4 тис. гривень фактично надійшло 291,0 тис. гривень;
    • надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває у комунальній власності – виконання 134,9 відсотка, при бюджетному призначенні 30,0 тис. гривень фактичне надходження становить 40,5 тис. гривень;
    1. державне мито – фактичне надходження становить 0,9 тис. гривень при плані – 0,1 тис.гривень;
    2. інші неподаткові надходження – виконання на 136,7 відсотка, при плановому завданні 434,8 тис. гривень фактично надійшло 594,3 тис. гривень, з них 171,7 тис. гривень – це кошти за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність, внаслідок їх самовільного зайняття, використання не за цільовим призначенням; ці кошти надійшли до Клюського (43,8 тис.гривень), Новодвірського (53,4 тис. гривень), Озерянського (25,2 тис. гривень), Мокрецького (10,8 тис. гривень), Соловичівського (0,1 тис. гривень) і Туличівського (38,4 тис.гривень) місцевих бюджетів.

            Обсяг надходження коштів до спеціального фонду за 2018 рік становить 3238,7 тис. гривень при запланованих 953,4 тис. гривень, перевиконання складає 3,4 раза, в тому числі:

    • по екологічному податку - перевиконання в 5,9 раза, при бюджетному призначенні звітного року 3,8 тис. гривень фактично надійшло 22,4 тис. гривень;
    • грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності – надійшло 22,8 тис. гривень;
    • надходження коштів пайової участі у розвиток інфраструктури населеного пункту – надійшло 245,7 тис. гривень;
    • власні надходження бюджетних установ перевиконано в 3,1 раза, при плані 905,7 тис. гривень фактично надійшло 2767,7 тис. гривень;
    • кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності – надійшло 160,9 тис. гривень;
    • по цільових фондах при бюджетному призначенні 29,3 тис. гривень надійшло 19,2 тис. гривень (план виконано на 65,6 відсотка).

    За 2018 рік отримано з державного бюджету:

    - базову дотацію в розмірі 9640,7 тис. гривень;

    - дотацію на здійснення видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я в сумі 9065,7 тис. гривень;

    - субвенції на фінансування пільг і субсидій населенню в сумі 58456,2 тис. гривень;

    - субвенцію на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу  - 59958,5 тис. гривень;

    - субвенцію на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом „гроші ходять за дитиною” - 283,0 тис. гривень;

    - освітню субвенцію - 30041,1 тис. гривень;

    - медичну субвенцію – 10782,4 тис. гривень;

    - субвенцію на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я -10653,1 тис. гривень;

    - субвенцію на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань - 673,3 тис. гривень;

    - субвенцію на надання державної підтримки особам з особливими освітніми и потребами – 165,2 тис. гривень;

    - субвенцію за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду – 304,6 тис. гривень;

    - субвенцію на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 900,0 тис. гривень;

    - субвенцію на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» - 555,8 тис. гривень;

    - субвенцію на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 2400,0 тис. гривень;

    - субвенцію на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, осіб з їх числа - 280,0 тис. гривень.  

       З обласного та інших бюджетів надійшло іншої субвенції в сумі 3017,0 тис. гривень.

     Місцеві бюджети у 2018 році за видатками загального фонду виконані на 98,2 відсотка, їх обсяг становить 228991,3 тис. гривень при плані 233146,5 тис. гривень. Фінансування видатків бюджету здійснювалось за такими основними напрямами:

     органи управління –  11562,6 тис. гривень;

     освіта – 49782,3 тис. гривень;

     охорона здоров'я – 25214,9 тис. гривень;

     культура – 4354,3 тис. гривень;

     соціальний захист та соціальне забезпечення – 119296,5 тис. гривень;

            фізкультура і спорт – 133,4 тис. гривень;

            житлово-комунальне господарство – 472,0 тис. гривень;       

      інша діяльність – 2142,1 тис. гривень;

      міжбюджетні трансферти – 16033,2 тис. гривень.

              Протягом звітного року рішеннями районної та сільських рад видаткова частина бюджету району збільшена за рахунок вільних залишків коштів, що склались станом на 01.01.2018 року, на 4483,5 тис. гривень. З них 502,5 тис. гривень направлено на заробітну плату з нарахуваннями, 134,8 тис. гривень - на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, 41,2 тис. гривень - на продукти харчування, 56,1 тис. гривень – на медикаменти, 927,7 тис. гривень - на капітальні видатки та 2821,2 тис. гривень - на інші видатки.

       За рахунок перевиконання дохідної частини бюджету у 2018 році на виконання видаткової частини додатково направлено 5777,1 тис. гривень, в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями – 2619,6 тис. гривень, енергоносії – 130,8 тис. гривень, продукти харчування – 212,8 тис. гривень, капітальні видатки – 288,7 тис. гривень, на інші видатки – 2510,2 тис. гривень, медикаменти – 15,0 тис. гривень.

    Станом на 01.01.2019 року видатки на заробітну плату з нарахуваннями та оплата за використані енергоносії проведені в повному обсязі.

     

    Впровадження енергозберігаючих технологій

     

    Протягом січня – грудня 2018 року на виконання Плану заходів, спрямованих на формування у суспільстві свідомого ставлення до необхідності підвищення енергоефективності, в районі проведено 40 заходів на загальну суму 2020,4 тис. гривень, з них: кошти державного бюджету – 579,7 тис. гривень, кошти місцевих бюджетів – 1375,7 тис. гривень, кошти спонсорів, кредити, гранти, позики, тощо – 59,6 тис. гривень, кошти населення – 5,4 тис. гривень, а саме:

    - встановлено 45 енергоощадних люмінісцентних ламп потужністю 12 ват  в стаціонарному відділенні Територіального центру смт Луків на суму 2,2 тис. гривень;

    - встановлено 5 енергоощадних люмінісцентних ламп потужністю 12 ват  в адмінприміщенні Територіального центру смт Турійськ на суму 0,2 тис. гривень;

    - замінено газову плиту для приготування їжі на електричну марки ПЕД 6 в харчовому блоці Турійської районної центральної лікарні на суму 221,1 тис. гривень;

    - замінено бойлер з використання природного газу на електрокип'ятильник-заварочний котел води ємкістю 30 літрів в харчовому блоці Турійської районної центральної лікарні на суму 4,9 тис. грн;

    - замінено 1 насос потужністю 5,6 кВт на насосну станцію потужністю 1,5 кВт в котельні ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Овлочин на суму 3,5 тис. грн;

    - проведено реконструкцію котельні із заміною застарілого котла КСТ-30 на новий твердопаливний енергоощадний котел SJKIDA-(SB8)-39,5 кВт. в ЗОШ І ступеня с.Тупали Луківської  селищної ради на загальну суму 57,8 тис. гривень;

    - проведено реконструкцію котельні із заміною 3 застарілих котлів КСТ-36 на новий твердопаливний енергоощадний котел ALTEP KT-2E 62 кВт. в ЗОШ І-ІІ ступенів с. Миляновичі Луківської селищної ради на загальну суму 79,8 тис. гривень;

    - проведено заміну застарілого котла КЧМ-16 на новий твердопаливний енергоощадний котел РЕТРА-3М 40 кВт. в ЗОШ І-ІІ ступенів с. Ставки на загальну суму 43,0 тис. гривень;

    - проведено заміну пічного опалення на повітряний твердопаливний котел марки Булерян - 02-18 кВт - 1 шт. в сільському клубі с. Торговище Турійської селищної ради  на загальну суму 6,8 тис. гривень;

    - встановлено 4 лічильники холодної води споживачами смт Турйськ на загальну суму 2,4 тис. гривень;

    - встановлено 5 лічильників холодної води споживачами смт. Луків на загальну суму 3,0 тис. гривень;

    - встановлено 15 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 ват кожна на суму 9,0 тис. гривень в с. Перевали;

    - встановлено 4 фонарі вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 ват кожна на суму 2,0 тис. гривень в с. Торговище;

    - встановлено 5 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 ват кожна на суму 3,0 тис. гривень в с. Мировичі;

    - встановлено 7 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 ват кожна на суму 5,0 тис. гривень в с. Охітники;

    - встановлено 5 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 ват кожна на суму 3,0 тис. гривень в с. Осереби;

    - встановлено 17 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 ват кожна на суму 16,4 тис. гривень в смт Турійськ;

    - встановлено 13 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 30 ват кожна з реконструкцією лінії електропередач         в с. Дажва на загальну суму 99,7 тис. гривень;

    - встановлено 15 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 30 ват кожна з реконструкцією лінії електропередач                    в с. Новий Двір на загальну суму 15,0 тис. гривень;

    - встановлено 2 фонарі вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 30 ват кожна з реконструкцією лінії електропередач в с.Осьмиговичі на загальну суму 2,0 тис. гривень;

    - встановлено 3 фонарі вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 30 ват кожна з реконструкцією лінії електропередач в с.Синявка на загальну суму 3,0 тис. гривень;

    - встановлено 5 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 30 ват кожна з реконструкцією лінії електропередач            в с. Чоріїв на загальну суму 2,1 тис. гривень;

    - встановлено 7 фонарів вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 30 ват кожна з реконструкцією лінії електропередач           в с. Свинарин на загальну суму 2,9 тис. гривень;

    - встановлено 4 фонарі вуличного освітлення з енергозберігаючими лампами потужністю по 15 ват кожна з реконструкцією лінії електропередач  в с. Селець на загальну суму 6,0 тис. гривень;

    - встановлено 76 енергозберігаючих  ламп по 15 Ват кожна вуличного освітлення смт Турійськ на суму 5,5 тис. гривень;

    - проведено реконструкцію внутрішньої тепломережі із заміною труб в ЗОШ І ступеня с.Селець на загальну суму 22,5 тис. гривень;

    - встановлено 2 зонні лічильники вуличного освітлення на суму 4,5 тис. гривень в с. Дажва;

    - замінено 2 дверей на склопакети загальною площею 7,5 м2 в Турійській районній центральній лікарні на суму 15,5 тис. гривень;

    - проведено утеплення фасаду загальною площею 202,0 м2 в ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Купичів на суму 250,0 тис. гривень;

    - проведено утеплення фасаду загальною площею 202,0 м2 в ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Бобли на суму 250,0 тис. гривень;

    - проведено заміну 34 вікон на склопакети загальною площею 98,9 м2 в ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Соловичі  на суму 203,5 тис. гривень;

    - проведено заміну шиферної покрівлі на металочерепицю із застосуванням утеплюючих матеріалів загальною площею 240,0 м2 в дошкільному закладі   с.Селець на суму 245,7 тис. гривень;

    - проведено утеплення фасаду загальною площею 120,0 м2 в дошкільному навчальному закладі   с.Селець на суму 117,4 тис. гривень;

    - проведено заміну 9 дверей на склопакети загальною площею 17,3 м2 та         8 вікон загальною площею 12,0 м2 в дошкільному навчальному закладі   с.Селець на суму 86,5 тис. гривень;

    - проведено заміну 35 вікон на склопакети загальною площею 101,4 м2  в ЗОШ І-ІІ ступенів с. Туропин на суму 183,3 тис. гривень;

    - проведено заміну 5 дверей на склопакети загальною площею 21,0 м2 та 22 вікна в Будинку культури смт Луків на загальну суму 241,2 тис. гривень.

          За січень-грудень 2018 року Турійським відділенням «Ощадбанку»                  6 мешканцям району на проведення енергозберігаючих заходів надана позика в сумі 167,8 тис. гривень. Видача позики продовжується.

     

    Будівництво та архітектура

            

                Станом на 01січня 2019 року управлінням регіонального розвитку райдержадміністрації підготовлено та видано 506 висновків до проектів відводу земельних ділянок  для приватизації, оренди, викупу.

         Видано 80 будівельних паспортів на забудову земельних ділянок  індивідуальними житловими будинками та 10 містобудівних умов.    

                Підготовлено розпорядження на розроблення детальних планів території для будівництва та обслуговування двох свинарників для покращення утримання тварин без збільшення потужності існуючого свинокомплексу, який розташований за межами села Миляновичі, реконструкції  приміщень  по утриманню  великої рогатої худоби  під  молочно-товарну   ферму потужністю 570  голів дійного стада по вул. Молодіжна 28, с.Задиби Турійського району  Волинської області.       

              За січень - листопад 2018 року будівельними організаціями району виконано будівельних робіт на суму  11164,0 тис. гривень.

              Прийнято в експлуатацію за січень - вересень 2018 року  індивідуальних житлових будинків загальною площею 3720,0 м. кв., що становить 141,5 відсотка до  відповідного періоду минулого року.

     

    Освіта

     

         У грудні 2018 року відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації проведені заходи:

    - 12 грудня відбулось засідання колегії відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації та нарада керівників закладів загальної середньої освіти;

    - участь у районному святі Миколая для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування (19 грудня у Будинку дитячої творчості);

    - 28-29 грудня у всіх закладах загальної середньої освіти району проводились Новорічні ранки та вечори;

    - навчання керівників закладів загальної середньої освіти з питань охорони праці;

    - навчання відповідальних у закладах освіти з електробезпеки;

    - семінар-практикум «Взаємодія педагогів дошкільного закладу з батьками з питань музичного виховання дітей»;

        - навчальний тренінг  учителів 1-их класів (2018-2019 н.р.) «Ігрові та діяльнісні методи навчання першокласників» (навчальні ігри з LEGO, робота з математичним планшетом, паличками Кюізенера та ін.);

        - семінар-практикум «Психологічний супровід Нової української школи»;

        - тренінг учителів зарубіжної літератури «Сучасний урок зарубіжної літератури у площині Нової української школи» (за участі методиста ВІППО Бондарук Л.М. та Богосвятської А.І., кандидата філологічних наук, доцента кафедри гуманітарної освіти Львівського ІППО):

    - протягом грудня проведений ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад;

    - з 10 по 14 грудня в усіх закладах загальної середньої освіти пройшов Всеукраїнський тиждень права;

    - 18 грудня відбувся районний етап конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів, слухачів МАН;

    - районний етап конкурсу учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої»;

    - 19 грудня проведені шкільні свята до Дня Святого Миколая.

    Учні закладів загальної середньої освіти, протягом грудня, брали участь в обласних заходах, а саме:

    - у ІІІ етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка – м.Луцьк;

    - у міжрайонному турнірі з баскетболу (юнаки) – м.Рівне;

    - у ІІІ етапі Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика – м.Ковель;

    - в обласному конкурсі «Новорічний подарунок» - м.Луцьк.

     

    Культура

     

    У грудні 2018 року районними закладами культури проведено:

    -   бесіду-діалог «СНІД – час бити тривогу» (до Дня боротьби зі СНІДом) (РДБ);

    -  бесіду-діалог «Ти у світі – не один» (до Всесвітнього дня  інвалідів) (ЦРБ);                     

    -  вікторину «Міфи і факти про ВІЛ/СНІД»  (ЦРБ);                    

    -  день правових знань «Права. Гарантії. Захист» (до Міжнародного  дня захисту прав людини) ( ЦРБ);

    -  урочисто-патріотичний захід до  Дня Збройних Сил України (РБК);

    -  урочисті вітання до Дня місцевого самоврядування (РБК);

    -  новорічне свято «Новий рік ступає на поріг» (РБК);

    -  зустріч за круглим столом «Знай  і поважай свої права» (до Всеукраїнського тижня права) (РДБ).

     

    Сім’я, жінки, молодь, діти

     

    Станом на 02.01.2019 року на обліку перебуває 58 сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, в яких виховується 175 дітей. З даною категорією постійно проводиться робота щодо недопущення ухилення від виконання батьківських обов’язків, вчинення насильства в сім'ї, або жорстокого поводження з дітьми, необхідності працевлаштування, попередження зловживання батьками алкогольних напоїв. Працівниками відділу не здійснюється соціальний супровід сімей.

    Станом на 02.01.2019 року під соціальним супроводом перебуває 3 прийомні сім'ї, в яких виховується 3 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та 1 особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування. Протягом звітного періоду проведено інформаційну кампанію, спрямовану на пошук кандидатів у прийомні батьки та батьки-вихователі.

     

    Захист прав дітей

     

              Станом на 01.01.2019 року на обліку дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, перебуває 41 дитина, батьки яких ухиляються від виконання своїх батьківських обов'язків.

    На первинному обліку служби у справах дітей перебуває 45 дітей: 17  дітей-сиріт та 28 дітей, позбавлених батьківського піклування. Під опікою, піклуванням громадян перебуває 39 дітей. На території району функціонує 3 прийомні сім'ї, в яких виховується 3 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та 1 особа з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

    Протягом грудня 2018 року працівниками служби у справах дітей спільно   з  відділом соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та правоохоронними органами проведено 3 профілактичні рейди на території району з метою запобігання випадків загрози життю та здоров’ю дітей, недопущення правопорушень та злочинів серед неповнолітніх, розпивання спиртних напоїв та тютюнопаління, з метою своєчасного виявлення дітей, які можуть постраждати із погіршенням погодних умов.  Під час проведення рейдів  відвідано за місцем  проживання дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, і тих, які проживають в сім`ях опікунів, піклувальників, обстежено умови їх утримання, та виховання, про що складено відповідні акти. З дітьми та їх батьками проведено індивідуально-роз`яснювальні бесіди про їх права, обов’язки та відповідальність.

            Проведено 2 засідання  Комісії з питань захисту прав дитини районної державної адміністрації на якому розглядалися  питання  щодо захисту прав дітей.

          Звернень та повідомлень щодо вчинення насильства до неповнолітніх, чи реальної його загрози на території району, не надходило.

     

    Ринок праці, зайнятість населення

     

    Станом на 01.01.2018 року на обліку в Турійській районній філії Волинського обласного центру зайнятості (далі філія) перебувало 418 зареєстрованих безробітних.

    Протягом січня-грудня  2018 року статус безробітного отримали 796 осіб.

    Станом на 01.01.2019 року на обліку перебуває 318 безробітних, в т.ч. 8 демобілізованих військовослужбовців та учасників АТО.

    За направленням районного центру зайнятості  на вакантні робочі місця з початку року працевлаштовано 756 осіб, з них 406 осіб, які мали статус безробітного.

    Протягом звітного періоду працевлаштовано 220 осіб, які мають додаткові гарантії при працевлаштуванні, з них 13  учасників АТО.

    Професійне навчання проходили 162 безробітних, в т.ч. 90 громадян соціально-вразливих категорій, 3 учасники АТО.

    До участі в  громадських роботах та роботах тимчасового характеру з початку року залучені 349 громадян, які мали статус безробітного, в т.ч. 171 особа  соціально-вразливих категорій, 1 учасник АТО.

    Протягом січня-грудня 2018 року проведено 27 інформаційно-консультаційних  семінарів за участю працівників Турійського районного військового комісаріату,  представників Луцького прикордонного загону, зенітно-ракетного полку м. Володимир-Волинський,  під час яких учасники семінарів отримали детальну інформацію щодо особливостей укладання контрактів з громадянами та військовослужбовцями, які приймаються на службу за контрактом.

              У приміщенні філії створене робоче місце для представника Турійського районного військкомату, та інформаційний куточок. Відповідно у військкоматі розміщено стенд районного центру зайнятості на якому розміщенні інформаційні матеріали про послуги служби зайнятості та вакансії. Також, під час прийому фахівцями відділу надання соціальних послуг проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо популяризації військової служби за контрактом.  За період співпраці Турійської районної філії  ЦЗ із військовим комісаріатом на військову службу за контрактом погодились 69 осіб,  66  з яких станом на 01.01.2019 року проходять військову службу у військових частинах.

    Протягом звітного періоду профорієнтаційними заходами охоплено 3332 жителі району, які отримали 8084 послуги: 6053 – профінформаційних; 2004 - профконсультаційних. 206 послуг надано учасникам АТО, 793 – учням випускних класів загальноосвітніх шкіл району, 164 - учням ПТНЗ.

            У звітному періоді роботодавцями заявлено 892 вакансії, в т.ч. для укомплектування за сприяння служби зайнятості. За направленням служби зайнятості   укомплектовано 744 вакансії.

          Протягом звітного періоду роботодавцям району надано 4768 консультацій.

          З метою навчання роботодавців району, обміну досвідом протягом січня -грудня  2018 року проведено 43 семінари, участь в яких взяли 208 роботодавців.

          Уповноваженими представниками Турійського філії ВОЦЗ по п’ятницях згідно графіка та за необхідності проводяться зустрічі в Турійській та Луківській територіальних громадах.

         Станом на 01.01.2019 року на обліку Турійської філії ВОЦЗ перебуває 1 внутрішньо переміщена особа.

     

     

    Соціальний захист та пенсійне забезпечення населення (ЗАВАНТАЖИТИ)

     



    Переглядів 6079 Останнє редагування Вівторок, 15 січня 2019 08:11
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Турійська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Турійській райдержадміністрації.
    Адреса: 44800, Україна, Волинська область, смт Турійськ, майдан Центральний, 5 тел. (03363) 2-13-78, e-mail: info@turadm.gov.ua
    © 2014 turadm.gov.ua